Appartement Villa Aquarius ***

Appartement Villa Aquarius ***

Appartement Villa Aquarius
8,4

95 reviews over Appartement Villa Aquarius in het Nederlands

Rustige plek tussen alle drukte

Shirley, 26-10-2017

Een prima plek wanneer je voor de rust en het gemoedelijke gaat rn niet de massa op zoekt. Complex netjes onderhouden, gezellige uitstraling. Appartement in orde en er is alles wat je nodig hebt, groot terras/balkon. Klein zwembad maar wel prima om af te koelen en lekker te relaxen rondom het bad. Op 100 meter lopen sta je op de boulevard. Werkelijk alles is in de buurt. Wij hebben twee uitstekende weken gehad.

Fijne gemoedelijke accommodatie nabij strand

Matt, 20-10-2017

prima prijs /kwaliteit en dichtbij gemoedelijk strandtentje braga beach met geweldig aardige mensen

De villa is niet geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen (-14)

absoluut geen 9

Gerard, 24-9-2017

De eigenaar is vreselijk je zou er depressief van worden, het complex is erg verouderd muffe kamer alles met hout betimmerd, Schoonmaak is slecht, appartementen zijn niet schoon. Het zwembad is klein 5 a 6 man en het is vol, echt heel klein. Ik begrijp ook de negen niet die mensen geven, is omgedraaid een kleine 6. De zon is na 16:00 uur weg en geen enkele bediening of eten. Let wel Je kan er dus niets eten.Niet voor herhaling vatbaar. Een slechte accommodatie.

Super onderkomen

fan R Hulleman, 3-8-2016

Wij zijn net terug van villa Aquarius .Super mooi en net app.Schoon en netjes viir drie sterren.Klein schalig rustig voor ieder wat wils.Kids kunnen zich er super vermaken.Strand 100 meter en je staat aan zee.Bedden staan klaar en gratis en ze laten je met rust.Eddy de gastheer goed in Nederlands Duits en Engels.Eddy is super goed voor al zijn gasten.De eigenaar is rustig je moet even aan hem wennen.Zijn kinderen een tweeling echte boefjes.Hele dagen met iedereen aan het spelen.Eten van de kok is heel goed.Al met al heel tevreden en als we weer side gaan zeker weer Villa Aquarius.

Heerlijk ontspannen

Johan van de Perre, 23-6-2016

Prachtig Villa appartement met mooie kamers

Mooi zwembad waar je heerlijk kunt genieten.

Barman Eddy heel vriendelijk en lief.

Je voelt je bij minuut een al gelijk thuis.

Goeie kok voor diner en ontbijt.

Twee minuten lopen van een prachtig strand

En naar de oude stad 20 minuten lopen op de prachtige wandelboulevard .

De oude stad veel verschillende en gezellige restaurants en winkeltjes.

Kortom een hele goede aanrader

Kleinschalig, heerlijk, gemoedelijk en rustig.

Janny Tuinman, 12-10-2015

Heerlijke kleinschalige accommodatie, op prima rustige lokatie, maar dicht bij strand (gratis ligbedjes) en boulevard. Prima keuken en bediening met veel persoonlijk contact. Voelt als thuis! Loopafstand naar Side via gezellige boulevard ong. 15 minuten. Voor iedereen die niet van massa toerisme houdt is dit een must!

Super

Willem veenendaal, 25-9-2015

Alles wat je maar te wensen valt kun je hier krijgen en hebben.Een volmaakte vacantie voor de tweede keer hier gehad in het zelfde app.(dit jaar het dakapp.dat is grandioos mooi met groot balkon en mooi uitzicht en de bediening van Eddy was grandioos. Het eten was super en de rest niet minder, aanrader voor iedereen die van rust en gezelligheid houd(kleinschalig en rustige muziek op hoorniveau)(in principe hoef je niet de deur uit,alles onder handbereik)

Geweldig

D&L, 16-8-2015

Eigenaar stond ons op te wachten om de koffers aan te nemen vanuit de bus

Super hotel en erg vriendelijk personeel

Groningen, 4-8-2015

Heel mooi hotel met erg lekker eten.

Savonds goed ontvangen en de rest van de week is heel goed bevallen, ik zou hier zeker graag weer heen gaan.

Strand ligt 100 meter verderop, en anders kun je altijd nog bij het zwembad liggen, verder ook goed geholpen door eddy, die je alles kunt vragen en je prima te woord staat.

Fantastisch!

Kamer 12 21-31 juli, 2-8-2015

Na een vervelende start ( overboeking) hebben we hele fijne dagen gehad. Kleinschalig, fijne bediening, heel goed eten, een zwembad en plezierige gasten uit alle hoeken van Nederland. 's avonds lekkere drankjes van Edi. De kamer is schoon, ruim en een gezellige uitstraling! TOP! Voor herhaling vatbaar. Ik zou dit appartementencomplex zeker aanraden. Ik wil er wel bij vermelden dat er katten rondlopen en deze daar kind aan huis zijn...wij vonden dat geen probleem maar ik kan me voorstellen dat andere gasten dat niet zo op prijs stellen.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Aquarius voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Aquarius in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Aquarius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Aquarius scoort een 8.42 uit 10 op basis van 95 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: