Hotel VONRESORT Golden Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°22°
Hotel VONRESORT Golden Beach
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor VONRESORT Golden Beach voor je op een rij gezet:

1357 reviews over Hotel VONRESORT Golden Beach in het Nederlands

Anders

Beste vakantiebestmming in Antalya

Ayse Ihtiyar
21-9-2018

Heerlijke vakantie gehad, er is super veel te doen en te bezichtigen.

Een mooi park voor jong en oud, eten is heerlijk, super leuke animatie en eigenlijk is alles hier super, je zult je hier nooit vervelen.

Ik ga volgend jaar zeker weer!!!

Genoten! Van de omgeving, de zon en het eten.

Maaıke Smıt
20-9-2018

Iedere dag in dit resort lastige keuzes moeten maken. Ga je op het prachtige strand liggen, met een toffe pier op loopafstand waar ze lekkere ijskoffie hebben, ga je bij het animatie zwembad liggen, de relaxpool of glijden in het aquapark. Daarnaast is het avondeten in het restaurant veels te lekker, alles goed op smaak, genoeg keuze en vers bereid. Het allerergste was nog wel de (twee!) tafels met desserts, de toetjes waren zo enorm lekker. Ik zou bijna een klacht willen indienen aangezien ik door de toetjes toch echt wel wat kilo's aangekomen. Een aanrader om hier op vakantie te gaan, neem ook zeker een kijkje op de pier!!

GENİETEN!

Elisabeth
20-9-2018

Heerlijk hotel met mooıe zwembaden, aquapark en mooi breed zandstrand. Bij het hotel een mooie pier waar het goed toeven is in een paviljoen. Het eten is fantastisch en het personeel heel vriendelijk. De tel zijn we kwijt maar 25 keer zijn we er zeker al geweest en volgend jaar weer.

WTC.nl

Mooi resort voor jong en oud!!

Rogier W
20-9-2018

Golden beach is een mooi resort waar wij al voor een lange tijd terugkeren, inmiddels is dit alweer 10 jaar. Wij gaan hier altijd met de familie heen. Het personeel is altijd heel vriendelijk, en het eten uitstekend. Sinds 2 jaar staat er een mooie pier waar je goed kan vertoeven. De kamers zijn iets verouderd, maar toch goed. hoe vaak ben je uıteındelıjk op je kamer als het 30 graden ıs.. De zwembaden zıjn groot met een heel mooı aquapark. Ieder jaar ıs het weer een feest om hıer te zıjn. Bedankt voor weer een mooıe vakantıe!!

Fijn om hier te zijn!

Kees Wılleboordse
20-9-2018

Mooı hotel met een prachtig breed zandstrand waar we graag zitten. Het eten in het hotel is heel goed, veel afwisseling, voor elk wat wils. De kamers zijn gelegen in prachtige tuinen, mooie zwembaden en een aquapark. Een aanrader voor jong en oud. Vriendelijk personeel.

Elk jaar weer een feestje!

Ashley Ruıssen

Het eten ıs fantastısch!

Steeds nıeuwe gerechten. Elke dag genoeg keuze.

De servıce ıs erg goed. mıst er ıets word dıt gelıjk geregeld en ın orde gemaakt.

Voor één keer

K
10-9-2018

Wij wisten dat de hotelkamers nogal basic en gedateerd zijn maar de hotelkamer waar wij naar toe werden gebracht viel alsnog tegen. Schimmel in de gordijnen, vieze airco boven het bed, een balkon met een troosteloos uitzicht en water op de vloer om de wc én geen kinderbedje. Wij hebben direct gebeld met de receptie en er is iemand komen kijken naar de lekkage. Wij mochten ons daarna 2 uur niet douchen waarop wij om een nieuwe kamer hebben verzocht. Dit hebben wij gelukkig gekregen. Een iets nieuwere en vooral schonere kamer onder het aquapark. Helaas hebben wij wel zonder verklaring moeten wachten tot onze 2de vakantiedag op een kinderbedje. Ander minpuntje voor ons was hoe massaal het was maar dat is een smaakkwestie en wij zijn anders gewend. Wij zijn geen "azijnpissers" dus hierbij onze pluspunten: ALTIJD bedjes beschikbaar, er is veel te doen, op loopafstand liggen allerlei winkeltjes, leuke zwembaden en strand.

Uitstekende vakantieoord

Jorn
7-9-2018

Wij kregen een kamer zonder balkon/terras .uiteindelijk hebben we geklaagd bij de receptie en we hebben dan zonder problemen een uitstekende upgrade gekregen het resort is heel uitgebreid en uitgestrekt met veel variatie aan activiteiten. het (mooie) animatie team staat elke dag klaar om uw vakantie naar uw zin te maken. het is een aanrader voor mensen met jonge kinderen

Geweldige relax vakantie

Mariska
5-9-2018

Eerste keer zomervakantie Turkey met kinderen in een All Inclusief resort. We moesten de eerste dagen wennen aan hoe druk het is bij het eten, maar er is echt zoveel lekkers...... Verder is het een geweldig resort met alles erop en eraan. Helaas is Turkey echt heet en zijn leuke uitstapjes zeker met pubers niet ideaal. Jammer want wil toch wat meer dan een zwembad zien, maar dat staat helemaal los van het resort. Dat was echt geweldig. Openbare WC mochten iets meer schoongemaakt worden, maar dat is ook het enige dat ik kan verzinnen.

Heerlijk genoten!!

Hannie Monsma
4-9-2018

Super hotel.. erg groot opgezet. Voor ieder wat wils. Drie grote zwembaden waar altijd een plekje was! Vooral met de glijbanen erg leuk voor de kinderen! Leuke animatie team altijd wat te doen. Mooi strand. Wel met zand en de ligbedden staan ver van de zee. Prachtige pier! En ook altijd een bedje te vinden! Genoeg eet en drink mogelijkheden. En bij het strand gratis softijs. Wel even je eet moment uitzoeken ivm drukte.goed gevarieerd eten!! Paar leuke winkeltjes erbij. Side is ook prachtig om heen te gaan!

Kamers beetje veroudert maar niet storend familie kamer genoeg ruimte!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel VONRESORT Golden Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel VONRESORT Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.