Hotel Villa Side

Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag34°24°
Hotel Villa Side

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Side voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

2007

Van 8 tot 19 mei ben ik in Villa Side geweest

Mathilde
3-6-2007

Van 8 tot 19 mei ben ik in Villa Side geweest. Het is een prima hotel voor een uiterst gunstige prijs. Afgelopen winter is het hotel gerenoveerd en alles ziet er nu weer prima uit. Verder is er een fijn zwembad, en via een voetpad bereik je in een paar minuten het 'eigen' strand, met strandbar en gratis ligbedden met kussens. Het is er fijn toeven. Het enige nadeel is dat het aan de doorgaande weg Kumköy-Side ligt, dus er is nogal wat verkeerslawaai ook 's avonds laat en heel vroeg in de morgen. Ik ben een slechte slaper, maar heb me met oordopjes aardig kunnen redden. Het hotel is niet al te groot, zodat je geen nummer bent. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en gelukkig niet opdringerig. Ik heb er weer een heerlijke tijd gehad en ga beslist nog 'n keer terug naar Villa Side.

Gereisd Alleenreizend in mei 2007

• Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenItaliaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.