Hotel Villa Side

17 reviews over Hotel Villa Side in het Nederlands

Super vakantie gehad

Diane Putman
27-5-2014

Hotel Villa Side is een gezellig kleinschalig hotel. Er zijn nu ( mei 2014) bijna geen Nederlanders. Alleen maar Duitse gasten, die hier vaak al jaren komen! Als je wil jeb je zo aanspraak. de sfeer is ontspannen en gemoedelijk! Het personeel is zeer vriendelijk, kamers super schoon. Het eten is prima, goed warm. Elke morgen kan je kiezen voor een omelet of spiegelei. Deze wordt met live cooking voor je gemaakt! Ook verse jus erbij. Fruit is er heerlijk! Geen rijen bij het buffet. Zwembad is ook heerlijk, 2 leuke glijbanen. Met een shutle golf karretje kan je naar het strand worden geteden ( gratis) maar je kan ook lopend. Bedjes zijn er in overvloed! geen handdoeken leggen. 1x per verblijf kan je eten in het "grote" villa side residence. 24- uur all in, cocktails zijn lekker. Op het strand is een strandbar, waar ook de all in formule geldt! Ideaal! Vanuit het hotel sta je al bijna in de winkelstraat. Dolmus naar side of manavgat stopt zowat voor de deur. Al met al een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Goede locatie

Willy
7-8-2013

Een wat ouder hotel maar netjes en schoon leuke omgeving en een leuke buurt goede bediening lekker eten veel variatie vriendelijk personeel zeer goed voor een vier sterren hotel

Gereisd Met vrienden in juli 2013

voor de 3e keer uitstekend!

6-9-2009

Voor de 3e keer naar dit tophotel geweest en het was geweldig. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk eten en fijne kamers. Deniz van het animatieteam was super.Het strand en strandbar zijn eveneens top. De ligging is prima, je loopt zo de winkels van Kumkoy in. Echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2009

Bijv. "Wat een topper" "

r.aalders
14-6-2009

ik heb deze vakantie naar marmaris geweest maar ga de volgende reis weer naar hotel villa side voor de 9 de keer het was in marmaris ook heel goet maar ik vind villa side beter

Gereisd Met vrienden in juni 2009
2008

bijna alles goed geregeld

Robert Gerritsjans
3-8-2008

muziek was naatje s,avonds en s,middags.Biertje was s,avonds karig ,obers waren in het begin en op het eind van de avond met meubilair aan het sjouwen. De rest was echt perfect , goed eten alles erg schoon leuke mensen die turken.Prijs kwaliteit verhouding zeer sterk."cowboy" regelde ligbedden asbakken en ga zo maar door.Echt een aanrader

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Top hotel

hans en Irma
24-7-2008

Voor de 4e keer geweest en het lijkt erop dat het hotel steeds beter wordt. Eerste dag overboekt en daarom ook 1 nacht in özlem garden geslapen. Verder niets op aan te merken.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 24 2008 20:10:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig hotel

22-7-2008

Dit jaar weer naar Villa Side geweest. Helaas de eerste dag overboekt en werden we ondergebracht in Ozlem Garden. De volgende dag keurig om 10 uur opgehaald en ter compensatie de kluis gratis gekregen. Het personeel herkende ons nog van 2 jaar geleden en was nog even vriendelijk,schoon en netjes. Kamers keurig schoon en elke dag schone handdoeken. Eten lekker en gevarieerd, ook aan de strandbar. Het hotel is mooi verbouwd en echt een aanrader. Volgend jaar weer!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Wij gaan al enkele jaren naar Villa Side, en nu hoorde ik

20-6-2008

Wij gaan al enkele jaren naar Villa Side, en nu hoorde ik dat je op het strand voor 10 euro per 14 dagen eelke dag een schoon strandlaken kunt krijgen. Kan iemand mij vertellen of dit klopt, het zou wel erg handig zijn.

Gereisd Met vrienden in juni 2008

Leuk en goed verzorgd hotel,erg centraal gelegen

Alice de Boer
18-6-2008

Leuk en goed verzorgd hotel,erg centraal gelegen. Heerlijk eten en aardig personeel. Minpuntje vonden wij ook de harde muziek. Doch wij kwamen na een paar dagen per toeval met een v.d. directeurs in gesprek en toen werd er gelijk wat aan gedaan. Zo blijkt maar weer, sprekende mensen zijn te helpen.

Gereisd Met vrienden in juni 2008

Prima hotel met als enige minpuntje, de zeer opdringerige

Henri
27-5-2008

Prima hotel met als enige minpuntje, de zeer opdringerige fotograaf en ook de sportinstructeur. Deze twee mensen bleven maar aan je hoofd zeuren om op hun aanbod in te gaan, blijkbaar moeten ze nog leren wat nee betekent. Voor de rest alleen maar lof.

Gereisd Met vrienden in Tue May 27 2008 01:15:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenItaliaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.