Hotel VONRESORT Golden Coast

9.6Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor VONRESORT Golden Coast voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

699 reviews over Hotel VONRESORT Golden Coast

• 2019
    10Helga Engels30-08-2019

We zijn dit jaar 2x geweest. Het was in 1 woord fantastisch. Superschoon, perfecte ligging. Je hoort de zee vanaf je balkon. De pier waar altijd iets te doen is, eten en drinken in overvloed en heerlijk bereid. Met het entertainment-team een geweldigetijd gehad. Altijd vriendelijk en opgewekt. Vooral met Senol en Siyar een geweldige tijd gehad. Bediening perfect, schoonmaaksters heel aardig en harde werkers. Lifeguards op elke hoek en allemaal super aardig. Doen uitstekend hun werk. We gaan in 2020 zeker terug .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Robert10-08-2019

Prachtig groot resort schoon eten goed Alleen jammer dat er geen musicals meer zijn hebben we 10 jaar geleden erg van genoten En verder overdag de standaard poolgames geen afwisseling
    Er is geen mini disco op toneel meer moet je naar Golden Beach

Guest Relation Department, Guest Relation Manager, 20-08-2019

Dear Guest,

First of all, we would like to thank you for choosing Vonresort Golden Coast Hotel and for your nice feedback given us on Zoover.

It was a great pleasure to welcome you and we very glad to know that you enjoyed your time with us.

Looking forward to see you again!

Sincerely,

Guest Relation Department

VONRESORT Golden Coast

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Hans31-07-2019

Perfect voor een gezin met kinderen.

Top hotel, leuk aquapark, perfect omgeving goed eten en vriendelijke personeel. Zelden een hotel gezien dat zo schoon is, en een mooie tuin heeft.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Fam Geerts29-07-2019

Supper hotel met super vriendelijk personeel

Zeer goed eten en zeer gevarieerd. Propere acomodatie en propere kamers Goed animatieteam. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En Gamze een heel vriendelijke dame die zelf drank ,fruit en koeken tot aan je ligstoel brengt .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9jantina beerlings28-05-2019

Fantastisch Resort

Fantastisch resort met zeer vriendelijk personeel. Genoeg keuze in eten . Het is er netjes . En het personeel rent zich de benen uit hun lijf om het je naar de zin te maken. Fatma en Eyyup, twee fantastische mensen die in de bediening in het restaurant zitten, heel erg bedankt. Wij komen hier zeker nog een keer weer.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Fam. Smits14-05-2019

Hotel en all inclusief is perfect. De Hygiene is goed schone kamers en nette eet gelegenheden. Het personeel is zeer aardig en allemaal behulpzaam. We hebben als extra service gebruik gemaakt van de Hamam en de masages wat heerlijk was. We hebben een luxe weekje gehad en zouden hier zo weer naar toe gaan als we voor Turkije kiezen. We hadden een vroege vlucht en kwamen 9:30uur aan. De kamers zijn pas vanaf ongeveer 14:00uur beschikbaar dus dit is wel iets om rekening mee te houden. Gelukkig konden we doormiddel van een goedkope upgrade in een rustiger gedeelte van het Resort wel gelijk in onze nieuwe kamers. Anders hadden we ons na een snelle brunch even bij de receptie moeten omkleden waar de koffers gewoon netjes blijven staan om al gebruik te kunnen maken van het strand of het zwembad. Want zodra je binnen bent krijg je gewoon toegang tot alles ook al heb je nog geen kamersleutel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Aisienna van der Mark22-04-2019

2e thuis

Voor de 2e keer naar VonResort Golden Coast! Het is een prachtig hotel! Direct aan het strand, waar ze je totaal in de watten leggen. Je hebt een compleet zorgeloze vakantie! Helemaal tot rust komen en eindeloos genieten! Ik hoop in september of oktober weer te gaan!

Alleen gereisd in april 2019

• 2018
    10Lisanne Rietveld27-09-2018

Fantastisch!

Het hotel is prachtig en alles is goed geregeld. Wij hadden nergens iets op aan te merken. Leuke animatie, wie proberen van iedere dag iets leuks te maken. Kamers zijn netjes. Eten is goed en iedere dag weer iets anders.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9chris21-07-2018

fantastisch

Alles was prima. Het eten (frites, broodje hamburger zelf beleggen, fruit) en drinken in het aqua-park hoort nu ook bij de all-in formule.
    Een geweldig animatieteam voor jong en oud. Een mooi aqua-park gratis te bezoeken door vakantiegangers van het VON-keten. De kleine bazaar bezocht in Colakli, waarin een nederlands echtpaar in de 2e bazaar een kledingwinkeltje heeft en daar hebben we goed kunnen inkopen. Aanrader: ga ook eens naar het naastgelegen plaatsje Gündogdu voor een dagje shoppen, daar krijg je wel een paar uurtjes om. (15 minuten lopen of de dolmus aan ca. €1. p.p.) Side met de dolmus ca. €1,50 p.p.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Joyce van Beelen03-07-2018

Fantastisch!

Het is een mooi hotel en niet overdreven druk. Ik ben samen met een vriendin naar dit hotel gegaan en wij komen hier al een aantal jaar en dit was onze 11e keer in dit hotel, voor 19 dagen. De kamers zijn altijd netjes en schoon, het eten kan wel iets gevarieerder maar eigenlijk niks op aan te merken. En dan niet te vergeten de super mooie pier die nu sinds 2 jaar er is! Het animatie team is voor ons ook altijd heel belangrijk dat dat een leuk team is, en laten we het nou net getroffen hebben met het team! Met name chef Leo (levent), Ecem, Nely, Pankis, Beso, Sercan en Talha zijn samen een knettergek team en bezorgen je echt een leuke dag. Mede door hun vliegen je dagen hier voorbij. Wij zijn hier 19 dagen geweest maar het voelde als een week! Kortom een zeer goed hotel, met een fantastisch animatie team geven je een vakantie om nooit meer te vergeten!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats