Hotel VONRESORT Golden Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°16°
Hotel VONRESORT Golden Beach
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor VONRESORT Golden Beach voor je op een rij gezet:

56 tips over Hotel VONRESORT Golden Beach

Silvia, 31-7-2015
Boek een type B kamer dan heb je 2 slaapkamers en een woonkamer deze zijn prima. Met de taxi naar manavgat of side kost je 35 euro. Dolmus busjes staan aan overkant hotel maar ben je wel lang onderweg.
A.A.van hoorn, 5-10-2014
ga zeker ook in het dorp naar de gezellige bazaar. en Side is zeker aan te bevelen ook de activiteiten op het strand zijn super.
Michelle, 24-9-2014

Ga niet naar de spa in het hotel voor een massage of hamam!

veeeeeeel te duur. Doe dit buiten het hotel het is de moeite waard

jolanda, 2-9-2014

Neem zelf luchtbedden en duikspullen mee want het is er best duur.

Koop op de Grand Bazaar en niet bij het hotel.

Eigen minibar vullen met limonade.

Wij hadden een reis waterkoker bij, thee,suiker en Nescafe zodat je bij het huisje ook een bakkie kon doen ivm kleinere kinderen zaten we om 22.00 bij het huisje.

P.Zuijderwijk, 31-8-2014
Zwembadranden zijn soms scherp, veel kinderen met snijwondjes aan de voeten en handen.
Noes, 11-8-2014
In Side zelf zijn spulletjes vaak duurder dan de lokale winkelstraatjes, dus sla daar je slag ;-)

Merel, 6-8-2014
Ga bij het activiteiten zwembad liggen. Heerlijke top 40 muziek. En ga tijdens de lunch bij het strand eten.
Margreeth, 16-7-2014
Doe mee met de (sport) activiteiten en bezoek het avondprogramma.
Lieke, 5-6-2014
Advies ga niet naar de SPA/Hamam in het hotel ze vragen €79 voor 'n behandeling. Dit kan veel goedkoper via de reis organistatie. Er is wel genoeg plek aan de zwembaden om te liggen. A la carte restaurant (Italiaan) is TOP, lekker eten, vriendelijk personeel, tip reserveer dit 's ochtends vroeg voor de volgende dag! Wil je een Rus vrij hotel dan is dit hotel geen aanrader om heen te gaan!
diaan, 4-5-2014
Het is een leuk opgezet park en door de meerder zwembaden, leuk om afwisseling te zoeken . Ook het strand is op korte loopafstand maar er rijdt van 9 tot 18 uur ook een treintje die je naar het strand brengt. Ligging bij het animatie zwembad is in de avonduren minder. Het is wel om 23.30 stil.

Onze bezoekers bekeken ook: