Hotel Voyage Sorgun

Hotel Voyage Sorgun
9,1

116 tips over Hotel Voyage Sorgun

robvanwalbeek, 26-5-2016
Het tourisme in Turkije leeft op fooien. Wees, ondanks dat je een ultra-super-all-inclusive reis hebt geboekt, bereid het personeel af en toe een fooitje te geven. Dus zorg dat je een verzameling van 1 en 2 euromuntjes bij je hebt.... Het is natuurlijk niet verplicht, maar bedenk je dat de salarissen in de toerisme in Turkije laag liggen en gebaseerd zijn dat het aangevuld wordt met fooien.
Henk, 16-5-2016
Als je naar dit hotel gaat boek dan een privé transfer vanaf vliegveld dan ben je er binnen een uur anders kan je er evt 2 à 2,5 uur over doen omdat je als laatste wordt afgezet 247 transfers is een hele goede kosten vallen reuze mee 4 personen is 80 euro voor retour je betaalt na heenrit 40 en terugrit 40 dus niet vooraf
Ron Brusik, 1-7-2015

Zorg dat 16 plus restaurant weer terug komt. Ook terras aan voorzijde hoofdgebouw.

Pas locatie en tijdstip van entertainment aan.

We hebben een aantal aanbieders voor Voyage Sorgun voor je op een rij gezet:

Chantal de haan, 9-6-2015
Als je van goed eten houd en een topservice dan moet je niet twijfelen maar gaan
Paulina, 28-1-2015

Miniclub! Op 2 plekken. Zwembaden voor de kleintjes op 2 plekken.

Zeker reserveren in 1 van de alla carte restaurants.

Side en manavgat zijn leuke stadjes met veel winkeltjes, en zeker de moeite waard om naar toe te gaan. 1 van de 2 plekken heeft een heel stuk overdekte markt, weet even niet welke van de 2. Wij gingen er heen toen we een dag regen hadden, ideaal!

Bowlingbaan, filmtheater, winkeltjes, en game hal in hotel aanwezig.

Meerdere leuke plekjes en bars waar je gebruik van kan maken.

Rob, 25-10-2014
Over het strand naar Side lopen (45 min).

Lloyd, 19-10-2014
excursies vielen iets wat tegen veel het zelfde maar met andere naam..
Jet, 26-9-2014
Tip is echt dat er wat gedaan moet worden aan het reserveren van de strandstoelen. In brochure staat dat er voor 7 uur geen handdoeken neergelegd mogen worden, maar wij waren er in de ochtend om 6.50 uur omdat we wilde gaan zwemmen en er was geen strandstoel meer te krijgen aan de pier en aan 16+ zwembad. Als je dit aangeeft in brochure moet je je ook aan de regels houden en handdoeken voor 7 uur verwijderen indien men niet aanwezig is.
SamanPtrs, 2-9-2014

Na al de jaren dat ik er kom heb ik in al de verschillende soorten kamers geslapen:

- Bungalows: Is zéér gezellig, je zit echt midden in de natuur. Het enige nadeel, als je een bungalow onderaan hebt hoor je wel het gestap van de buren boven je door het parket.

- Bijgebouw: Niets over op te merken, kamers zijn verzorgd.

- Hoofdgebouw: Keuze met zicht op de relaxpool (geen lawaaioverlast), keuze met zich op zee (natuurlijk een prachtig uitzicht).

Zeker de stadjes Side en Manavgat bezoeken!

Maggan, 29-8-2014
Wandelen naar Side over het strand is makkelijk te doen en Side is een leuk plaatsje om te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Voyage Sorgun voor je op een rij gezet: