Hotel VONRESORT Golden Beach

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag37°26°
Hotel VONRESORT Golden Beach
8,7

Wat vakantiegangers zeggen

Zoals je dat van Turkije gewend bent, geniet je ook bij Vonresort Golden Beach van een onbezorgde all-inclusive vakantie. Door het uitgebreide all-inclusive concept kom je hier helemaal tot rust. Vervelen is hier volgens reviewer Ayse niet mogelijk: ‘Heerlijke vakantie gehad, er is superveel te doen. Een mooi park voor jong en oud, eten is heerlijk, super leuke animatie. Je zult je hier nooit vervelen.’ Hou er wel rekening mee dat dit een groot hotel is. Benieuwd of de faciliteiten van Vonresort Golden Beach aansluiten op jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Dat Vonresort Golden Beach geschikt is voor een vakantie met kinderen blijkt wel uit jullie reviews. Zo is het aquapark door de vele en spannende glijbanen een groot succes onder de kids. Van welke glijbaan ga jij als eerst? Reviewer Rinus schrijft: ‘Voor kinderen is er veel te doen, spelletjes hoeken (buiten), zandtekenen, kids club, voetbal kooi. Dan uiteraard de glijbanen, die waren bij onze 3 kinderen (5, 9 en 10) een groot succes, dat was in eerste instantie de reden om voor dit resort te kiezen.’ Maar ook aan de ouders is gedacht. Ga jij voor rust en ontspanning aan de relax pool? Of kies je toch voor de gezelligheid en activiteiten aan het hoofdzwembad? Sommige reviewers vinden het water in het aquapark wel wat aan de koude kant.

Bij Vonresort Golden Beach geniet je van een uitgebreid all-inclusive buffet. Maaike schrijft hierover: ‘Daarnaast is het avondeten in het restaurant veels te lekker, alles goed op smaak, genoeg keuze en vers bereid. Het allerergste was nog wel de (twee!) tafels met desserts, de toetjes waren zo enorm lekker.’ Wel is het altijd druk in de eetzaal waardoor je soms wat langer moet wachten op een tafeltje of op je drankjes bij de bar.

Tijdens je vakantie bij Vonresort Golden Beach overnacht je in een schone kamer. Zo schrijft Ricardo: ‘De kamers zijn netjes, het wordt allemaal goed schoongemaakt. Airco in de kamers is super.’ Zelfs met de warmste temperaturen buiten, geniet je op je kamer van een koele slaapkamer. Volgens jullie zijn de kamers wel wat verouderd en aan renovatie toe.

Ligging

Binnen een paar honderd meter sta je op het privéstrand van Vonresort Golden Beach. Hier hoef je je zeker niet te vervelen. Het is namelijk de perfecte locatie voor verschillende watersporten. Spring op een jetski, leer surfen of strijk neer op een heerlijk ligbedje. Een echte dierenliefhebber? Verken dan de hele onderwaterwereld en ga duiken aan de Pamphylische kust.

Met de bushalte om de hoek sta je ook zo in de gezelligste steden. Bezoek bijvoorbeeld de historische gebouwen in Side of ga shoppen in het bruisende Manavgat.

Op zoek naar een leuke excursie voor het hele gezin? Volgens reviewer Linda is de jeepsafari het perfecte uitje. In de jeep verken je de hele omgeving en kom je op bijzondere plekjes.

We hebben een aantal aanbieders voor VONRESORT Golden Beach voor je op een rij gezet:

1379 reviews over Hotel VONRESORT Golden Beach in het Nederlands

Super verwend!

Fam. Hartkamp
1-8-2019

Huwelijksreis samen met onze kinderen. Geboekt bij touroperator. de vlucht werd uitgevoerd met Onurair. Dit is krap zitten, maar verder prima in orde.

We kregen gratis ontbijt op onze hotelkamer aangeboden omdat het onze huwelijksreis was. Bij aankomst was onze kamer mooi versierd en na twee dagen kregen we ook nog een gratis etentje aangeboden in het Italiaanse restaurant. De ligging is goed, omdat tegenover het hotel Dolmusbusjes en taxi's vertrekken naar Side. Dit is ongeveer 17 kilometer. Op loopafstand zijn ook winkeltjes (ongeveer 15 winkeltjes). Het enige nadeel vonden wij dat het personeel geen Engels of Duits spreekt. Je kunt niks vragen. Bij de receptie kunnen ze je overigens in deze talen wel te woord staan. De bar bij het aquapark is dicht, maar hier is tegenwoordig wel een snackbar waar je drinken en eten kunt halen. Natuurlijk kan iets nooit helemaal perfect zijn, maar prijs-kwaliteit is gewoon goed in verhouding.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heerlijke ontspannen vakantie gehad

Anoniem
22-7-2019

Net terug van twee weken Vonresort Golden Beach.

Pluspunten: - Mooi resort, prachtige tuinen en ruime kamers. - Leuk waterpark te bereiken via poortje op het park - Heerlijke toetjes (als je op tijd was kon je genieten van prachtige taarten). - Vriendelijk personeel (obers werkten keihard) - " Charlie" en "Happy" van het animatieteam. Zij hebben gezorgd voor mooie herinneringen. - Feestjes op de pier

Minpunten: - Onbeschofte Oost-Europese en Russische vakantiegangers in de eetzaal (tafels vol met eten en alles laten staan.) - De shows; weinig variatie... veel dans. Meer interactieve shows zou leuk zijn - Geen Nederlander in animatieteam

Tips: - Huur een paviljoen op de pier. Voor 70 euro heb je een privé huisje en wordt je de hele dag bediend. - Boek excursies in Side bij lokale touroperators. Dit scheelde ons op een boottocht in totaal 75 euro op 4 personen!! - Neem geen taxi (16 euro) maar Dolmus naar Side (1,50)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Boven verwachting goed!

Paul
15-5-2019

Boven verwachting leuke vakantie gehad in dit fraaie resort. Mooie ruime vakantiewoning (upgrade voor een leuke prijs lokaal geregeld). Goed gevarieerd en uitgebreid buffet bij elke maaltijd. Zwembaden mooi en verzorgd. Al met al prima vertoeven.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

adotravel.nl

Heerlijk én super kindvriendelijk!

Juliette
12-5-2019

Ruim opgezet groen vakantie resort. Mooie zwembaden, altijd plek! Perfecte ligging aan het (prive)strand, met mooie pier en heerlijke zachte ligbedden! Hele dag door shutlle service naar het strand.

Alles keurig verzorgd, onderhouden, schoon. Tip! Ga lekker lunchen bij Radika, de beachclub, zonsondergang op de pier...echt vakantie gevoel.

Aan de overkant het busstation, waar je zo in de dolmus naar Side of Manavgat (20 min) stapt voor een bezoekje aan de havenstad/markt.

Aquapark verveeld nooit! Banden zijn aanwezig, neem evt zelf een luchtbed mee.

Relaxte sfeer op het park, geen strenge regels. Enige nadeel vonden wij de opdringerige mannen vd Spa/Hammam. Ze blijven je benaderen voor een behandeling. Handdoek service bij de Spa, dagelijks kun je daar (gratis) schone badlakens halen. De Spa/Hammam behandeling is daar zeker duurder (35,- voor 1,5 uur scrub/zeep/massage) maar wel zo makkelijk. Mix van Russen en NL

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Prima hotel, voor de prijs die je betaald

Florine
6-5-2019

Een fijn hotel, behulpzaam personeel. Alleen de mensen aan de receptie waren niet altijd even aardig. Zwembaden, strand en pier zijn erg mooi. Eten zelf was prima, alleen de eetzaal erg druk, beetje vreetschuur effect. De kamers zijn gedateerd, maar wel schoon. Enige nadeel was dat het pasje van de kamer het vaker niet deed dan wel. Voor de prijs die je betaald is het zeker een goed hotel, maar zoek je meer luxe zou ik toch voor een ander hotel kijken. Er is alleen wifi in de lobby die het de ene keer heel goed doet en de andere keer helemaal niet.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genoten, voor herhaling vatbaar!

Erik
6-5-2019

Voor het eerst in een all in resort gezeten en 2e keer in mijn leven in Turkije, maar het was heerlijk. Het is een groot resort, maar toch ook weer compact. Niks is ver lopen. Het resort is heel mooi aangelegd, ligt direct aan zee en is goed onderhouden. Diverse zwembaden verspreid over het park en het Aquapark was gelukkig ook al open (water was nog beetje fris, maar dat is logisch). Personeel heel vriendelijk en huisje elke dag schoongemaakt door vriendelijke schoonmaaksters. Wifi had je bij de centrale gebouwen. Met een Dolmus kun je makkelijk en goedkoop vanaf voor het resort naar diverse plaatsen zoals Side. In de week dat wij er zaten waren er vooral Russen en Nederlanders. En ja, sommige Russen zaten in de ochtend al aan de wodka of bier, maar we hebben totaal geen last gehad van dronken lui oid. Allemaal heel gemoedelijk. Eten was goed en redelijk divers..heerlijk om geen boodschappen te doen of te moeten koken. ;)

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Heerlijk hotel in meivakantie

Bertine de louw
5-5-2019

2e week vd meivakantie geweest...prachtig hotel..iedereen erg vriendelijk...prima eten...alle glijbanen al voor 1 mei open...strand heerlijk. Nog geen watersporten te boeken...familiekamer hadden wij...lekker ruim...helaas geen WIFI...ook niet tegen betaling...dat was voor de kids flinke tegenvaller. Verder ZEKER n aanrader! Ook altijd wel n bedje vrij overal...en op t strand heerlijke matrassen erbij

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Goed hotel, alleen lange wachtrijen

Naomi
5-5-2019

Goed hotel, leuke huisjes en altijd schoon. Eten was prima. Een groot minpunt zijn de Wachtrijen. Bij het restaurant moet je lang wachten. Bij de bar was de rij in de avond zeker 15 minuten. Jammer! Extra personeel zou geen kwaad kunnen.. Verder mijn complimenten voor Alican van het animatieteam. Wat een topper!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Top hotel en leuke animatie

Sam
30-4-2019

Geweldige accommodatie en goed eten. Het animatie team was ook echt top voor Alican. Hij zorgde voor veel vermaak bij het zwembad en was in de avonden ook vaak aanwezig

Gereisd Met vrienden in april 2019

Fantastische vakantie voor herhaling vatbaar

Brigitta Zuiderduin
26-4-2019

Supervakantie hier gehad samen met man kinderen en hun vrienden (leeftijd 16 t/m 20 jaar )Resort heel goed verzorgt en netjes.Elke dag werden de kamers schoongemaakt .Mooie zwembaden .Eten was goed , genoeg keus.Animatie was superrrr .Heel leuk animatieteam Memonzi , Sinan , Alidjan ,Charlie en Alp maken er elke dag een feestje van .Barmannen ook top , maken heerlijke cocktails Wij gaan zeker terug

Gereisd Met vrienden in april 2019

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel VONRESORT Golden Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel VONRESORT Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.