Hotel Villa Side Residence *****

Hotel Villa Side Residence *****

Hotel Villa Side Residence
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Side Residence voor je op een rij gezet:

20 tips over Hotel Villa Side Residence

Patt., 15-5-2015

Side- leuk om te bezoeken (10 min met dolmus €1.00)

Op zaterdag? grote markt. - Mooie oude opgravingen.

Manavgat - leuk om te bezoeken maandag (grote markt) donderdag (kleine markt) (dolmus €1.50)

Kun je een boottocht maken naar de watervallen (10,00 p.p -Afdingen hoor :-) ..! )

Kumkoy heeft een leuk centrum waar je goed kunt winkelen (op zijn turks)

Manavgat heeft wat (op de markt na) wat meer "lokale winkels" met minder "Turkse merkjes".

r_veghel2, 18-8-2014
Side is een bezoek waard. Met de dollmus voor 1,00 euro p.p te bereiken binnen 10 min.
fam. Vonk, 23-7-2014
Wij hadden de duplex familiekamer; echt ideaal, aparte (afgesloten) slaapkamer voor de kids, met hun eigen tv (voor zover je daar gebruik van maakt) en minibar (gratis) met frisdrank en water. Hotel maakt overigens gebruik van de bekende merken zoals coca cola, sprite, fanta e.d. maar ook in de middag ijs zoals cornetto, magnum e.d.

paco, 9-7-2014
Als je wat sportief bent, neem deel aan de canyon survival (Alladin's waterworld).
Ad paul, 15-3-2014
Reacties op internet over koud eten is voor ons verklaarbaar. De gasten zelf laten de pannen open staan en doen de deksel niet dicht of blijven minuten lang kijken of ze wel of niet iets zullen nemen. Nee mensen zoveel keuzes van eten en goed eten hebben wij nog nooit gezien. Keukenpersoneel jullie zijn geweldig
Tweed, 4-11-2013

Een tip; de a la carte restaurants, vooral Italiaans! Het was heerlijk.

Raften! Superleuk, voor alle leeftijden!

Lin Wanders, 1-10-2013
Lunch bij het strand was echt heerlijk, daar kun je het beste eten. Ook een keer langs het watersporttentje, er zijn veel leuke dingen te doen.
P.Stassen, 20-9-2013

alles is perfect geregeld

In de omgeving liggen winkeltjes en een overdek winkelcentrum

HenC, 17-9-2013
Bezoek Side een keer overdag, goed te doen met de dolmus. In de avond veel te druk.
marja, 12-9-2013

de familiekamer is geweldig

je hebt een eigen bovenverdieping met badkamer minibar tv

echt aan te raden gezin met oudere kinderen

omgeving super veel winkels en gezelligheid

Onze bezoekers bekeken ook: