Hotel VONRESORT Golden Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°16°
Hotel VONRESORT Golden Beach
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor VONRESORT Golden Beach voor je op een rij gezet:

1326 reviews over Hotel VONRESORT Golden Beach in het Nederlands

Fantastisch!

Alexandra, 28-10-2017

Het eten was Super lekker! Elke dag goed gegeten, genoeg keus, voor elk wat wils!

Vriendelijk personeel

Het resort word goed onderhouden, elke dag zie je personeel bezig in de tuin, ziet er netjes uit!!! Complimenten!!!

De pier is in 1 woord Geweldig! Ook daar vriendelijk personeel , wij hadden voor 1 dag een palviljoen gehuurd, nou je voelt je echt een VIP! Het personeel deed alles voor je, onze complimenten!

Het was een Top vakantie, voor herhaling vatbaar

Aquapark ook geweldig, wij hebben geen 1 minpunt ( na ja... af en toe deed de sleutelkaart het niet van de deur van je huisje,je loopt naar de receptie en het probleem is verholpen )en ook daar word je vriendelijk behandeld, vol lof over het personeel!!

Prachtig

Vincent, 16-10-2017

Na al dat stress met mijn scriptie was ik aan toe aan plezier ! Deze leuke holiday village heeft een leuke animatie team en een prachtige aquapark! Heerlijk het was echt genieten in het mooie side

Heerlijke vakantie groot aquapark

Mayel, 13-10-2017

heerlijke vakantie gehad in het von golden beach, erg vriendelijk personeel. Mijn man is slecht ter been en het hotel was zo vriendelijk een kamer dichtbij het aquapark te regelen. Helaas was het zeewater wel aan de koude kant. Goed eten, zeker een aanrader!

Lukas, 7-10-2017

Prachtige resort Goed eten kamers zijn wat verouderd worden met de franse slag schoongemaakt. wel elke dag schone handdoeken Personeel wil alles voor je doen als ze fooi krijgen . Jammer dat ze s avonds de muziek verkrachten met dat gedreun erin.Hele mooie pier waar je heerlijk kunt genieten. Ook alles gratis.

Super

Saskia, 26-9-2017

Wij vinden dit een top hotel met gezellige sfeer.

Het is allemaal laagbouw en dat spreekt ons aan.

Eten is magnefiek en veel keus.

Kamers zijn wel wat gedateerd maar alles werkt en wat ben je nou op de kamer

Nadine Schuurmans Mensink, 21-9-2017

Net terug en kan alleen maar zeggen, wat een geweldige tijd hebben we daar gehad! Prachtig park, super vriendelijk personeel ( ligt ook allemaal aan jezelf ) , zeer gevarieerd eten, top animatie team, hamam/ osteopaat geweldig, park ruim opgezet , tuinen mooi onderhouden, kamers elke dag schoongemaakt en schone handdoeken, prachtige zwembaden, groot strand met een geweldige pier waar je privé cabana’s kan huren, en een dolmus voor de deur voorals je bv naar side wil! Veel negatieven reactie’s gelezen maar het ligt ook grotendeels bij de mensen zelf, we zijn er 3 weken geweest en niets dan lof! Complimenten aan het personeel wat zich ten alle tijden dienstbaar opstelde! Volgend jaar weer

Nooit meer.

Arjan, 3-9-2017

De nieuwe pier was het enige wat goed was. De kamers waren vies, oud en werden niet schoongemaakt. De handdoeken werden niet vervangen. Elke dag weer moest ik naar de receptie om te vragen voor schone handdoeken. De airco in de kamer was kapot. Over het algemeen slecht onderhouden/verwaarloosde huisjes. Het eten was.. Tja. Kip, hamburgers en spaghetti. Personeel spreekt geen of slecht Engels en doet geen enkele moeite om je te helpen.. Om 23.15 worden de terrassen al opgeruimd. Of je blijft zitten of niet, alles om je heen wordt weggehaald.

Het was de derde keer dat wij er waren. De eerste keer was prima, de tweede keer minder. De derde keer was echt waardeloos. Ze boeren achteruit ipv vooruit.. Heel jammer.

Veel Russen en Turken. De animatie is dan ook ingesteld op dit publiek.

Te doen maar geen top hotel

Linda, 29-7-2017

Prima tijd gehad gehad, met het weer getroffen

Animatie sprak slecht engels erg op de mannen gericht niet op de kids

Behalve kinder disco om 20:30 verder geen activiteiten voor kids wel kleine speeltuin aanwezig

Kamers werden slecht schoongemaakt wel de bedden opgemaakt maar tandpasta in de wasbak bleef liggen

Vaker naar turkije geweest naar de betere hotels nu voor iets minder geld deze geboekt dan lever je logischer wijs ook iets in.

Airco alleen in slaapkamer maar is genoeg voor hele huis blaast goed. In restaurant slechte airco niet te doen met dit weer

Voor t eerst vreetschuur effect gezien komt door slechte indeling en russen, duitsers kunnen er ook wat van.

Idd gesluierde vrouwen gezien heerlijk dat ze zich ook vermaken top

Verder is de koffie niet lekker waterig, je moet de koffiebonen apparaat aanwijzen doen ze nt uit zich zelf

Prima voor een weekje maar niet voor herhaling

Leuke vakantie

Heidi, 20-7-2017

Mooi resort met 3 grote zwembaden waar je rond 11u smorgens nog altijd een bedje vind aan het zwembad. Airco kan veel beter in het restaurant. 1ste dagen niet te doen qua warmte. Leuke huisjes en ruime kamers. Wel veel russen op het resort maar gelukkig niet veel last van gehad. Prijs kwaliteit ze goed resort!

Prima

Rietveld, 9-7-2017

Op dit moment hier op vakantie. Prima hotel voor weinig geld. Zwembaden top! Eten ruime keuze dus altijd iets te vinden naar je smaak. Wij hebben kamer op 2e verdieping en deze zijn minder dan op de begane grond door het kleine balkonnetje (echt voor max 2 personen). Airco koelt slaapkamer maar niet de rest van de ruimte. Personeel behulpzaam en vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel VONRESORT Golden Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel VONRESORT Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel VONRESORT Golden Beach scoort een 8.5 uit 10 op basis van 1358 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: