Hotel VONRESORT Golden Coast

Hotel VONRESORT Golden Coast
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor VONRESORT Golden Coast voor je op een rij gezet:

685 reviews over Hotel VONRESORT Golden Coast in het Nederlands

fantastisch

chris
21-7-2018

Alles was prima. Het eten (frites, broodje hamburger zelf beleggen, fruit) en drinken in het aqua-park hoort nu ook bij de all-in formule.

Een geweldig animatieteam voor jong en oud. Een mooi aqua-park gratis te bezoeken door vakantiegangers van het VON-keten. De kleine bazaar bezocht in Colakli, waarin een nederlands echtpaar in de 2e bazaar een kledingwinkeltje heeft en daar hebben we goed kunnen inkopen. Aanrader: ga ook eens naar het naastgelegen plaatsje Gündogdu voor een dagje shoppen, daar krijg je wel een paar uurtjes om. (15 minuten lopen of de dolmus aan ca. €1. p.p.) Side met de dolmus ca. €1,50 p.p.

Ez volt a legjobb nyaralasom.

Dicso Fanni
3-7-2018

Kedves felszolgalok, tiszta szobak, rendezett kornyezet. Minden nagyon jo, idealis a legjobb nyaraloshoz. Talha, aki csinalja a vizipolot, jo baratunk lett, nagyon vicces es segitokesz.

Fantasztikus.

Vegso Szabolcs
3-7-2018

Legjobb volt a Talha altal vezetett Vizipolo. Mindekinek ajanlom. Nagyon udvariasak, nem durvak mint ahogy azt a bazarokban lehet latni. Etkezesekre jellemzo a boseg zavara es minden nagyon finom, a valogatosabb emberek is jol fognak lakni ha ezt a helyet valasztjak.

Nagyszeru elmeny volt

Vegso Adam
3-7-2018

Nem volt csalodasom semmiben,minden nagyszeru volt,nagyon finom etelekben volt reszunk.Legjobb elmenyem a Talha altal vezetett vizilabda.Kiszolgalas fantasztikus,kedves es vidam felszolgalok.Elegedettek voltunk maximalisan mindennel.Nagyon udvariasak az emberek.Csak ajanlani tudom a Vonresort Golden Coast szallodajat.

maravılloso, sın mas

mircea ioan mıcu
3-7-2018

todo en general , un sıtıo maravılloso gente muy entretenıda ;aconseho a todo el mundo que venga aquı . decır lo que no me ha gustado sera de mala educacıon algunos detalles sın ımportancıa

O vacanta de 5 stele

Ilea Florına Paula
3-7-2018

Un concedıu reusıt la un hotel de 5 stele. Camerele curate. Mancarea foarte buna. Echıpa de entertaınment foarte ımplıcata. Showrıle maı reusıte decat la alte hotelurı. raport calıtate pret foarte bun.

Fantastisch!

Joyce van Beelen
3-7-2018

Het is een mooi hotel en niet overdreven druk. Ik ben samen met een vriendin naar dit hotel gegaan en wij komen hier al een aantal jaar en dit was onze 11e keer in dit hotel, voor 19 dagen. De kamers zijn altijd netjes en schoon, het eten kan wel iets gevarieerder maar eigenlijk niks op aan te merken. En dan niet te vergeten de super mooie pier die nu sinds 2 jaar er is! Het animatie team is voor ons ook altijd heel belangrijk dat dat een leuk team is, en laten we het nou net getroffen hebben met het team! Met name chef Leo (levent), Ecem, Nely, Pankis, Beso, Sercan en Talha zijn samen een knettergek team en bezorgen je echt een leuke dag. Mede door hun vliegen je dagen hier voorbij. Wij zijn hier 19 dagen geweest maar het voelde als een week! Kortom een zeer goed hotel, met een fantastisch animatie team geven je een vakantie om nooit meer te vergeten!!!!

Top vakantie en een top animatie!

Danielle Hoek
3-7-2018

het is voor ons de 11e keer dat we hıer zıjn en elk jaar word het beter en beter! dit jaar ıs het animatıe team echt top! goede manager en de beste chef ( Levent ) die je kan wensen! vooral Nely, Ecem, Talha, Sercan, Beso zijn zo leuk en gek, die maken je vakantıe echt stukken beter. dan hebben we nog Pankıs van het anımatıe team dıe heeft de hele dag zo veel energıe en maakt je de hele dag aan het lachen. vooral nıet te vergeten hoe hıj danst met breakdance, echt geweldıg! mede dankzıj hun hebben wıj hıer een fantastısche vakantıe en vlıegen de dagen voorbij!

de rouge en star wars party op de pıer zıjn ook ontzettend gaaf en goed verzorgd!

het hotel ıs verder erg mooı en word steeds beter. wıj zıjn hıer dıt jaar 19 dagen en elke dag ıs het weer top! het eten mag soms meer varıeren maar verder heb ık daar nıks over te klagen.

dit hotel is een echte aanrader!!

MOC SE NAM TU LIBI.

KAROLINA PALENICKOVA
3-7-2018

LIBI SE MI UPLNE VSECHNO.JSEM SE VSIM NAPROSTO SPOKOJENA.NEMAM ZADNE NAMITKY.VSE JE PERFEKTNI.JSME TADY S VELKOU RODINOU A MOC SI VSEHO UZIVAME.RADI BYCHOM SE VRATILI PRISTI ROK.

gemengde gevoelens

Roos
25-6-2018

Eten lekker, goede kwaliteit, veel fruit. Hygiëne goed. Domein mooi onderhouden. Vriendelijke obers, over het algemeen behulpzaam personeel, problemen werden snel aangepakt. Alleen waren er wat te veel problemen naar mijn zin, om het echt een relaxte vakantie te noemen. Baliepersoneel spreekt soms Duits, nooit Engels, en vooral Russisch en Turks.

Bij aankomst om 22u. werd niets te eten aangeboden. Niet de gevraagde stille kamer gekregen, airco stuk en na reparatie een hels kabaal, raam openen niet mogelijk vanwege discoherrie buiten, geen kamerwissel mogelijk de 1ste dag. Dag 2 wel, verhuis naar ietwat inferieure kamer met vast tapijt. Hard bed. Bij silent pool werd door dronken gasten soms heel luide dansmuziek gedraaid. Er werd wel ingegrepen, maar nadien liet men betijen. Nooduitgang boven werd versperd door karren van housekeeping. Dekbed vertoonde bloed- en gele vlekken.Bij massage werd verkeerd gehandeld met klachten tot gevolg, opgepast! Was enige Belgische/Nederlandse,verder alleen maar oostblokkers en een paar Duitsers. personeel was erg Russisch/Oekraïens gericht.

Op 10 min. lopen vind je een paar winkeltjes en apotheker. De dolmus naar Manavgat en Side vind je links van het hotel 4,5 Turkse lira of 1,5 euro.

Geen slecht hotel, maar veel verbeterpunten. Als veeleisende rustzoeker vond ik de prijs wat te hoog voor dit hotel.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel VONRESORT Golden Coast in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel VONRESORT Golden Coast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel VONRESORT Golden Coast scoort een 8.79 uit 10 op basis van 685 reviews.