Hotel VONRESORT Golden Coast

Hotel VONRESORT Golden Coast
9,5

21 tips over Hotel VONRESORT Golden Coast

Henrike, 7-5-2015
Het strand in Side met leuke tentjes aan het strand waar je wat kan drinken.
smurf1, 22-10-2014
Kies voor hogere verdiepingen langs de westkant/zwembadkant. Langs de oostkant heb je 's morgens héél vroeg, last van toeleveranciers.
Priscilla, 2-10-2014

Een leuke excursie met de boot kun je boeken bij de pier aan het strand (rechts). Voor 10 euro p.p een leuke tocht naar Side.

Winkelen niet op de bazaar dicht bij het hotel (deze is duur) maar in Gundoglu. Ca 6 euro met de taxi of 15 min. wandelen

We hebben een aantal aanbieders voor VONRESORT Golden Coast voor je op een rij gezet:

kim, 5-7-2014

raften is Antalya is de moeite

kei leuk en veel fun

noenoe, 2-5-2014
De discotheek is erg gericht op Russen maar was wel erg leuk. Drank in de discotheek hoort niet bij het all-in concept. Daarnaast heb je een Irish pub en een pianobar (alleen zijn deze tegen betaling). Ook is het jammer dat het drinken in het waterpark niet bij het all-in concept hoort
Stef, 19-8-2013

Ga met uw kinderen mee naar de bar als ze wat te drinken willen.

Als u langs de markt loopt let op uw tas en probeer af te dringen (Een lagere prijs ervan maken).

startvenneke, 7-7-2013
Een tip is om naar het centrum van gundogdu te gaan. Erg leuk en groot centrum en kost maar 7 euro met de taxi. Ook een tip is om naar side te gaan.
DJ & Nicole, 18-6-2013
Restaurant Enver in de bazaar ong. 200 meter van het hotel. Hier heerlijke chicken kebab gegeten voor een prima prijsje. 2 deuren verder een winkel met Nederlandse eigenaar, erg vriendelijk en gastvrij..
glenn bolle, 11-6-2013
de à la carte-restaurants zijn heel goed, enige nadeel dat het zeer snel moet gaan
Fam. van Wieringen, 6-5-2013
We hebben alleen in het hoofdrestaurant gegeten. Dit was voor ons voldoende afwisselend. Maar dat is persoonlijk.