Hotel Villa Side

Meer hotelinfo

129 reviews over Hotel Villa Side

• 9Willem Meerens18-07-2012

Geweldige dagen gehad

Geweldig fijne vakantie gehad ,voor 4 sterren absolute klasse. Fijne bediening heerlijk eten veel variatie, een wat oudere accomodatie elke dag schone bedden en handdoeken 24 uur per dag all inclusive zelfs de versgeperste sinaasappelsap bij het ontbijt. Het nieuwe Villa Side residence hotel* is verbonden met een tunnel, hiervan kan ook gebruikt gemaakt worden van alle voorzieningen uitgezonderd eten. Wel 1 maal per week a la carte eten. Helaas weinig nederlanders veel duitsers en turken Kortom veel waar voor je geld , keuze tussen rust van kleinschalig hotel en de drukte van een groot resort (resicence) maakt de combinatie perfect absoluut +

Met oudere kinderen

• 7Foppe30-08-2010

Gezellig wat kleinschalliger all-in hotel

Prima kamers, prima eten. Geen 5* maar gevarieerd en gaar. Zwembad en beligging wat krap in hoogseizoen. Animatie stelt niet veel voor. Het grote pluspunt van dit hotel zit hem in de ligging: direct aan de winkelboulevard van Kumkoy.

• 8fam uit gelderland23-08-2010

leuk hotel

Villa Side Kumkoy is een leuk hotel, alleen jammer dat echt alles op duitsers is gericht. Het eten is goed ,we hebben in die 15 dagen dat we er zijn geweest niet 1 dag hetzelfde gegeten. Animatie vond ik een beetje tegenvallen, maar wij zijn normaal een 5 sterren gewend, en dat kan je eigenlijk niet vergelijken. verder prima vakantie gehad.

• 8j. screever17-08-2010

Goed familiehotel!

Net terug van prima vakantie in Hotel Villa Side. Erg geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Voor onze zoon van 15 jaar was het minder geschikt, weinig leeftijdsgenoten. Zwembad wel aan de kleine kant, het strand maakt alles goed, wel 200 meter lopen! Het eten was goed verzorgd.

Met oudere kinderen

• 8Inge02-08-2010

Goed hotel

Goed hotel, ligt vlak aan zee. Het eten is er heerlijk en het personeel vriendelijk. Kamers waren netjes en schoon.

• 9Fam. Bontenbal16-05-2010

Heerlijke vakantie gehad

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Hotel Villa Side. Het eten was erg goed; voldoende keuze. De kamers waren ruim en werden goed schoongemaakt en het strand was op steenworp afstand. Op het stand kon je gebruik maken van gratis ligbedjes en tussen de middag kon je zowel in het beachrestaurant als in het hotel luchen. De fotograaf van het hotel maakt schitterende foo's. Mocht je nog graag een rapportage willen laten maken dan is dit zeker een aanrader. Het personeel van het hotel is super vriendelijk. Alleen de baas van het welnesscenter een beetje opdringerig.Enig minpuntje was dat er voornamelijk duitse gasten (85%) waren en weinig kinderen (stuk of twaalf). Toch hebben onze twee dochters zich prima vermaakt in het zwembad en bij de minidisco. Al met al hebben we onzettend genoten

• 8Kimmik05-01-2010

Leuk net hotel!

Op zich een leuk hotel met vriendelijk personeel. Alleen jammer dat er zoveel Duitsers waren, eerst de enigste Nederlanders in het hotel. Er zijn te weinig bedden bij het zwembad en het strand. Mensen houden bedden bezet met een handdoek maar je ziet ze de hele dag niet. Om 8 uur 's morgens was er geen plek meer bij het zwembad!!! Het eten was prima, elke dag wel wat anders. Nette kamers en goed schoon.

• 8Net terug12-09-2009

Een ontzettend goed hotel

Dit is een geweldig hotel. Aan de voorkant loop je zo het centrum van Kumkoy in en aan de achter ben je na 200 meter op strand. Het eten is goed en gevarieerd. Heel veel Duitsers, in augustus ook genoeg Nederlandse gezinnen met kinderen. Heerlijk breed strand met fijn zand. Watersport volop aangeboden. Prima zwembad met 2 glijbanen die uitkomen in een apart zwembad en hier zelfs geen bedjes races bij het zwembad. Het is ook niet heel erg druk rondom het zwembad. Oke dan, 1 nadeel..... Om 17.00 uur gaat de beachbar dicht en tussen 18.30 - 20.30 uur de poolbar, dan moet je naar binnen om je drank te halen en dat mag eigenlijk niet mee naar buiten. Maar als dit je enige probleem is in de vakantie, heb je niets te klagen. Goede bedden op het strand en ook altijd genoeg bedden beschikbaar. Kamers prima, kortom een hotel waar absoluut niets op aan te raden is. Volgend jaar weer?

• 9Mary Glerum07-09-2009

een aanrader

We zijn dit jaar voor de 2de maal naar Villa Side geweest. Het is van 3 sterren naar 4 sterren,staat helaas nog niet overal vermeld. Gelukkig was het dit geen bedjes race bij het zwembad.Er was altijd nog plaats. Van het personeel nog vele bekende gezichten,en dat is leuk. Jammer voor de kinderen dat het overal het algemeen alleen maar duitsers zijn.We hebben het weer heel erg naar ons zin gehad. Het strand was netjes en de zandman weer erg vriendelijk zo ook bij het zwembad niets teklagen.

• 9Tiny06-09-2009

voor de 3e keer uitstekend!

Voor de 3e keer naar dit tophotel geweest en het was geweldig. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk eten en fijne kamers. Deniz van het animatieteam was super.Het strand en strandbar zijn eveneens top. De ligging is prima, je loopt zo de winkels van Kumkoy in. Echt een aanrader!

Met vrienden

3 tips over Hotel Villa Side

• Roger Vanderwaeren, 10-04-2014

Eind maart is reeds een zeer aangename periode om de Turkse Rivièra te bezoeken tal van bomen ( mimosa...) en planten (tulpen...) staan dan in bloei en de temperatuur (18° à 20°) in de schaduw is erg aangenaam. 's morgen, voor 9.00, en 's avonds, na 18.30 u, is het nog (erg) frisjes. Beter is het misschien te wachten tot in april omwille van het zomeruur en de lengte van de dag.

• Diane Putman, 30-05-2014

Boek een Hamam bij Welness Center Kumkoy! Zoooo goed! Voor € 25,00 p.p. wordt je 2,5 uur verwend met sauna (15 min), Hamam, 40 min massage en gezichts massage en masker. Heeerlijk. Echt een aanrader als je ervan houdt!

• robin, 06-10-2013

Goed insmeren tegen zonnebrand, tip van de locals ( volle joghurt op de zonnebrand smeren )

0 vragen over Hotel Villa Side

• Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenItaliaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
    • BuitensportenBoccia, Fietsen