Hotel Washington Resort & Spa

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Washington Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

134 reviews over Hotel Washington Resort & Spa

• 2018
    3Estelle08-05-2018

Nooit meer! Ik raad het iedereen af!

Ik vond de service super slecht. De receptioniste met donker kort haar is verschrikkelijk brutaal en niet gastvriendelijk. Ze wilt je niet helpen als er vragen zijn of als er klachten zijn. De beveiliging zou moeten zorgen voor je veiligheid maar die hebben ook totaal geen respect Voor je. Ze zijn absoluut niet vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

6Dekkers30-05-2016

Nooit meer

Er is weinig tot niks te doen in de buurt. Verbinding met Side centrum is duur. Hotel is absoluut geen 5* waard. Eten in verhouding met andere hotels weinig keus. Wat er is wel lekker. Personeel ook vriendelijk. Kamers idd heel gehorig, maar heerlijk ruim. Het enigste echt positieve.....een heerlijk zwembad !!

Gereisd met partner in mei 2016

• 7M. van Dijk02-05-2016

Prima hotel, maar wel gedateerd.

Prima vakantie gehad, echter absoluut geen 5 sterren hotel. Hotel was ernstig toe aan een opknapbeurt. Gedateerd en niet bijgehouden. Een verfbeurt en diverse reparaties zouden al veel betere uitstraling geven. Kamers erg gehorig, TV van kamer er naast letterlijk te verstaan. Verder prima vakantie gehad. Eten en drinken zeer uitgebreid. Bedden prima en kamers waren schoon. Prima zwembad, strand stelt niet veel voor. Misschien vanwege vroege seizoen. Om het hotel heen, vooral naastgelegen grond, was het een zooitje, afval, puin etc. Meeste personeel was erg in de weer. Animatie is van amateuristisch niveau. Voor onze korte break en de betaalde prijs prima, maar als je in het hoogseizoen de volle mep betaald wil je toch meer voor je geld.

Ligt in een heel klein plaatsje, waar buiten een bazaar en wat winkeltjes niks te beleven valt. Moet het echte hebben van vertier in Hotel. Verder leuke markt in nabij gelegen Manavgat en natuurlijk een bezoek aan Side wat zeer de moeite waard is.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Myrthe26-04-2016

Heerlijk hotel

Een week geweest met een vriendin, zeker een aanrader! we kwamen 2uur in de nacht aan en kregen nog de optie of we iets wilde eten. Eten was elke dag heel lekker! Een keer in a la carte restaurant Turks gegeten was heerlijk! Omdat we in het voorjaar waren, was het zwembad nog vrij koud, wel hebben we heerlijk weer gehad. Personeel is heel vriendelijk en ook de animatie was erg leuk! Het enige nadeel is dat er erg veel Duitsers zat en het meerendeel van het personeel niet echt Engels spreken. Hebben ons prima gered in het Duits want dit spreken ze allemaa prima! Er zaten ook veel gasten die er al eens eerder waren geweest(dit was te zien aan de bandjes) dat is dus ook wel een goed teken. Ik zou niet terug gaan naar een hotel, maar hier zou ik nog wel eens naar toe willen!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Stratingh17-11-2015

Top!

Wij zijn er 2 keer geweest en hebben 2 keer een top vakantie gehad! Superleuk personeel, altijd in voor een grapje en wanneer er iemand jarig is, wordt er een taart voorgeschoteld en gezongen. Ook heerlijk eten en mooie kamers. Leuk animatieteam voor jong en oud. Absoluut een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 2Tolgamurat23-08-2015

Nooit meer aska washington

Hotel heeft een zeer slechte ligging, strand licht vol met kiezelstenen. Eten heeft amper smaak, elke dag kip, of iets van gehakt wat nergens naar smaakt. Zelfs het ontbijt is werkelijk niet te pruimen oud brood, ga er niet naar toe die is echt geen 5 sterren hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Fouquet-Vandenberghe16-04-2015

Fantastische ervaring

Zeer mooie omgeving, supervriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit top! Restaurant met lekker en vers klaargemaakt eten. Nette kamers. Onderhoudspersoneel echt overal te zien, alles wordt zeer goed onderhouden. Enkel jammer van de vele Duitse mensen die het buffet aanvallen nog voor het open is. Als je Side wil bezoeken, moet je ofwel 2 bussen nemen, ofwel een taxi betalen wat dan wel duur is, wat ook nog een minpuntje is, maar je bezoekt Side ook niet iedere dag.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9luc13-11-2014

In laagseizoen een absolute aanrader

Het hotel bood ons overal een goede service en lekkere buffetten. Dit 5-sterrenhotel is wel niet glamoureus, maar door zijn compakte vorm wel praktisch. Alles ligt dichtbij de kamer van restaurant tot strand. Voor een honeymoon zou ik veeleer het nabije sprookjeshotel Ali Bey verkiezen, maar dat sloot op 1 nov. Veel dikke Duitse gasten en ook wat Zweden, Zwitsers en Nederlanders. Geen Russen gehoord. Kamer heeft prima douche, airco en verenmatras. Voldoende kastruimte (10 kleerhangers en kluisje). Minpuntjes: geen aparte wc, klein terras en pover beddegoed. Zwembad was nog 21° op 11 nov. (zee 23°). Naar 't binnenzwembad (25°) kan enkel via de wellness. In de zomer lijkt mij 't aantal stoelen (in resto's, bars,..) te klein voor de 800 kamers. Personeel werkt zeer hard onder oog van een strenge manager. Al bij al goed genoten van ons verblijf. Nabij 't hotel ligt een lange laan met winkelcentra alsook een klein dorpje met 2 moskees. In dat dorp slaapt 't hotelpersoneel.

Gereisd met partner in november 2014

• 9Monique van Nijnatten09-11-2014

Prima hotel !!

Prima hotel direct aan het strand. Eten is goed met een ruime keuze. Hotel en kamers zijn netjes en heel erg schoon. Het hotelpersoneel is behulpzaam en erg vriendelijk. In de nabijheid van het hotel enige winkeltjes en een bazaar. Prijs/kwaliteit zeer goed. Dit hotel is zeer zeker aan te raden!!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9diana20-08-2014

een droomvakantie

het hotel word supergoed geleid ! het personeel was heel vriendelijk en gedienstig , altijd met de glimlach ! alles werd ook dagelijks proper gemaakt en het buffet was zeer uitgebreid en lekker , iedereen doet zijn best om alles naar uw zin te maken . ik wil zeker nog teruggaan ! Veel mensen uit Rusland en Duitsland , maar ik vond dat zeker geen probleem !

Gereisd met partner in juni 2014

Hotel Washington Resort & Spa info