Hotel Ibis Gaziantep

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gaziantep voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Gaziantep in het Nederlands

good hotel with good service

G Walker
28-8-2011

Ideal Hotel for a short stay in this region,good service, good all round quality,great breakfast and local dishes. Exceptional Service Manager (Mr Cantas)

Gereisd Alleenreizend in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Gaziantep in Gaziantep, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Gaziantep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.