Hotel VONRESORT Golden Coast

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel VONRESORT Golden Coast
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor VONRESORT Golden Coast voor je op een rij gezet:

662 reviews over Hotel VONRESORT Golden Coast in het Nederlands

Familie

Fantastisch!

Lisanne Rietveld
27-9-2018

Het hotel is prachtig en alles is goed geregeld. Wij hadden nergens iets op aan te merken. Leuke animatie, wie proberen van iedere dag iets leuks te maken. Kamers zijn netjes. Eten is goed en iedere dag weer iets anders.

fantastisch

chris
21-7-2018

Alles was prima. Het eten (frites, broodje hamburger zelf beleggen, fruit) en drinken in het aqua-park hoort nu ook bij de all-in formule.

Een geweldig animatieteam voor jong en oud. Een mooi aqua-park gratis te bezoeken door vakantiegangers van het VON-keten. De kleine bazaar bezocht in Colakli, waarin een nederlands echtpaar in de 2e bazaar een kledingwinkeltje heeft en daar hebben we goed kunnen inkopen. Aanrader: ga ook eens naar het naastgelegen plaatsje Gündogdu voor een dagje shoppen, daar krijg je wel een paar uurtjes om. (15 minuten lopen of de dolmus aan ca. €1. p.p.) Side met de dolmus ca. €1,50 p.p.

Fantastisch!

Joyce van Beelen
3-7-2018

Het is een mooi hotel en niet overdreven druk. Ik ben samen met een vriendin naar dit hotel gegaan en wij komen hier al een aantal jaar en dit was onze 11e keer in dit hotel, voor 19 dagen. De kamers zijn altijd netjes en schoon, het eten kan wel iets gevarieerder maar eigenlijk niks op aan te merken. En dan niet te vergeten de super mooie pier die nu sinds 2 jaar er is! Het animatie team is voor ons ook altijd heel belangrijk dat dat een leuk team is, en laten we het nou net getroffen hebben met het team! Met name chef Leo (levent), Ecem, Nely, Pankis, Beso, Sercan en Talha zijn samen een knettergek team en bezorgen je echt een leuke dag. Mede door hun vliegen je dagen hier voorbij. Wij zijn hier 19 dagen geweest maar het voelde als een week! Kortom een zeer goed hotel, met een fantastisch animatie team geven je een vakantie om nooit meer te vergeten!!!!

WTC.nl

Top vakantie en een top animatie!

Danielle Hoek
3-7-2018

het is voor ons de 11e keer dat we hıer zıjn en elk jaar word het beter en beter! dit jaar ıs het animatıe team echt top! goede manager en de beste chef ( Levent ) die je kan wensen! vooral Nely, Ecem, Talha, Sercan, Beso zijn zo leuk en gek, die maken je vakantıe echt stukken beter. dan hebben we nog Pankıs van het anımatıe team dıe heeft de hele dag zo veel energıe en maakt je de hele dag aan het lachen. vooral nıet te vergeten hoe hıj danst met breakdance, echt geweldıg! mede dankzıj hun hebben wıj hıer een fantastısche vakantıe en vlıegen de dagen voorbij!

de rouge en star wars party op de pıer zıjn ook ontzettend gaaf en goed verzorgd!

het hotel ıs verder erg mooı en word steeds beter. wıj zıjn hıer dıt jaar 19 dagen en elke dag ıs het weer top! het eten mag soms meer varıeren maar verder heb ık daar nıks over te klagen.

dit hotel is een echte aanrader!!

gemengde gevoelens

Roos
25-6-2018

Eten lekker, goede kwaliteit, veel fruit. Hygiëne goed. Domein mooi onderhouden. Vriendelijke obers, over het algemeen behulpzaam personeel, problemen werden snel aangepakt. Alleen waren er wat te veel problemen naar mijn zin, om het echt een relaxte vakantie te noemen. Baliepersoneel spreekt soms Duits, nooit Engels, en vooral Russisch en Turks.

Bij aankomst om 22u. werd niets te eten aangeboden. Niet de gevraagde stille kamer gekregen, airco stuk en na reparatie een hels kabaal, raam openen niet mogelijk vanwege discoherrie buiten, geen kamerwissel mogelijk de 1ste dag. Dag 2 wel, verhuis naar ietwat inferieure kamer met vast tapijt. Hard bed. Bij silent pool werd door dronken gasten soms heel luide dansmuziek gedraaid. Er werd wel ingegrepen, maar nadien liet men betijen. Nooduitgang boven werd versperd door karren van housekeeping. Dekbed vertoonde bloed- en gele vlekken.Bij massage werd verkeerd gehandeld met klachten tot gevolg, opgepast! Was enige Belgische/Nederlandse,verder alleen maar oostblokkers en een paar Duitsers. personeel was erg Russisch/Oekraïens gericht.

Op 10 min. lopen vind je een paar winkeltjes en apotheker. De dolmus naar Manavgat en Side vind je links van het hotel 4,5 Turkse lira of 1,5 euro.

Geen slecht hotel, maar veel verbeterpunten. Als veeleisende rustzoeker vond ik de prijs wat te hoog voor dit hotel.

Fantastic place

Esther Kattouw
6-6-2018

Erg goed. Lekker eten, prachtig ruime zwembaden en goede animatie. Wil je een weekje tot rust komen, dan ben je hier aan het goede adres.

Super

Mark van Holk
6-6-2018

Heel goed hotel. Heel vrıendelıjk personeel en alles ıs schoon en netjes.

Geweldig!

Freek
30-6-2017

Het is al de 3e keer dat we in dit Resort zijn geweest en het was weer geweldig! Goede service, eten was ook weer lekker en super kindvriendelijk! Zeker een aanrader!

Zeer mooi hotel

Familie Bolk
27-4-2017

Geboekt bij de golden beach club maar die was nog gesloten dus werden we naar de golden coast gestuurd en daar was een mooie familie kamer met echt zeezicht voor ons beschikbaar en we konden als we t wouden na 2 dagen terug naar de beach club maar met zo'n mooie kamer en luxe zijn we gebleven 😁😁 verder een super vakantie gehaden veel lof voor het animatie team bedankt Mehmet.

Super vakantie gehad! Gaan zeker terug

Mevr Horst
15-6-2016

Voor de eerste keer naar dit hotel geweest en het was geweldig. We gaan zeker terug naar dit hotel.

Het eten was ook goed en lekker gevarieerd.

Vriendelijk personeel , animatie was goed geregeld en een speciaal dank je wel voor de mensen van de mini club ....vooral de nederlandse sprekende meiden Miranda en Joyce waren zooo lief! Voor de kids..echt leuk om te zien .

Zwembad heerlijk omgeving is ook mooi. Het ligt een beetje afgelegen maar met de dolmuss ben je in 20 min in bijv in Manavgat.

VONRESORT Hotels, Guest Relation Manager, 5-7-2016

Dear guest,

On behalf of all VONRESORT Golden Coast Family, we would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and sharing your feedbacks with our team.

We are glad to hear such warm and kind words about staff because it is the most important reward for us.

We are glad that we could provide you with good rest including good service, tasty food in the main restaurant, nice animation program. The team of our hotel is working for your relaxation and entertainment.

We hope to see you again in new season.

With best regards,

VONRESORT Golden Coast

Guest Relation Team

Tel: +90 242 763 66 00

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel VONRESORT Golden Coast in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel VONRESORT Golden Coast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.