Hotel Dorukkaya

20 reviews over Hotel Dorukkaya in het Nederlands

Geweldig...

Huso
2-6-2012

Het was onze eerste ski ervaring. Over het algemeen heel erg van genoten. Hoogstwaarschijnlijk gaan we volgend jaar weer. Leuke omgeving met heel veel sneeuw. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Het was het geld zeker waard. Ski spullen huren en lessen volgen zijn qua prijs normaal. Eten was heel lekker. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Sat Dec 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel direct aan de piste

tenk
12-5-2012

Zo vanuit het hotel op de piste en vanaf de piste tot de voordeur skien.Personeel in hotel vriendelijk. Ruime kamers en heerlijk eten met veel verse Turkse salades en erg afwisselend.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

erg leuk gehad

Liesbeth Prikken
12-3-2011

Wii gezin met 3 kinderen zijn gisteren teruggekomen uit kartalkaya. Het is een heel goed hotel personeel erg vriendelijk, Mooie ligging transfer wel erg lang. Wij hadden pech met het weer het heeft in de periode dat wij wer waren alleen maar gesneeuwd maar wel kunnen skieen. Skilessen zijn erg duur. Wij hadden een prima kamer.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Sefika
3-2-2011

WIj zijn een jong stel die net terug zijn uit Kartalkaya. Was ons eerste ervaring skien en het is ons heel goed bevallen. Het hotel was goed, eten heel goed, alleen de kamers iets aan de krappe kant... Vanaf Oberj is het hotel te bereiken via een tunnel die een rioolgeur heeft en niet te doen is voor mensen die slecht ter been zijn! Voor de rest alles prima, de sauna, hamam, zwembad elke gebruik van gemaakt... Lessen zijn vrij duur (40 euro per uur) Al met al was de prijs-kwaliteit verhouding heel goed. Na 5 dagen ook nog 2 dagen stedentrip in Istanbul gedaan, dat maakte onze vakantie compleet!

Gereisd met partner in januari 2011
2008

Ter info de prijzen voor les en het huren van materiaal ter plaatse:

ski's en schoenen (oud model) YTL 40 per huurdag ski's en schoenen (nieuw model) YTL 50 per huurdag Wil je een nieuw type ski schoen dan betaal je YTL 5 per huurdag extra.

ski lessen YTL 100 per uur per persoon en YTL 60 als je met 4 personen of meer bent (groepsles).

In het hotel of in de omgeving zijn geen pinautomaten, houdt daar rekening mee, in het hotel kan je daar en tegen wel met creditcard betalen en uiteraard contant.

Gereisd met partner in maart 2008

Prima locatie voor een actieve skivakantie voor beginners en licht gevorderden. Weekends erg druk en veel lawaai rondom de herberg. Kamers in het hotel zijn oud en tropisch van temperatuur, wel redelijk rustig in combinatie met veel skieeen een prima vakantieplek. Vooral door de week een gemoedelijke prima sfeer. Hamman ter ontspanning van de stramme ski-spieren zeker erg prettig.

Gereisd met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We zijn net terug en we hebben een heerlijke, zonnige vakantie gehad met veel sneeuw. Personeel is zeer vriendelijk. Jammer dat de familiekamer bestond uit een twee persoonskamer met een stapelbed waardoor het erg krap werd en het sanitair(badkamer)verouderd is.

Gereisd met vrienden in Tue Mar 04 2008 12:54:25 GMT+0000 (UTC)

We hebben ook 2 dagen in Istanboel gezeten

H.M.U. de Thomis
3-3-2008

We hebben ook 2 dagen in Istanboel gezeten. Wij waren in de veronderstelling dat dit ook op basis van all onclusief was.Ter plekke kregen we te horen dat het Bed en Breakfast was.Dit was wel een ontnuchtering.

Gereisd familie in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zo op het eerste gezicht lijkt het allemaal erg mooi, maar men heeft geen aandacht voor details, de afwerking had beter moeten zijn. zo vonden wij de kamer van het hotel zeker geen vier sterren waardig. Deze was veel te klein en erg uitgeleefd. echt toe aan vernieuwing. Min puntje was dat bij aankomst bleek dat onze kamer al was vergeven. In alle haast werd naar een alternatief gezocht. Verder moet gezegd worden dat de ligging op de piste erg ideaal is. Met de prijs qualiteit verhouding zit het ook wel goed. Het eten was erg lekker en meer dan genoeg keus. Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Een punt om op te letten is de ski huur! huur of bespreek de ski's in nederland zodat je daar niet voor verassingen komt te staan. Zo werd in de brocure vermeld dat ski's, met schoenen 20 euro per dag zou kosten en bij meerdere dagen 15 euro per dag. Terplaatse proberen ze 35 euro in rekening te brengen.

Een erg leuk ski gebied. niet te groot en goed te overzien.

Gereisd familie in februari 2008

Voor de eerste keer op wintersport! Dit hotel is zeer geschikt voor beginnende skiers/snowboarders, niet te lange pistes, je komt altijd bij het hotel uit.. Eten prima, personeel top, huur skies en schoenen prima,kamers verschillend, maar in het nieuwe deel heel goed. Verder niet veel te beleven, maar met een groepje erg gezellig! Cafe buiten het hotel inderdaad belachelijke prijzen! Erg leuk om eens een witte kerst mee te maken.

Gereisd familie in december 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorukkaya in Kartalkaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorukkaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.