Hotel Villa Side

Hallo, Wij zijn pas geleden in Villa Side geweest, het

Marleen
5-5-2008

Hallo,

Wij zijn pas geleden in Villa Side geweest, het hotel is compleet gerenoveerd. Zo is er een geheel nieuw fitnessruimte gekomen met nieuwe apparaten, is het internet gratis, kamers zijn gerenoveerd, schoon en netjes (worden elke dag verschoond/handdoeken). Het personeel is ontzettend vriendelijk en herkende ons nog van de vorige keer (erg leuk). Het animatieprogramma komt momenteel op gang omdat het seizoen nu gaat beginnen. Over het eten hadden we niets te klagen, er was vanalles wat. Ontbijt - 7.30 tot 10.00 Middag eten - 12.30 tot 14.00 Koffie uur - 15.30 - 16.30
Avondeten - 19.00 - 21.00

Wij hebben wederom een geweldige vakantie gehad en Villa Side ziet ons snel weer terug.

Gereisd Anders in mei 2008
2007

Fantastisch! We hebben van onze vakantie genoten

Jill
5-6-2007

Fantastisch! We hebben van onze vakantie genoten. Het is een klein maar fijn hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn zeer schoon, comfortabel en netjes. Het eten is goed voor iedereen wel wat wils. Veel variatie.De hammam beneden in de kelder is absoluut een aanrader.Bedankt Serkan. De lobby bar is helemaal gerestyled tijdens de renovatie. Luxe,stijlvol en gezellig. Wat ook nieuw is zijn de twee waterglijbanen. Leuk voor de kinderen!

Met vriendelijke groet

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Wij zijn pas terug van Villa Side en zijn erg tevreden

Marleen en Geert
5-11-2006

Wij zijn pas terug van Villa Side en zijn erg tevreden. Dit hotel is zeker zijn drie sterren waard. Nette kamers, elke dag verse handdoeken, uitgebreid buffet, goede ligging, vriendelijke bediening. Wie klaagt heeft ongelijk! Voor die prijs zeker een aanrader. Wie meer wil uitgeven betaalt enkel voor wat extra luxe.

Gereisd Anders in Sun Nov 05 2006 13:18:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

zijn net terug uit side, vila side

beuker
9-10-2006

zijn net terug uit side, vila side. hotel is echt toe aan renovatie, vloerbedekking, handdoeken zeer matig en airco werkte niet waardoor raam open moest en er erg veel lawaai van de straat kwam. verder service prima, eten goed, strand en ligbedden prima. Ik vind wel dat Touroperator ons had moeten informeren dat de gasten voor 99% Duitsers zijn, tijdens onze 12 dagen 1 ander Nederlands stel ontmoet. Indien we dit hadden geweten hadden we voor een ander hotel gekozen.

Gereisd Anders in Mon Oct 09 2006 22:13:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn geweest van 26sept t/m 6oktober

Batist
7-10-2006

Wij zijn geweest van 26sept t/m 6oktober.En wij moeten zeggen in één woord een heel goed hotel,vriendelijk personeel,lekker eten,mooi strand,goed gelegen midden in het centrum leuke winkeltjes.Er waren heel veel duitsers,en die zijn niet soms even makkelijk!

Gereisd Anders in oktober 2006

Wij zijn naar Villa Side geweest van 5 september tot 19 in

Roos en Tim
6-10-2006

Wij zijn naar Villa Side geweest van 5 september tot 19 september. Van het vliegveld in Antalya naar Kumköy is het 1 uur rijden. Ik kan niet anders zeggen dat de service in het hotel geweldig is. Meteen bij aankomst werden de koffers naar de kamer gebracht, bij de receptie werden we vriendelijk behandelt en waren ze in voor een geintje. De obers zijn vriendelijk en ik hoor ze nog zeggen "Darf ich abräumen?"...(;)) In het restaurant kun je ontbijten,middageten en avondeten. Lekker en gevarierd. Op het strand (niet eens 5 minuten lopen) is een strandbar voor snacks. Wij hadden een kamer op de tweede verdieping. Keurig en netjes verzorgd. De hele dag is er entertainment : volleyball,boccia, darten etc. In de avond mini disco en een animatie show. Voor het hotel een lange winkelstraat. Sunshine,leuke bar. Wij gaan volgend jaar weer terug, dan is het hotel helemaal gerenoveerd.

Gereisd Anders in oktober 2006

Van 9 t/m 23 September hier een heerlijke ontspannen er je

Teun en Truus
25-9-2006

Van 9 t/m 23 September hier een heerlijke ontspannen vakantie gehad,ja er zijn veel duitsers,daar kan je mee praten als je dat wil en anders niet.Zij zoeken zelf wel contact er zijn veel stamgasten,niets mis mee,zij hebben eerder dan wij ontdekt dat dit een super hotel is,niets te klagen over de kamer 5 hoog uitzicht op zee.Elke dag schoon linnengoed,airco die het doet,heerlijk eten,door buffet vorm voor elk wat wils,bijzonder vriendelijk personeel,alles schoon,de zee op loopafstand,de hamam in het hotel,gezellige bar waar je niet zonder drank zit,de goede service,niets te klagen hoor,geef wat tip aan de mensen die daar zo hard werken voor weinig geld.Mijn man en ik gaan er zeker terug.

Gereisd Anders in Mon Sep 25 2006 22:15:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn alleweer een maandje terug!! We hebben het daar 4

Sem
9-9-2006

Wij zijn alleweer een maandje terug!! We hebben het daar echt TOP gehad. Wij zijn met 4 jongeren geweest. Het eten was vooral sochtens en smiddags in het strandtentje echt heel erg goed. Savonds vond ik het wisselend. Wij hebben daar heel erg veel schik gehad. Hele leuke en aardige obers en de fotograaf is ook heel aardig. Wij hebben daar een fotoshoot gedaan en dat is echt een aanrader. De winkeltjes liggen pal voor de deur en dat was ook wel handig. De sirvice is daar echt super. We hoefde maar te zeggen als er iets kapot was en ze stuurde meteen iemand om het te maken. Wij hebben het daar KEI LEUK gehad en willen zeker nog een keer terug.

Gereisd Anders in Sat Sep 09 2006 16:17:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Op aanraden van vrienden zijn ook wij naar Villa Side was

Tiny
8-8-2006

Op aanraden van vrienden zijn ook wij naar Villa Side geweest. Het was in een woord TOP. Mooie familiekamer met 2 verdiepingen, goed en LEKKER eten met een ruime keuze en een prima ligging aan strand en winkelstraat. Het personeel is vriendelijk, netjes en zeker niet opdringerig. Het was een zeer geslaagde vakantie!

Gereisd Anders in augustus 2006

Net terug van de 3e keer Villa Side en het was weer top

ria
7-8-2006

Net terug van de 3e keer Villa Side en het was weer top. Wel nu veel turkse toeristen en die gedragen zich als russen dan weet je wel wat ik bedoel. Ze lieten de tuinman zelfs hun luchtbed opblazen vinden ze schijnbaar bij "All In" horen. Verder Fam. kamers top 2 verdiepingen. Eten ook perfect voor elk wat wils. Animatie stelt helaas niets voor Madoe wordt gemist

Gereisd Anders in augustus 2006

• Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenItaliaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.