Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanSide / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

7.1GoedScore uit 1304 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Zoals je dat van Turkije gewend bent, geniet je ook bij Vonresort Golden Beach van een onbezorgde all-inclusive vakantie. Door het uitgebreide all-inclusive concept kom je hier helemaal tot rust. Het strand ligt recht voor de deur en het waterpark (met wel 13 waterglijbanen!) maakt dit hotel een geliefde keuze voor vakantiegangers van alle leeftijden!

Een anonieme vakantieganger beoordeelt zijn vakantie bij Vonresort Golden Beach met een 9: “Wat hebben we genoten, prachtig resort, geweldige zwembaden, de kinderen vonden de glijbanen fantastisch. Strand helemaal prima met een prachtige pier. Daar hebben een dag zo'n paviljoen gehuurd. Echt een aanrader. Eten was prima, voldoende keus. Kamers waren schoon. Wellicht wel wat aan vernieuwing toe, maar voor ons niet storend, zolang alles schoon is en alles functioneert. We gaan hier zeker naar terug.” Ook deze anonieme vakantieganger geeft Vonresort Golden Beach een hoge beoordeling en schrijft: “10 dagen op het resort geweest. Prachtig resort! Eten was goed en gevarieerd. Appartement was ruim en werd elke dag schoon gemaakt. Ik kan geen negatieve dingen bedenken.” Paul vond zijn verblijf in Vonresort Golden Beach boven verwachting goed: “Boven verwachting leuke vakantie gehad in dit fraaie resort. Mooie ruime vakantiewoning (upgrade voor een leuke prijs lokaal geregeld). Goed gevarieerd en uitgebreid buffet bij elke maaltijd. Zwembaden mooi en verzorgd. Al met al prima vertoeven.”

De ligging

Binnen een paar honderd meter sta je op het privéstrand van Vonresort Golden Beach. Hier hoef je je zeker niet te vervelen. Het is namelijk de perfecte locatie voor verschillende watersporten. Spring op een jetski, leer surfen of strijk neer op een heerlijk ligbedje. Een echte dierenliefhebber? Verken dan de hele onderwaterwereld en ga duiken aan de Pamphylische kust. Met de bushalte om de hoek sta je ook zo in de gezelligste steden. Bezoek bijvoorbeeld de historische gebouwen in Side of ga shoppen in het bruisende Manavgat. Op zoek naar een leuke excursie voor het hele gezin? Dan is een jeepsafari het perfecte uitje! In de jeep verken je de hele omgeving en kom je op bijzondere plekjes. Side is de ideale plek voor vakantiegangers die nét iets meer uit hun vakantie willen halen.

Het hotel en faciliteiten

Vonresort Golden Beach heeft totaal ongeveer 650 comfortabele accommodaties, waaronder bungalows en villa's. De verschillende gebouwen zijn maximaal vier verdiepingen hoog en kunnen bereikt worden met een lift. In het hotel zelf vind je een lobby met zithoeken en gratis wifi, een receptie en een lobbybar. De buitenruimte van Vonresort Golden Beach bestaat uit een prachtige tuin en aquapark. Het zwembad en de 13 waterglijbanen zijn een groot succes onder de kids. Ook is er aan de ouders is gedacht. Ga jij voor rust en ontspanning aan de relax pool? Of kies je toch voor de gezelligheid en activiteiten aan het hoofdzwembad? Of geniet op een van de zonneterrassen met ligstoelen, parasols, kussens en handdoeken. Voor entertainment ben je aan het juiste adres bij Vonresort Golden Beach! Zo kun je gebruik maken van het fitnesscentrum of beoefen je (tegen betaling) een watersport bij een lokale aanbieder aan het strand. Verder biedt het hotel (mogelijk tegen betaling) verschillende sporten aan, zoals basketbal, beachvolleybal, aerobics en gymnastiek, jeu de boules, darts of tafeltennis. Ook maak je tegen betaling gebruik van de gameroom of speel je een potje biljart of bowling. Voor wat ontspanning ga je naar de wellness, met een Turks bad, jacuzzi en sauna. De kinderen zullen zich ook geen moment vervelen dankzij de miniclub, de minidisco en het Lunapark. Ook wordt er een animatieprogramma aangeboden, is er een speeltuin, kinderbaden, kinderstoelen, kinderbuffet, babybedjes en tegen betaling buggy verhuur.

De kamers

In dit hotel heb je genoeg keuze! Zo kun je kiezen tussen bungalows en villa’s met unieke en stijlvolle inrichting. Deze beschikken allemaal over airconditioning, een telefoon, WiFi, tv, kluisje en een kleine koelkast. Verder is er een douche, wc, haardroger en een balkon of terras. De meeste vakantiegangers zijn tevreden over de grootte en hygiëne van de kamers, maar sommige benoemen dat ze wel aan vernieuwing toe zijn.

Het verschil in kamers

Bungalow: De bungalow bestaat uit een tweepersoonskamer en bevat alle bovenstaande faciliteiten. Familiekamer: De familiekamer heeft een woonkamer met slaapgelegenheid (slaapbank voor 2 personen) en een aparte slaapkamer. Boekbaar voor maximaal 4 volwassenen. Familiesuite: De familiesuite is uitgerust met een woonkamer en 2 aparte slaapkamers bedoeld voor maximaal 6 volwassenen. Villa's: De villa heeft een woonkamer, 3 aparte slaapkamers en 2 douches. Boekbaar voor maximaal 7 volwassenen.

Eten en drinken

Bij Hotel Vonresort Golden Beach verblijf is op basis van all inclusive verzorging. Zo heb je ruime keuze in het buffetrestaurant, waar de all inclusive maaltijden worden opgediend. In de verschillende bars heb je ruime keuze uit drankjes en snacks. Het ontbijt is van 07:00 tot 10:00 uur. Heb je trek gekregen na het vele zonnen? Van 12:30 tot 14:00 kun je terecht voor de lunch. Na een heerlijke dag kun je dineren vanaf 19:00 tot 21:30 uur. Krijg je ‘s avonds ineens trek? Gelukkig kan je terecht voor een ‘midnight snack’ van 23:30 tot 00:30. Koffie en thee zijn 24 uur per dag beschikbaar. Er zijn ook een aantal à-la-carte restaurants. Dineren in deze restaurants is mogelijk tegen betaling en altijd op basis van reservering. Informeer bij de receptie naar de voorwaarden.

Goed om te weten

Sommige faciliteiten, zoals het aquapark, zijn niet het hele jaar door geopend. Ze kunnen gesloten zijn afhankelijk van het seizoen, weer, onderhoud, bezetting of andere redenen. Alle consumpties in het aquapark zijn tegen betaling. Dineren in de à-la-carte restaurants is mogelijk tegen betaling en altijd op basis van reservering. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.

Bekijk de beschikbaarheid

1304 Reviews over VONRESORT Golden Beach

• 9Marloes20-08-2022

Een aanrader!

Wij hebben een heerlijke vakantie genoten in het zonovergoten Turkije. We zagen op tegen de warmte in de zomer, maar dat is ons uiteindelijk meegevallen. Golden Beach is een heerlijk park om te verblijven. Ruime en schone (!) kamer (gezinskamer 4 personen) met aparte ouderslaapkamer en heerlijk ruime douche. Het park is mooi met bomen, planten en bloemen aangelegd en wordt dagelijks goed onderhouden en oogt overal schoon. In plaats van saaie gebouwen overal mooie foto’s op de gebouwen wat het aanzicht gezelliger doet overkomen. Het eten en drinken vonden wij erg goed. Het is hoogseizoen, all inclusief, dus massatoerisme, maar desalniettemin goede kwaliteit eten. Sommige gerechten komen dagelijks terug, maar er is ook steeds iets anders bij het buffet te vinden. De medewerkers werken zich uit de naad en maken echt lange dagen, maar blijven altijd vriendelijk. Respect. Wij kunnen en zullen dit park positief aanraden!

• 2Rob08-01-2022

Nooit meer

We hebben met z'n vieren, drie volwassenen en één kind. Toch zullen we waarschijnlijk dit hotel niet weer gaan boeken. De belangrijkste reden daarvoor is toch wel het slechte eten, koud, weinig variatie, enorme wachtrijen en gewoon niet lekker.

• 8Jvb13-11-2021

Mooi resort. Eten matig

Prima hotel. Vriendelijke mensen. Heel schoon. Het eten is goed van kwaliteit. Maar het aangeboden assortiment is voor Turkije matig. Veel het zelfde. En een heel beperkt assortiment. De kamers zijn groter dan gemiddeld. Maar mogen wel een gerenoveerd worden. Maar wel schoon en niet kapot. Lekker ijs! Bij de schoonheidssalon zijn ze wel zeer opdringerig

• 9I Jonker19-10-2021

Een geweldige vakantie!

Wat hebben we genoten, prachtig resort, geweldige zwembaden, de kinderen vonden de glijbanen fantastisch. Strand helemaal prima met een prachtige pier. Daar hebben een dag zo'n palvijoen gehuurd. Echt een aanrader. Eten was prima, voldoende keus. Kamers waren schoon. Wellicht wel wat aan vernieuwing toe, maar voor ons niet storend, zolang alles schoon is en alles functioneerd. We gaan hier zeker naar terug.

• 10Van der Zwaag15-08-2020

Geweldig

• 9ko steen30-10-2019

het was super

ons verblijf was super alles goed voor elkaar het kon niet beter iedereen heel erg vriendelijk

• 10Steen30-10-2019

Geweldig!!!

Wat een geweldig park. Erg lieve aardige behulpzame mensen werken daar. We verbleven in een 6 persoons appartement, die schoon en netjes was en de hele week werd bijgehouden. Alles was erg goed voor elkaar. Het eten was erg goed, en afwisselend,en werd ook steeds bijgevuld, het ontbijt was heerlijk.Zelf bij onze vroege check out 5 uur konden we terecht voor en ontbijt! Bij de zwembaden en strand was voldoende ruimte. We verbaasden ons er dan ook erg over dat er mensen zijn die smorgens al erg vroeg bedden gingen bezet houden met handdoeken. Voor ieder wat wils op dit park. Echt een aanrader!!

• 8Lisette24-10-2019

Jonge kinderen kunnen heerlijk uit de voeten. Treintje naar zee, vele glijbanen. Rustig zwembad, maar ook drukke levendige zwembaden. Top vakantie gehad. Eten elke dag het zelfde en het blijft buffet maar prima voor een weekje

• 10Fam. Hartkamp01-08-2019

Super verwend!

Huwelijksreis samen met onze kinderen. Geboekt bij touroperator. de vlucht werd uitgevoerd met Onurair. Dit is krap zitten, maar verder prima in orde.

We kregen gratis ontbijt op onze hotelkamer aangeboden omdat het onze huwelijksreis was. Bij aankomst was onze kamer mooi versierd en na twee dagen kregen we ook nog een gratis etentje aangeboden in het Italiaanse restaurant. De ligging is goed, omdat tegenover het hotel Dolmusbusjes en taxi's vertrekken naar Side. Dit is ongeveer 17 kilometer. Op loopafstand zijn ook winkeltjes (ongeveer 15 winkeltjes). Het enige nadeel vonden wij dat het personeel geen Engels of Duits spreekt. Je kunt niks vragen. Bij de receptie kunnen ze je overigens in deze talen wel te woord staan. De bar bij het aquapark is dicht, maar hier is tegenwoordig wel een snackbar waar je drinken en eten kunt halen. Natuurlijk kan iets nooit helemaal perfect zijn, maar prijs-kwaliteit is gewoon goed in verhouding.

• 9Anoniem22-07-2019

Heerlijke ontspannen vakantie gehad

Net terug van twee weken Vonresort Golden Beach.

Pluspunten: - Mooi resort, prachtige tuinen en ruime kamers. - Leuk waterpark te bereiken via poortje op het park - Heerlijke toetjes (als je op tijd was kon je genieten van prachtige taarten). - Vriendelijk personeel (obers werkten keihard) - " Charlie" en "Happy" van het animatieteam. Zij hebben gezorgd voor mooie herinneringen. - Feestjes op de pier

Minpunten: - Onbeschofte Oost-Europese en Russische vakantiegangers in de eetzaal (tafels vol met eten en alles laten staan.) - De shows; weinig variatie... veel dans. Meer interactieve shows zou leuk zijn - Geen Nederlander in animatieteam

Tips: - Huur een paviljoen op de pier. Voor 70 euro heb je een privé huisje en wordt je de hele dag bediend. - Boek excursies in Side bij lokale touroperators. Dit scheelde ons op een boottocht in totaal 75 euro op 4 personen!! - Neem geen taxi (16 euro) maar Dolmus naar Side (1,50)

Hotel VONRESORT Golden Beach info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)