Hotel Villa Side

Meer hotelinfo

129 reviews over Hotel Villa Side

• 9Gerald en Sandra en kids15-08-2009

een echte aanrader

Villa Side een mooi klein compact hotel met een super ligging dicht bij de winkeltjes van het centrum van kumkoy. De afstand tot het strand is ook klein je loopt tussen hotel kumkoy beach en hane hotel door ongeveer 200 meter tot het strand. de kamer die wij hadden was perfect voor ons met 2 kinderen er was een extra bed bijgeplaatst toch nog voldoende ruimte over. Het eten bood altijd genoeg keuze mogelijkheden en was afwisselend. De animatie gaf voldoende ontspanning. We hebben wel gelachen. Het kasteel dat om de glijbanen gebouwd is, is zeker een verbetering voor het zicht vanuit de straatzijde. het enige minpunt was het aantal bedjes bij het zwembad er was toch nog ruimte voor 15/20 extra bedjes Het hotel werd bezocht door hoofdzakelijk duitsers en een aatal Nederlanders. Hotel Villa Side is zeer zeker aan te bevelen

Met jonge kinderen

• 10r.aalders14-06-2009

Bijv. "Wat een topper" "

ik heb deze vakantie naar marmaris geweest maar ga de volgende reis weer naar hotel villa side voor de 9 de keer het was in marmaris ook heel goet maar ik vind villa side beter

Met vrienden

• 9Harry & Willy27-05-2009

Prettige verassing

Villa Side heeft een bijzonder prettige maat. Na een dag of twee weet je wel wie er thuishoren. Veel oudere maar zeer vriendelijke Duitse gasten. De kamers zijn keurig en het strand is goed te belopen. Het personeel doet zijn best het naar je zin te maken. We hebben hier bijzonder lekker gegeten. In de directe omgeving zijn veel winkels en de dolmuss naar Side stopt voor de deur. Wij wilden eind oktober weer boeken, maar helaas konden we geen plaats meer krijgen. Aanrader dus!

• 9Hans en Irma21-05-2009

Nog steeds heel goed

Voor de 5e keer geweest en nog steeds een van de beste hotels in Side. Personeel werkt er al jaren(enkele al 10jaar) en dat wil wat zeggen over een hotel in turkye.

Met oudere kinderen

• 8Ronald Annemarie Tim en annelotte15-09-2008

prijs verhouding meer dan uitstekend

Voor de zoveelste keer geboekt via een reisorg. uit Hengelo en weer uitstekend bevallen. De prijs verhouding is absoluut goed te noemen. Wij zijn met 2 familie(8 personen/15dgn) geweest. Accomodatie is goed. Strand afstand is te verwaarlozen. Eten is zeer keurig bereid maar aan het eind van je vakantie verlang je wel weer naar hollandse kost. Had iets gevarieerder gekund. Animatieteam deed zijn best om het de kleine kinderen naar hun zin te maken. Grote voordeel is tevens dat, wanneer je de accomodatie uitstapt, je gelijk in het bruisende centrum bent. We willen hier nog wel een keer weer naar toe.

• 9Marleen14-09-2008

super hotel

Wij zijn in juni naar Hotel Villa Side geweest, en hebben het echt geweldig gehad! Het hotel ligt dicht bij de winkels, je steekt de straat over en je bent er al. Het hotel is netjes en gezellig. vooral de mensen van het annimatie team waren geweldig! het eten was ook goed, voor ieder wat wils. wij gaan normaal nooit twee keer naar het zelfde hotel, maar hier gaan we zeker nog een keer naar toe!

• 9Mary Glerum17-08-2008

heerlijk klein uitstekend hotel!!

We zijn net een paar terug. we hebben het prima naar ons zin gehad en zo ook de kinderen. De familie kamer is geweldig groot met een trap naar de 1ste etage waar zich ook een douche en toilet bevinden.Echt een aanrader voor familie`s die op zoek zijn naar een kleiner hotel. Ligging is perfekt.Direct aan de winkeltjes en 5 minuten lopen naar privè strand met eigen restaurant en bedjes met parasol.

• 9Sonja en Hans09-08-2008

Goede kwaliteits/prijsverhouding

Wij zijn ook in juli geweest, en vonden het eten juist heerlijk en echt in overvloed. Gebak en koffieuurtje kan ik niks over vertellen, hebben we nooit gedaan. De kamers vonden we ook prima en de ligging van het hotel is t.o.v. strand en centrum perfekt te noemen. Animatie is niet zo ons ding, daar hebben we dan ook geen mening over. Goed hotel voor een prima prijs!

• 9Sanne09-08-2008

Wij hebben ons goed vermaakt!

Wij zijn van 09/07/'08 - 17/07/'08 met z'n 2-tjes in Hotel Villa Side geweest en het was heerlijk! De eerste dag hadden ze ons de verkeerde kamer gegeven, maar na wat gebrekkig Turks/Engels hebben we een nieuwe kamer gekregen! Deze was top! Het avondeten en het 'koffie-gebak-uurtje' vonden we erg matig! We hebben 9 dgn op sla geleefd en hebben de laatste avond op terras 'SUNSHINE' een pizza gegeten, zodat we toch wat fatsoenlijks binnen hadden gekregen! De lunch in de strandbar was wel heerlijk!

Kortom: het was een heerlijke vakantie! We gaan niet meer terug naar Hotel Villa Side, maar zeker wel naar Turkijke. Vooral omdat de mensen erg leuk zijn!

• 7YKE03-08-2008

Goed hotel, maar nog wel wat verbeterpunten

Wij zijn terug van 2 weken in dit Hotel. We hebben al flink wat hotels in 3/4/5* in deze regio bezocht en kan melden dat dit zeker geen slecht hotel is, maar ook niet één van de beste en dan met name in de vriendelijkheid van de obers aan de poolbar, de inhoud van de annimatieshows (alleen 'savonds en erg sexueel gericht). Maar de ligging is perfect, direct aan winkelstraat en maar kleine 100mtr van strand (zandstrand). Kamers voor 3 personen zijn ruim genoeg, alleen de badkamer is erg krapjes. Zoals ook door anderen gemeld buffetkeuze niet ruim, maar eten van goede kwaliteit. Al met al best goed, maar doe ons volgend jaar toch maar weer Stone Palace, dat is voor de kinderen qua annimatie stukken beter.

3 tips over Hotel Villa Side

• Roger Vanderwaeren, 10-04-2014

Eind maart is reeds een zeer aangename periode om de Turkse Rivièra te bezoeken tal van bomen ( mimosa...) en planten (tulpen...) staan dan in bloei en de temperatuur (18° à 20°) in de schaduw is erg aangenaam. 's morgen, voor 9.00, en 's avonds, na 18.30 u, is het nog (erg) frisjes. Beter is het misschien te wachten tot in april omwille van het zomeruur en de lengte van de dag.

• Diane Putman, 30-05-2014

Boek een Hamam bij Welness Center Kumkoy! Zoooo goed! Voor € 25,00 p.p. wordt je 2,5 uur verwend met sauna (15 min), Hamam, 40 min massage en gezichts massage en masker. Heeerlijk. Echt een aanrader als je ervan houdt!

• robin, 06-10-2013

Goed insmeren tegen zonnebrand, tip van de locals ( volle joghurt op de zonnebrand smeren )

0 vragen over Hotel Villa Side

• Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenItaliaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
    • BuitensportenBoccia, Fietsen