Hotel Tatvan Kardelen

HotelWeer vandaag40°19°
Hotel Tatvan Kardelen

We hebben een aantal aanbieders voor Tatvan Kardelen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tatvan Kardelen in het Nederlands

HOTEL ZONDER ALKOHOL

Francis van Jette
1-7-2010

Om de één of andere reden (weliswaar geen religieuze) wordt er geen bier noch alkohol geschonken in dit hotel. Het hotel is gelegen in het centrum van Tatvan. De kamers (inclusief de badkamer) zijn heel summier ingericht. Het avondeten wordt opgediend en het ontbijt is in mini-buffetvorm. Doch een heel goede keuken. Vriendelijk personeel. Het hotel kan aangeraden worden als transit-hotel voor één nacht tussen Van en Diyarbakir.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tatvan Kardelen in Tatvan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tatvan Kardelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tatvan Kardelen scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.