Hotel Best Resort Hotel

5 reviews over Hotel Best Resort Hotel in het Nederlands

dit was gewoon super!

bas
6-5-2009

we zijn een paar dagen terug van onze vakantie in mersin,en ik vond het een super hotel.eten was goed en zeer kindvriendelijk,me kind had er veel plezier van! kamers waren klein maar fijn! de personeel was zeer vriendelijk,en als er iets was gingen ze dat gelijk oplossen.

dus voor mij was het een tophotel!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009
2007

Alles Turks=Menukrt, personeel! etc

Astrid
14-7-2007

Alles Turks=Menukrt, personeel! etc. Erg vergane glorie. 1 pers. sprak Engels. Anim.-team 1 schreeuwende bende, hele dag +'s avonds laat, alles Turks! zoon werd genegeerd door a.-team=niet leuk! Heb geklaagd, maar ja spreek geen Turks. Bediening prima. Av.Eten = zeer klein, simpel buffet,eten snel op. De golven zijn geweldig. Niet geschikt voor kleine kinderen etc! Leuk dorp lekker+goedkoop eten! banketbakker is top. Tip: ga naar dorp voor boodsch. braderie in dorp+Pin-autom. In hotel is apart restaur., healthcen., minigolf potdicht. bin.zwembad open. klachten: geen reisleider gezien, alleen 06-nr, lekker duur!). Terugweg: buschauff. viel steeds in slaap! Reisleider bellen= 06!is vlak voor einde ingestapt om wakker te houden,doodeng! Reisduur ruim 4 uur!!! indienen klacht bij PasaTours, goede reactie,kregen korting op volgende reis, maar ja.. als je failliet bent, wat dan?

Gereisd Familie in juli 2007
2006

Niet voor herhaling vatbaar

Anne-Marie
17-9-2006

Niet voor herhaling vatbaar. Er was geen stand te bekennen, je kon vanaf een trapje de zee in, je kon er ook erg moeilijk weer uit komen vanwege de stroming die er staat. Eten was matig, ijsjes hardstikke duur, in het plaatje zelf niets te doen, werd vaak gevochten en er werd geadviseerd om op tijd in het hotel terug te zijn i.v.m. incidenten op straat... de kamer stonk badkamer tegels lagen op de grond.. Glijbaan van het zwembad werd regelmatig uitgezet, mocht alleen aan als er meer dan 15 kinderen gingen glijden.. nee voor mij beslist niet nog een keer.

Gereisd Anders in Sun Sep 17 2006 11:09:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

medio juli 2006 heb ik in BEST gelogeerd

Erol
16-9-2006

medio juli 2006 heb ik in BEST gelogeerd. Het staat bekend als een 5 sterren hotel maar mijn inziens niet meer waard dan 4.

positief: -uitzicht vanuit mijn kamer; -avondeten; -animatieteam deed zijn best; -vrij TURKS.

nagatief: -geen strand, wel een betonnen plateau maar dan meteen 2 meter diep. Ook veel rotsen waardoor het vrij link is voor kleine kinderen. -badkamer stonk; -het slot van mijn balkon was kapot en het zou binnen 24 uur gerepareerd worden...nope! -indoor zwembad was niet toegankelijk; -apparatuur van fitnessruimte rammelde; -squashbal was kapot; -all-inn kennen ze niet. voor alcohol moet je betalen en ook voor ijsjes.

voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in september 2006

heerlijke vakantie gehad is dit dorpje met voornamelijk je

Marieke
8-8-2006

heerlijke vakantie gehad is dit dorpje met voornamelijk turkse touristen

hier proef je meer turkije dan elders

Gereisd Anders in augustus 2006

• AdresAtaturn Caddesi 33900
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+90 3247416301

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Resort Hotel in Tasucu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Resort Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.