Hotel VONRESORT Golden Beach

Hotel VONRESORT Golden Beach
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor VONRESORT Golden Beach voor je op een rij gezet:

1333 reviews over Hotel VONRESORT Golden Beach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Vakantie van onze dromen!

A. Herman
6-7-2018

Super schone zwembaden. Mooi onderhouden park. Huisjes ipv Hotelkamers. Kleine dingetjes waren niet goed zoals de deur met 't pasje ging vaak niet open even naar receptie en hij deed 't weer. De airco wilde niet aan als je 'm snachts hebt uitgezet en er stond geen bed klaar voor onze dochter van 3 kreeg toen een oud vervallen camping bedje onze reisleidster heeft toen gebeld en geregeld dat we een fatsoenlijk klapbedje kregen.

super vakantıe

Fam de Meıj
6-7-2018

Erg mooı complex, goed eten, 3 zwembaden waarvan 1 met veel glıjbanen.

Alles wat je ervan verwacht!

Hans Klingenberg
19-5-2018

Een fantastisch resort, wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Geen enorm hotel maar leuke appartementen verspreid over het erg mooi aangelegde resort. Het eten is echt goed en gevarieerd. Wij komen hier zeker weer terug!

Absoluut heerlijk

Monique
12-5-2018

Alles was tot in de puntjes geregeld, super veel personeel.... je bent echt op vakantie. Ik vond het voor die prijs helemaal fantastisch.

Ga hier nooit heen!

Lotte van Dorst
10-5-2018

Na onze eerste dag ben ik acuut ziek geworden door het slechte eten op het resort! Het is eten is koud, elke dag hetzelfde en lijkt alsof het niet ververst word.

Ik heb een dag in het ziekenhuis gelegen met een maag-darm ontsteking wat ik hier heb opgelopen!!

Onze vakantie was een hel!!!

Een hele week kotsen en diarree!!

De dokter op het resort is een grote ellende hij spreekt geen woord duits of engels waardoor ik met gebarentaal heb moeten uitleggen wat er met mij aan de hand was niet normaal meer.

En laat ik dan nog niet beginnen over het ziekenhuis waar ze ons naartoe hebben gebracht vanuit ons hotel. Oplichters zijn het!!

In het gehele hotel word er slecht engels of duits gesproken!

De wifi is overal erg slecht en de huisjes zijn inderdaad erg verouderd.

Uit meerdere reactie lees ik dat het eten slecht is en ik ben er nu al ziek van geworden. Wie is de volgende??!?!?!?!?

Heerlijk

Tessa van Holland
7-5-2018

Wij hebben onwijs genoten vorig jaar in VON Golden Beach en we gaan dit deze zomer opnieuw doen. Het is een heerlijk hotel, waar niet veel over te klagen valt. Het animatieteam was heel erg gezellig en doen echt hun best om het voor iedereen zo fijn mogelijk te maken. Het restaurantpersoneel, barpersoneel, schoonmakersteam en alle andere VON medewerkers werken keihard voor je en doen alles met een lach op hun gezicht. De zwembaden zijn top! De pier (en het hele strand) is ongelofelijk mooi! Leuke activiteiten, shows en sfeer de hele vakantie door. Voor ons maar 2 minpunten, namelijk het personeel dat al om 23:30 begint met opruimen om je heen, zodat je eigenlijk het gevoel hebt dat je gedwongen weg moet gaan en het feit dat je pasjes van de hotelkamerdeur 5 van de 10 keer weigeren te werken... Maar al het moois om je heen laten je die minpunten gauw weer vergeten, 100% zeker.

Harma
6-5-2018

In 1woord fantastisch!! Geweldig mooi en netjes resort met vriendelijk personeel. En dat voor een heel erg schappelijke prijs! Onze bungalow (4 personen) werd elke dag schoongemaakt. Er waren meer dan voldoende standbeelden en envenzo handdoeken. Overdag merk je niet hoeveel mensen er op het resort zijn. Tijdens het eten wel... eten was goed, ruim voldoende. Je kunt kiezen waar je wilt zijn op het resort, het aquapark, de relax pool ( zonder muziek) of de animatie pool ( met muziek en activiteiten)of aan het strand. s avonds is er altijd iets georganiseerd, eerst voor de kleine kinderen en daarna een show of muziek, en om 12 uur is het stil! Wij hebben een heerlijke week gehad en raden dit park absoluut aan! Met de dolmus kun je op donderdag naar Manavgat voor de bazaar, voor goedkoop shoppen, maat op 200 m van het hotel is ook een kleinere bazaar, waar je ook kunt winkelen. Verder ligt het resort wel wat ver van de bewoonde wereld

Fantastisch!

Alexandra
28-10-2017

Het eten was Super lekker! Elke dag goed gegeten, genoeg keus, voor elk wat wils!

Vriendelijk personeel

Het resort word goed onderhouden, elke dag zie je personeel bezig in de tuin, ziet er netjes uit!!! Complimenten!!!

De pier is in 1 woord Geweldig! Ook daar vriendelijk personeel , wij hadden voor 1 dag een palviljoen gehuurd, nou je voelt je echt een VIP! Het personeel deed alles voor je, onze complimenten!

Het was een Top vakantie, voor herhaling vatbaar

Aquapark ook geweldig, wij hebben geen 1 minpunt ( na ja... af en toe deed de sleutelkaart het niet van de deur van je huisje,je loopt naar de receptie en het probleem is verholpen )en ook daar word je vriendelijk behandeld, vol lof over het personeel!!

Prachtig

Vincent
16-10-2017

Na al dat stress met mijn scriptie was ik aan toe aan plezier ! Deze leuke holiday village heeft een leuke animatie team en een prachtige aquapark! Heerlijk het was echt genieten in het mooie side

Heerlijke vakantie groot aquapark

Mayel
13-10-2017

heerlijke vakantie gehad in het von golden beach, erg vriendelijk personeel. Mijn man is slecht ter been en het hotel was zo vriendelijk een kamer dichtbij het aquapark te regelen. Helaas was het zeewater wel aan de koude kant. Goed eten, zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel VONRESORT Golden Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel VONRESORT Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel VONRESORT Golden Beach scoort een 8.5 uit 10 op basis van 1367 reviews.