8.4FantastischScore uit 431 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

8.4FantastischScore uit 436 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

436 reviews

Geen aanrader!!! ga ik nooit meer naar toe!
Door vercamer peter op 07-08-2019
Gereisd met partner

mooi hotel! Maar daar stopt het..... Eten geen afwisseling alle dagen hetzelfde. En zeer Turks gericht. Zeer onvriendelijke bediening. Deze mensen hebben echt geen zin om te werken. All in... Cocktails niet te drinken, op basis van lokale dranken gemengd met kleurstoffen.... Aan tafel krijg je Warme witte/rosé wijn en warm water. Wil je koude dranken moet je apart ijs vragen en verdunde wijn gaan drinken. Avond restaurant sluit stipt op 21.00 uur. om kwart na negen zit je nog te eten in het donker want de lichten gaan uit. animatie gericht op jonger publiek en niet veel soeps. Openbare toiletten zijn echt vuil en stinken tot in de gangen. Wil je een ijsje kan alleen vanaf 14.00 uur aan dat zwembad, en heb wat geduld want er staan er 30 voor u.... en op is op....

Door Schellings op 15-07-2019
Gereisd met oudere kinderen

Super hotel direct aan het strand ,mooie kamers leuke animatie.in de omgeving winkels .side en manavagat makkelijk te bereiken met de taxi en of busje stopt voor het hotel.wij hadden vorig jaar zo genoten dat wij dit jaar weer terug gaan

Super netjes hotel
Door Hurkmans op 22-06-2019
Gereisd met vrienden

Standaard kamer met zijzeezicht geboekt voor 3 personen. Eenmaal aangekomen kregen we een kamer update naar een familiekamer met 2 aparte kamers, met zeezicht, terwijl het hotel helemaal was volgeboekt. Groot balkon, mooie, ruime kamer en ruime badkamer. Bed was naar mijn mening wat hard. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Op de foto’s wordt het hotel niet helemaal actueel laten zien, waardoor wij onze ogen uitkeken bij aankomst. Begint bij de receptie tot aan de omgeving van het hotel (zwembad/natuur). Personeel gaf aan dat het recent was gerenoveerd. Hotel ligt wat afgelegen, in de buurt zit een kleine bazaar en een supermarkt. Met de taxi naar Manavgat geweest voor 2,- pp. Personeel zorgt heel de dag door voor eten, net je middageten op, staat er bij het zwembad een grote tafel vol met fruit. Van ijs tot Turkse pannenkoeken, snacks en cocktails voor 3,- (aanrader). Voldoende keus in het restaurant, mag iets meer variatie in

Slecht
Door Anoniem op 27-05-2019
Gereisd met vrienden

Let op: Ieder jaar ( nu ruim 9 jaar) dit hotel 2a3 keer per jaar bezocht. Het was altijd grandioos, tot dat er spullen van mijn hotelkamer zijn weg genomen/ gestolen. Ik weet na al die geweldige jaren de weg richting directie, maar tot mijn grote verbazing, wordt er erg laconiek mee omgegaan en word er geen oplossing gezocht/voor gesteld, ik word helemaal nergens in tegemoet gekomen!!!! Absoluut onacceptabel..., u bent gewaarschuwd! Houd u van een glaasje wijn, helaas dat kun je niet meer drinken hier. Schandalig voor een 5 hotel....te veel Russen die de tafels vol zetten en de helft laten staan! Helaas, na vele mooie jaren absoluut geen 5 meer!!!!

Leuk familiehotel
Door Patricia op 20-05-2019
Gereisd met vrienden

Leuk hotel voor families met kinderen Dichtbij een kleine bazaar Grote familie kamers Genoeg keuze wat betreft het buffet

Leuk hotel met heel wat faciliteiten voor kinderen
Door Michaël op 16-05-2019
Gereisd met jonge kinderen

Grootschalig hotel met 2 grote zwembaden en een apart kinderbad met verschillende glijbaantjes. Daarnaast nog een apart bad met 6 glijbanen en een binnenzwembad. Mini-disco met speeltuin aanwezig. Prachtige tuin en privé-strand (kiezel en zand) met pier. Grote wellness-centra aanwezig in hotel. Hotel is vrij afgelegen. In de buurt van het hotel een aantal winkeltjes (bazaars). Met dolmusbusje in een kwartier in Manavgat en in een half uur in Side wat echt wel de moeite is. Veel Russen en Duitsers in het hotel.

Ook leuk voor jou

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.