Hotel Washington Resort & Spa *****

Hotel Washington Resort & Spa *****

Hotel Washington Resort & Spa
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Washington Resort & Spa voor je op een rij gezet:

7 tips over Hotel Washington Resort & Spa

Fouquet-Vandenberghe, 16-4-2015
Wij hadden een kamer boven het terras van het restaurant, wat leuker is dan de terrasjes boven het zwembad, je hebt meer privacy door de bouw van het balkon.
luc, 13-11-2014
Het leuke en antieke badplaatsje Side is bereikbaar met de dolmus naar Manavgat en dan 2de dolmus naar Side.
Linda Baert, 27-6-2014
Als het mogelijk is, boek een kamer op verdieping 1 tot 4. Deze zijn ruimer en hebben een groter terras. Trouwens alle kamer hebben zeezicht, rechtaan of zijdelings. Green Canyon als excursie is een aanrader en best te boeken bij de uitbater in het dorp op de hoek van de straat.

tijs de vries, 23-9-2013
maak je maar een keer boos doen de russen ook ,is niet onze stijl maar helpt wel,bezoek aan side zeker doen
katjavanstrien, 6-5-2013
Een tip voor het ondernemen van een excursie: vlak buiten het hotel zit een winkeltje waar ze excusies aanbieden die meer dan de helft goedkoper zijn dan via de reisorganisatie. Het raften is een aanrader voor de waaghalzen.
Dap, 25-11-2012
Ga eens naar Side. Dat is namelijk de moeite waard om een keer gezien te hebben.

christien, 8-9-2012
je kan naar Side of Malgevrat