Hotel Villa Side

Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag33°23°
Hotel Villa Side

13 reviews over Hotel Villa Side in het Nederlands

Aanrader als je van rust en lekker eten houdt.

Marielle
17-10-2018

Super ontvangst, super personeel! Alleen jammer dat in de lobby alleen vaste gasten nootjes kregen bij hun drankjes, soms meerdere bakjes... en de nieuwe gasten niks

Gereisd Met partner in oktober 2018

Laatste zomergasten half nov. dicht.

A.J. Pelen
3-12-2014

Wij bezochten Villa Side van 29/10-14/11. Het is een oud hotel, dus hier geen klatergoud wat in veel nieuwe hotels wel is. Wel charmante oude elementen.De kamers zijn klein maar de bedden in goede staat en groot genoeg.De badkamer is zo klein,. Maar wel alles aanwezig, make-up spiegel en fohn. Het nadeel van zo laat in het seizoen daar zijn is dat de buffetten steeds kleiner worden. Het eten is goed.Ook het aantal gasten werd steeds minder, aan het ontbijt zit je alleen of met heel weinig mensen. Gezellig is anders. De animatie, die mensen deden heel erg hun best, was s'avonds aan de overkant in zusterhotel Villa Residance. Ook de a la carte was aan de overkant. De poetsploeg werd ook ingekrompen. Handdoeken iedere dag schoon maar dekbedovertrek na 10!!! dagen toch maar eens schoon gevraagd. De ligging is echter perfect, je loopt zo de winkelstraatjes in en aan de voorkant is het 200 meter naar het strand. Het personeel is heel vriendelijk en aan de bar erg gezellig.. Fam. Pelen

Gereisd Met partner in oktober 2014

Reddende engel!

Maud
25-8-2014

Voor het eerst in Turkije. Aangekomen in hotel sultan of dreams. Je kunt het eerder een nachtmerrie noemen. Na veel gezeur eindelijk een nieuw hotel. Hotel Villa Side. TOP ontvangst TOP service TOP personeel TOP eten. Veel Duitsers, maar ja.. die zitten overal (ha ha) Eten word zowat voor je neus klaar gemaakt. Heerlijk! Drinken bij het zwembad, aan het strand, bij de lobby en natuurlijk tijdens het eten. 24/7 kun je gratis flesjes water pakken, deze heb je ook in de minibar op de slaapkamer. de kamers zijn een beetje oud, ook qua badkamer. Klein maar fijn! totaal niks op aan te merken. TOP locatie. straat oversteken en je staat in een grote winkelstraat. Natuurlijk veel dezelfde winkeltjes en kleren etc maar dat is in heel Turkije. Bus stopt bij de ingang van het hotel. Je kunt voor 1 of 2 euro al naar Side of andere stadjes. in 1 woord TOP. 12- 23 augustus in Turkije geweest. waarvan 12- 16 augustus in sultan of dreams (NIGHTMARE) en 16 - 23 augustus in Villa Side!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Uitzonderlijke prijs kwaliteit verhouding

Roger Vanderwaeren
10-4-2014

Van 22 tot 29 maart, na 1 week Cappadocië, verbleven we een week in dit groot 5* hotel . Wel perifeer gelegen, op 13 km van Side of Manavgat, de Dolmus stopt voor de deur en brengt u goedkoop van en naar het centrum. Dit hotel heeft alles wat je van een modern hotel kan verwachten (zwembad, tuin, ligweiden, zandstrand…) zelfs bij slecht weer kan men er aangenaam vertoeven (binnenzwembad , fitness, sauna, …). We beschikten over twee aparte slaapkamers met elk een led-TV(BVN) . We beschikten tevens over een ijskast (met gratis water), een waterkoker met gratis koffie en thee, een gratis kluis en een gemeubeld terras met zeezicht. Een praktische badkamer een gang met (kleer)kasten vervolledigde het geheel. Eén nadeel de wifi was voor HP-gasten niet gratis en kostte indien gewenst 8 € per dag ! De maaltijden (ontbijt en diner) - buffetten met showcooking opgediend in een gigantisch maar mooi restaurant - waren van zeer goede kwaliteit, zeer gevarieerd en met zorg bereid.

Gereisd Met partner in maart 2014

Goed hotel

Inge
2-8-2010

Goed hotel, ligt vlak aan zee. Het eten is er heerlijk en het personeel vriendelijk. Kamers waren netjes en schoon.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettige verassing

Harry & Willy
27-5-2009

Villa Side heeft een bijzonder prettige maat. Na een dag of twee weet je wel wie er thuishoren. Veel oudere maar zeer vriendelijke Duitse gasten. De kamers zijn keurig en het strand is goed te belopen. Het personeel doet zijn best het naar je zin te maken. We hebben hier bijzonder lekker gegeten. In de directe omgeving zijn veel winkels en de dolmuss naar Side stopt voor de deur. Wij wilden eind oktober weer boeken, maar helaas konden we geen plaats meer krijgen. Aanrader dus!

Gereisd Met partner in mei 2009

2008

Goede kwaliteits/prijsverhouding

Sonja en Hans
9-8-2008

Wij zijn ook in juli geweest, en vonden het eten juist heerlijk en echt in overvloed. Gebak en koffieuurtje kan ik niks over vertellen, hebben we nooit gedaan. De kamers vonden we ook prima en de ligging van het hotel is t.o.v. strand en centrum perfekt te noemen. Animatie is niet zo ons ding, daar hebben we dan ook geen mening over. Goed hotel voor een prima prijs!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Wij hebben ons goed vermaakt!

Sanne
9-8-2008

Wij zijn van 09/07/'08 - 17/07/'08 met z'n 2-tjes in Hotel Villa Side geweest en het was heerlijk! De eerste dag hadden ze ons de verkeerde kamer gegeven, maar na wat gebrekkig Turks/Engels hebben we een nieuwe kamer gekregen! Deze was top! Het avondeten en het 'koffie-gebak-uurtje' vonden we erg matig! We hebben 9 dgn op sla geleefd en hebben de laatste avond op terras 'SUNSHINE' een pizza gegeten, zodat we toch wat fatsoenlijks binnen hadden gekregen! De lunch in de strandbar was wel heerlijk!

Kortom: het was een heerlijke vakantie! We gaan niet meer terug naar Hotel Villa Side, maar zeker wel naar Turkijke. Vooral omdat de mensen erg leuk zijn!

Gereisd Met partner in augustus 2008
2007

wij zijn er van 5 tm 12 oktober 2007 geweest

Theo en Hendrie
4-11-2007

wij zijn er van 5 tm 12 oktober 2007 geweest. Niets op aan te merken. Mooie kamer met perfecte airco. Vriendelijk personeel en goed eten. Iedere dag wisselend buffet. Patat,gebakken aardappels, pasta, pizza ,verse groenten en fruit en het werd steeds aangevuld.Het hotel heeft een eigen strand met gratis bedden,matrassen en parasols. Leuke strandtent. Hotel niet te groot, je bent er nog gast.Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn er in dezelfde periode geweest als een v

Sander
29-9-2007

Wij zijn er in dezelfde periode geweest als een v.d. vorige schrijvers, en dit dus al voor de 4e keer. Wij hebben niets van slecht eten gemerkt, alles was weer even goed verzorgd als altijd en overvloedig aanwezig. Ook niets meegekregen van zieke mensen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 29 2007 18:10:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenItaliaans, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.