Hotel Voyage Sorgun

9,3

211 reacties Hotel Voyage Sorgun

Russen

Arie, 16-6-2019
Is het waar dat er nu zoveel Russen en Oekraïners in het hotel verblijven ? Ik twijfel nl om Sorgun nogmaals te boeken ? Ik heb geen zin om mij dagelijks te ergeren aan asociale mensen tijdens mijn vakantie.

drank en wifi

Lisanne, 4-11-2018
kan iemand mij vertellen of hier de originele alcoholische dranken zijn inbegrepen zoals Bacardi, Malibu, baileys. ook had ik een vraag over de wifi of deze over het hele resort goed is?

Ontbijt

Cynthia Van der terp, 30-6-2018

Hallo, graag zou ik willen weten wat er is voor de kinderen bij het ontbijt.

Zijn er pannekoekjes, eiren en verse jus?

Dit was wel in WOW in Bodrum.

Mijn kiddies vonden dit te gek.

En is er ook showcooking of vers bereid eten zoals kebab?

Hoop dat iemand dit weet.

Groetjes Cynthia

We hebben een aantal aanbieders voor Voyage Sorgun voor je op een rij gezet:

Srandhanddoeken

Wouter, 21-6-2018
Hallo, Wij vroegen ons af of we meerdere strandhanddoeken op een dag kunnen halen. In Voyage Belek was dit wel het geval en om deze reden vroegen wij ons af of dit wederom zo zou zijn. Met vriendelijke groet, Wouter

Strandhanddoeken

Wouter Sloot, 19-6-2018

Hallo,

Met vriendelijke groet,

Wouter

Bungalow types

C. Froger, 29-12-2016

Liggen de standaard bungalows en de familie bungalows bij elkaar?

Wij willen een gewone en een familie variant...... ofwel eentje met twee kamers en de andere (voor de kids) bij elkaar;-)

Voetbalveld

Mark-Matthijs, 2-11-2016
Heeft Voyage Sorgun ook een voetbalveld(je) waar wedstrijden worden georganiseerd voor de kids
1 reactie

Zeezicht

Lies, 17-10-2016
Hallo, wij vroegen os af of er ook familie Kamers zijn met Zeezicht? Ik kan het tijdens het boeken niet vinden.

Nederlandse jeugd

Nikos, 26-6-2016
Wij verblijven van 15 - 29 juli in Voyage Sorgun met twee gezinnen. We zijn benieuwd of er nog meer Nederlandstalige jeugd tijdens deze periode aanwezig is. Wij zijn met 4 volwassenen, 4 meiden (17, 17, 13 en 9) en 1 jongen (14). Ben benieuwd?

Tv zenders

monique1962, 5-3-2016