Hotel Villa Side

Meer hotelinfo

129 reviews over Hotel Villa Side

• 8Robert Gerritsjans03-08-2008

bijna alles goed geregeld

muziek was naatje s,avonds en s,middags.Biertje was s,avonds karig ,obers waren in het begin en op het eind van de avond met meubilair aan het sjouwen. De rest was echt perfect , goed eten alles erg schoon leuke mensen die turken.Prijs kwaliteit verhouding zeer sterk."cowboy" regelde ligbedden asbakken en ga zo maar door.Echt een aanrader

• 8Margriet van Eldik02-08-2008

Geweldig hotel met uitstekende ligging

Wij zijn van 19 juli t/m 29 juli in hotel villa side geweest. Was echt een super goed hotel. Eten heel erg lekker, vriendelijk personeel en qua ligging uitstekend. Winkeltjes beginnen tegenover het hotel. Aanrader is Phantom Reisen (ligt 100 meter van hotel af) Dit is een soort van organisatie die excursies regelt. Echt heel goed en niet duur. En wordt heel goed georganiseerd! Maar zeker een aanrader dit hotel.

Margriet

• 9Overmaat31-07-2008

Uitstekende locatie voor een goede prijs

Uitstekende service en vriendelijk personeel. Perfecte ligging: aan de overkant beginnen de winkeltjes! All-In: na het diner schep-ijs (5 smaken), van 16-17 u koffie met taart en ‘s avonds ook cocktails. Buffet niet erg uitgebreid, maar alles smaakt goed, veel groenten en vers fruit. 1x p week Turkse avond: specialiteiten in het restaurant en een show met (buik)dans en kamelen of slang. 2x p week visavond (reserveren!). Zwembad is niet erg groot en overal maximaal 1.40 diep, dus niet duiken! 2 glijbanen in een extra bad. Aantal ligbedden beperkt, dus vroeg opstaan of de “cowboy” wat geld geven. Er is GEEN handdoeken-service, dus eigen badlakens meenemen! De 2-persoons-kamers zijn erg klein, met kinderen minimaal 3-pers.kamer nemen! Deze heeft meer kastruimte en grotere badkamer. Fam.kamer heeft 2 etages en aparte badkamers. Bedden zijn boxspring, maar wel vrij hard! Shows animatie matig!

• 9Overmaat27-07-2008

Uitstekende locatie voor een goede prijs

Uitstekende service en vrindelijk personeel, vooral als je wat Turkse woordjes wilt leren. Perfecte ligging: aan de overkant beginnen de winkeltjes! All-Inclusive: na het diner schep-ijs (5 smaken), van 16-17 u koffie met taart en koekjes en ‘s avonds ook cocktails. Drankjes worden geserveerd. Buffet niet erg uitgebreid, maar alles smaakt goed, veel groenten en vers fruit. 1x p week Turkse avond, specialiteiten in het restaurant en een show met (buik)dans en kamelen of een slang. 2x p week visavond (reserveren!). Zwembad is niet erg groot en overal maximaal 1.40 diep, dus niet duiken! 2 glijbanen in een extra bad. Aantal ligbedden beperkt, dus vroeg opstaan of de “cowboy” wat geld geven. Er is GEEN handdoeken-service, dus eigen badlakens meenemen! De 2-persoons-kamers zijn erg klein, met kinderen minimaal 3-pers.kamer nemen! Deze heeft meer kastruimte en grotere badkamer. Fam.kamer heeft 2 etages en aparte badkamers. Bedden zijn boxspring, maar wel vrij hard! Shows animatie matig!

• 9hans en Irma24-07-2008

Top hotel

Voor de 4e keer geweest en het lijkt erop dat het hotel steeds beter wordt. Eerste dag overboekt en daarom ook 1 nacht in özlem garden geslapen. Verder niets op aan te merken.

• 9Tiny22-07-2008

geweldig hotel

Dit jaar weer naar Villa Side geweest. Helaas de eerste dag overboekt en werden we ondergebracht in Ozlem Garden. De volgende dag keurig om 10 uur opgehaald en ter compensatie de kluis gratis gekregen. Het personeel herkende ons nog van 2 jaar geleden en was nog even vriendelijk,schoon en netjes. Kamers keurig schoon en elke dag schone handdoeken. Eten lekker en gevarieerd, ook aan de strandbar. Het hotel is mooi verbouwd en echt een aanrader. Volgend jaar weer!!!!

• 9Fam. van Heumen21-07-2008

Een aanrader!

Wij zijn met twee gezinnen twee weken in Villa Side geweest en hebben daar een geweldige vakantie gehad! Vooral het eten was er voortreffelijk. Hoewel het buffet, in vergelijking met eerdere ervaringen in (grotere) hotels, niet heel erg uitgebreid was, was het wel allemaal erg lekker. Onze kamers waren weliswaar niet al te groot, maar wel schoon en met een goed functionerende air-conditioner. En dat was ook wel nodig (pffff). Het animatieteam deed ook erg veel moeite om het iedereen naar de zin te maken. De Mini Disco was een groot succes en ook de dagelijkse shows werden met veel enthousiasme opgevoerd. Overdag was er onder de gasten weinig 'actiebereidheid', maar dat kwam ook wel door de hitte. Het personeel was erg vriendelijk en behuplzaam. Een minpunt(je) vonden wij de 'badmeester' die er uitsluitend op uit was om (tegen betaling) een ligstoel of parasol voor je te regelen. Maar speelde je dat spelletje, zoals wij, niet mee, dan gedroeg hij zich erg irritant en onbeleefd.

• 9A. Kolkhuis Tanke20-07-2008

van 060708 t/m 200708 in dit hotel geweest. Het is echt een fantastisch familiehotel. Het eten is zeer divers en de ligging is goed want bij het verlaten van het hotel kan men meteen gaan winkelen. Het strand ligt op ongeveer 150 meter afstand van het hotel. Van nederlanders die vaker in Side zijn geweest is dit één van de beter hotels. Volgens nederlandse begrippen een 3 sterren hotel en volgens duitse begrippen een 4 sterren hotel. Van de duitse touroperator begrepen dat het hotel hard op weg is naar 5 sterren. Groot voordeel van het hotel is dat er geen Russen komen. De overige nationaliteiten zijn 70% Duitsers 25% Nederlanders en de overige 5% zijn Fransen, Zwitsers en Oostenrijkers. Dit hotel is echt een aanrader.

• 9Tiny20-06-2008

Wij gaan al enkele jaren naar Villa Side, en nu hoorde ik dat je op het strand voor 10 euro per 14 dagen eelke dag een schoon strandlaken kunt krijgen. Kan iemand mij vertellen of dit klopt, het zou wel erg handig zijn.

• 9Alice de Boer18-06-2008

Leuk en goed verzorgd hotel,erg centraal gelegen. Heerlijk eten en aardig personeel. Minpuntje vonden wij ook de harde muziek. Doch wij kwamen na een paar dagen per toeval met een v.d. directeurs in gesprek en toen werd er gelijk wat aan gedaan. Zo blijkt maar weer, sprekende mensen zijn te helpen.

3 tips over Hotel Villa Side

• Roger Vanderwaeren, 10-04-2014

Eind maart is reeds een zeer aangename periode om de Turkse Rivièra te bezoeken tal van bomen ( mimosa...) en planten (tulpen...) staan dan in bloei en de temperatuur (18° à 20°) in de schaduw is erg aangenaam. 's morgen, voor 9.00, en 's avonds, na 18.30 u, is het nog (erg) frisjes. Beter is het misschien te wachten tot in april omwille van het zomeruur en de lengte van de dag.

• Diane Putman, 30-05-2014

Boek een Hamam bij Welness Center Kumkoy! Zoooo goed! Voor € 25,00 p.p. wordt je 2,5 uur verwend met sauna (15 min), Hamam, 40 min massage en gezichts massage en masker. Heeerlijk. Echt een aanrader als je ervan houdt!

• robin, 06-10-2013

Goed insmeren tegen zonnebrand, tip van de locals ( volle joghurt op de zonnebrand smeren )

0 vragen over Hotel Villa Side

• Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenItaliaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
    • BuitensportenBoccia, Fietsen