Hotel Villa Side

• Sauna
Meer hotelinfo

129 reviews over Hotel Villa Side

• 8Ronald Annemarie Tim en annelotte15-09-2008

prijs verhouding meer dan uitstekend

Voor de zoveelste keer geboekt via een reisorg. uit Hengelo en weer uitstekend bevallen. De prijs verhouding is absoluut goed te noemen. Wij zijn met 2 familie(8 personen/15dgn) geweest. Accomodatie is goed. Strand afstand is te verwaarlozen. Eten is zeer keurig bereid maar aan het eind van je vakantie verlang je wel weer naar hollandse kost. Had iets gevarieerder gekund. Animatieteam deed zijn best om het de kleine kinderen naar hun zin te maken. Grote voordeel is tevens dat, wanneer je de accomodatie uitstapt, je gelijk in het bruisende centrum bent. We willen hier nog wel een keer weer naar toe.

• 9Marleen14-09-2008

super hotel

Wij zijn in juni naar Hotel Villa Side geweest, en hebben het echt geweldig gehad! Het hotel ligt dicht bij de winkels, je steekt de straat over en je bent er al. Het hotel is netjes en gezellig. vooral de mensen van het annimatie team waren geweldig! het eten was ook goed, voor ieder wat wils. wij gaan normaal nooit twee keer naar het zelfde hotel, maar hier gaan we zeker nog een keer naar toe!

• 9Mary Glerum17-08-2008

heerlijk klein uitstekend hotel!!

We zijn net een paar terug. we hebben het prima naar ons zin gehad en zo ook de kinderen. De familie kamer is geweldig groot met een trap naar de 1ste etage waar zich ook een douche en toilet bevinden.Echt een aanrader voor familie`s die op zoek zijn naar een kleiner hotel. Ligging is perfekt.Direct aan de winkeltjes en 5 minuten lopen naar privè strand met eigen restaurant en bedjes met parasol.

• 7YKE03-08-2008

Goed hotel, maar nog wel wat verbeterpunten

Wij zijn terug van 2 weken in dit Hotel. We hebben al flink wat hotels in 3/4/5* in deze regio bezocht en kan melden dat dit zeker geen slecht hotel is, maar ook niet één van de beste en dan met name in de vriendelijkheid van de obers aan de poolbar, de inhoud van de annimatieshows (alleen 'savonds en erg sexueel gericht). Maar de ligging is perfect, direct aan winkelstraat en maar kleine 100mtr van strand (zandstrand). Kamers voor 3 personen zijn ruim genoeg, alleen de badkamer is erg krapjes. Zoals ook door anderen gemeld buffetkeuze niet ruim, maar eten van goede kwaliteit. Al met al best goed, maar doe ons volgend jaar toch maar weer Stone Palace, dat is voor de kinderen qua annimatie stukken beter.

• 8Margriet van Eldik02-08-2008

Geweldig hotel met uitstekende ligging

Wij zijn van 19 juli t/m 29 juli in hotel villa side geweest. Was echt een super goed hotel. Eten heel erg lekker, vriendelijk personeel en qua ligging uitstekend. Winkeltjes beginnen tegenover het hotel. Aanrader is Phantom Reisen (ligt 100 meter van hotel af) Dit is een soort van organisatie die excursies regelt. Echt heel goed en niet duur. En wordt heel goed georganiseerd! Maar zeker een aanrader dit hotel.

Margriet

• 9Overmaat31-07-2008

Uitstekende locatie voor een goede prijs

Uitstekende service en vriendelijk personeel. Perfecte ligging: aan de overkant beginnen de winkeltjes! All-In: na het diner schep-ijs (5 smaken), van 16-17 u koffie met taart en ‘s avonds ook cocktails. Buffet niet erg uitgebreid, maar alles smaakt goed, veel groenten en vers fruit. 1x p week Turkse avond: specialiteiten in het restaurant en een show met (buik)dans en kamelen of slang. 2x p week visavond (reserveren!). Zwembad is niet erg groot en overal maximaal 1.40 diep, dus niet duiken! 2 glijbanen in een extra bad. Aantal ligbedden beperkt, dus vroeg opstaan of de “cowboy” wat geld geven. Er is GEEN handdoeken-service, dus eigen badlakens meenemen! De 2-persoons-kamers zijn erg klein, met kinderen minimaal 3-pers.kamer nemen! Deze heeft meer kastruimte en grotere badkamer. Fam.kamer heeft 2 etages en aparte badkamers. Bedden zijn boxspring, maar wel vrij hard! Shows animatie matig!

• 9Overmaat27-07-2008

Uitstekende locatie voor een goede prijs

Uitstekende service en vrindelijk personeel, vooral als je wat Turkse woordjes wilt leren. Perfecte ligging: aan de overkant beginnen de winkeltjes! All-Inclusive: na het diner schep-ijs (5 smaken), van 16-17 u koffie met taart en koekjes en ‘s avonds ook cocktails. Drankjes worden geserveerd. Buffet niet erg uitgebreid, maar alles smaakt goed, veel groenten en vers fruit. 1x p week Turkse avond, specialiteiten in het restaurant en een show met (buik)dans en kamelen of een slang. 2x p week visavond (reserveren!). Zwembad is niet erg groot en overal maximaal 1.40 diep, dus niet duiken! 2 glijbanen in een extra bad. Aantal ligbedden beperkt, dus vroeg opstaan of de “cowboy” wat geld geven. Er is GEEN handdoeken-service, dus eigen badlakens meenemen! De 2-persoons-kamers zijn erg klein, met kinderen minimaal 3-pers.kamer nemen! Deze heeft meer kastruimte en grotere badkamer. Fam.kamer heeft 2 etages en aparte badkamers. Bedden zijn boxspring, maar wel vrij hard! Shows animatie matig!

• 9Fam. van Heumen21-07-2008

Een aanrader!

Wij zijn met twee gezinnen twee weken in Villa Side geweest en hebben daar een geweldige vakantie gehad! Vooral het eten was er voortreffelijk. Hoewel het buffet, in vergelijking met eerdere ervaringen in (grotere) hotels, niet heel erg uitgebreid was, was het wel allemaal erg lekker. Onze kamers waren weliswaar niet al te groot, maar wel schoon en met een goed functionerende air-conditioner. En dat was ook wel nodig (pffff). Het animatieteam deed ook erg veel moeite om het iedereen naar de zin te maken. De Mini Disco was een groot succes en ook de dagelijkse shows werden met veel enthousiasme opgevoerd. Overdag was er onder de gasten weinig 'actiebereidheid', maar dat kwam ook wel door de hitte. Het personeel was erg vriendelijk en behuplzaam. Een minpunt(je) vonden wij de 'badmeester' die er uitsluitend op uit was om (tegen betaling) een ligstoel of parasol voor je te regelen. Maar speelde je dat spelletje, zoals wij, niet mee, dan gedroeg hij zich erg irritant en onbeleefd.

• 9A. Kolkhuis Tanke20-07-2008

van 060708 t/m 200708 in dit hotel geweest. Het is echt een fantastisch familiehotel. Het eten is zeer divers en de ligging is goed want bij het verlaten van het hotel kan men meteen gaan winkelen. Het strand ligt op ongeveer 150 meter afstand van het hotel. Van nederlanders die vaker in Side zijn geweest is dit één van de beter hotels. Volgens nederlandse begrippen een 3 sterren hotel en volgens duitse begrippen een 4 sterren hotel. Van de duitse touroperator begrepen dat het hotel hard op weg is naar 5 sterren. Groot voordeel van het hotel is dat er geen Russen komen. De overige nationaliteiten zijn 70% Duitsers 25% Nederlanders en de overige 5% zijn Fransen, Zwitsers en Oostenrijkers. Dit hotel is echt een aanrader.

• 9Marleen Barink12-06-2008

Wij zijn in de eerste week van juni geweest in dit superhotel! Met 4 volwassenen en 2 kinderen. Het hotel ziet er erg verzorgd en mooi uit, ook het personeel was allemaal erg vriendelijk. Het opdringeringe van de fotograaf en de haman vonden wij ook wel een beetje, maar wij hebben dit niet als vervelend ervaren. Je komt het daar overal tegen, ook in de winkeltjes etc! Het eten is prima, er is voor iedereen wel wat! Wat wij wel een minpuntje vonden was de dat de muziek 's avonds buiten erg, erg hard stond, zodat je niet eens meer met elkaar kon praten. Wij gingen daarom vaak tegen een uur of 10 naar binnen. Ook het strand was prima verzorgd, dus ook in de middag daar het buffet! Kortom een prima hotel, wat zeker meer waard is dan 3 sterren, in Duitsland staat hij trouwen te boek als 4 sterren hotel.

3 tips over Hotel Villa Side

• Roger Vanderwaeren, 10-04-2014

Eind maart is reeds een zeer aangename periode om de Turkse Rivièra te bezoeken tal van bomen ( mimosa...) en planten (tulpen...) staan dan in bloei en de temperatuur (18° à 20°) in de schaduw is erg aangenaam. 's morgen, voor 9.00, en 's avonds, na 18.30 u, is het nog (erg) frisjes. Beter is het misschien te wachten tot in april omwille van het zomeruur en de lengte van de dag.

• Diane Putman, 30-05-2014

Boek een Hamam bij Welness Center Kumkoy! Zoooo goed! Voor € 25,00 p.p. wordt je 2,5 uur verwend met sauna (15 min), Hamam, 40 min massage en gezichts massage en masker. Heeerlijk. Echt een aanrader als je ervan houdt!

• robin, 06-10-2013

Goed insmeren tegen zonnebrand, tip van de locals ( volle joghurt op de zonnebrand smeren )

0 vragen over Hotel Villa Side

• Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenItaliaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
    • BuitensportenBoccia, Fietsen