Appartement Villa Aquarius

8,4

15 tips over Appartement Villa Aquarius

Kamer 23, 27-7-2015

- Eten bij Aquarius en Raga Beach

- Bezoek aan de markt in Manavgat (met dolmus prima te doen)

p stappers, 19-7-2015
ontbijt eentonig mooie dagtochten bv waterval in manavgat
john janssen, 8-7-2014

Restauranttips:

emir 2verschillende(achter kleine moskee in Side met blauwe toren) restaurant goed en emir hotel op hoek uit de kunst, menu met wel 4 gangen voor max 80 TL voor 2p

Ocakbasi ook vlakbij moskee, voor het betere eten, je MOET reserveren, zit altijd vol, let wel op wijn, wordt vaak relatief dure fles geserveerd, bediening uit de kunst en heel veel personeel

Aquarius: goede gerechten, vooral uit "gietijzer" lekker pittig

Antonios: onbeperkt mezes-buffet voor €8 in echte Turkse tuin

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Aquarius voor je op een rij gezet:

h_c_de_jonge, 3-10-2013
Loop naar het strand en daarna 200 m naar rechts, daar staat Ahmed (man met paardestaart) waar je voor 10 Tlr 2 strandstoelen en een parasol huurt en hij brengt ook consumpties tegen een heel redelijk tarief.
SanderB, 28-6-2013

In het oude deel van Side is een grote opgraving met o.a. een Amfitheater en en museum. Gaat terug tot ca 500 BC.

Verder een goede, Duits sprekend, Italiaans restaurant (tja) om de hoek en en bij Villa Aquarius heerlijke Turkse stoofpotten gegeten.

Nicole, 19-11-2012
Ga voor een 'rustiger' plekje aan het strand bij de resorts zitten. Je kunt daar geen gebruik maken van een strandbed.

Nad & Keun, 18-10-2012

Raften (via Aquarius geregeld Prestige Rafting) was erg leuk. Je moet wel van water houden (uiteraard) want als je een lollige gide hebt lig je er regelmatig in! Maar mooie tour om een keer te doen.

Hamam kan heerlijk zijn, maar je moet wel de juiste hebben... Wij hadden m via Neckermann (A&S Hamam), mooi gebouw, zag er goed verzorgd uit, maar je bent een nummer die t rondje moet afmaken en niet iedereen is even subtiel . Om compleet te kunnen ontspannen niet echt de juiste instelling vonden wij

Nad & Keun, 18-10-2012
Veel restaurants en moeilijke keuze, ze zijn niet allemaal even best. Halverwege de boulevard zit Primekitchen (ook hotel) ziet er erg modern en mooi uit, goed eten en Europese invloeden tussen de soms erg oude (vieze) restaurantjes. Ook met heerlijk ijs-tentje ernaast!
sjon.hut, 10-9-2012

Strand aan de rechterkant (t.h.v. politiebureau) is nog net wat mooier dan aan de linker kant (100% zand, geen stenen).

Openbus tour is een aanrader. Heerlijk door de prachtige omgeving van Side rijden en lekker met water smijten.

mary baan, 21-8-2012
Side is mooi maar erg toeristisch. Wij hadden wel last van de mannen met een dochter van 21. Uitgaan wordt lastig. De bevolking aan de kust is erg opdringerig maar in de binnenlanden weer vriendelijker. Onze kinderen gaan vast nog eens terug (al is het wel voor Aydin de beheerder) wij vonden 1 keer genoeg. Tip is ook ga in mei of september dan is het minder warm en druk. Bij ons lukte dit niet met de 3 kids.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Aquarius voor je op een rij gezet: