Hotel VONRESORT Golden Coast *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Mia Schaekens

Nooit meer, een hele diepe teleurstelling voor ons

Mia Schaekens, 15-3-2016

Dames bij de receptie heel arrogant, Wij hadden hotel Luna Blanca geboekt bij touroperator, 2 weken voor vertrek kregen we bericht dat het hotel gesloten was, we werden overgeboekt naar dit hotel, oké niets mis mee dachten we, maar de ligging is al helemaal niets, we waren 40 jaar getrouwd en waren met onze kinderen en kleinkinderen totaal met 11, oudejaarsavond was er een Galadiner maar wij mochten er niet binnen we waren geen klanten van Golden coast wij hadden maar een overboeking, we moesten maar naar het buffet restaurant, dit wil je niet geloven ongeveer 20 mensen geen bakken gevuld koude kalkoen met koude frieten, we hebben allen alleen een toetje gehad, terug naar de receptie kregen we ook nog een grote mond, regel het maar met touroperator, nou kan je lachen, bij thuis komst een klacht ingediend, maar helaas touroperator geeft geen enkele vergoeding hiervoor, we hadden moeten bellen naar de hostes, oudejaarsavond ga je die mensen niet lastig vallen, en als het vol is krijgen hun ook niets geregeld, touroperator kan alleen dure reclame maken, maar zijn helaas niet klantvriendelijk, dit was ons 40 jarig huwelijks feest 😢😢