Hotel Victory Resort

Laatste review

Net hotel maar tijd voor renovatie

g Lindenschot,
15-6-2018

Hotel was prima schoon en het personeel en eten ook prima. wat ik raar vond is dat personeel beoordeeld wordt en een naamkaartje draagt met daarop de procenten naar hoe ze beoordeeld worden door de vakantiegangers.

Zeer weinig Nederlandse toeristen in dit hotel veel russen en enkele Duitsers.

De directie moet zelf eens beoordeeld worden want er waren nogal wat punten waar het personeel niks aan kan doen maar de directie wel.

Hamman sterk verouderd schimmel hoog in het douchegordijn. parasols die aan vervanging toe zijn. Familiekamer is ook aan renovatie toe ondanks de recente laminaatvloer.

Kortom prima hotel goed eten netjes schoon en fijn personeel.

Wel werk aan de winkel voor de directie (renovatie).

Kenmerken

252 reviews over Hotel Victory Resort in het Nederlands

Net hotel maar tijd voor renovatie

g Lindenschot,
15-6-2018

Zeer weinig Nederlandse toeristen in dit hotel veel russen en enkele Duitsers.

Kortom prima hotel goed eten netjes schoon en fijn personeel.

Wel werk aan de winkel voor de directie (renovatie).

Fantastisch!

Mandy,
7-5-2018

Als je een geweldig en vriendelijk all inclusive hotel wil, raad ik aan om hier naartoe te gaan. Je hebt alles in de buurt, zowel het strand als de apotheek, bazaar, centrum etc. Er gaat zelfs een (gratis) busje naar het strand (ondanks dat je dit ook kunt lopen). Op het strand ligt ook een bar waar je all inclusive kunt eten en drinken. De animatie hier is erg leuk en er zijn verschillende activiteiten te doen, zowel 's middags als 's avonds. Het personeel is vriendelijk en werkt hard voor je. Er zijn twee zwembaden waar je heerlijk kunt relaxen en je krijgt de handdoeken erbij. Het eten is gevarieerd en heerlijk! Iedere avond staan er koks vers te koken rond het zwembad. Ik ga hier volgend jaar weer terug!!

Fantastisch!

Mike Galema,
7-5-2018

Fantastisch Hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, alles is schoon en netjes. Het eten is heerlijk! Iedere dag staan 10 koks vers te koken rond het eerste zwembad, los van het lopend buffet. Veel keuze dus! Entertainment is gevarieerd en superleuk!

nooit meer

Sofie,
17-8-2017

Verouderd hotel, zeer Russisch gericht en zelfs Russisch personeel in dienst. Turken daarentegen wel aardig en behulpzaam. Eten was wel goed met live cooking. Andere kamer aan moeten vragen en extra moeten betalen, kinderen van 15 jaar stop je toch niet meer in een smurfen kamertje....

fantastisch hotel, aanrader!

anke,
7-5-2017

Een erg goed hotel, 5*, ruime kamer met net balkon.

erg gastvrij, bediening aan tafel(drinken).

Het eten was top, niet eerder zo goed gegeten in Turkije, elke avond live cooking aan het zwembad. Veel variatie!!.

2 mooie zwembaden, het strand is op loopafstand maar er rijd ook een busje naar toe.

Aan het strand een mooie strandtent waar heerlijk geluncht kan worden.

Ook daar alles inclusive, (bedjes, drankjes etc.)

Heb niets kunnen ontdekken wat niet goed was.

in de buurt een bazaar of dolmusje pakken naar dichtbij gelegen plaatsjes.

Het was een fantastische vakantie en een aanrader voor iedereen die niet van een massaal hotel houdt.

Zeer gastvrij 4*hotel, een aanrader

Bea Meppelink
5-9-2016

Wij hadden een 4 pers.kamer (3 volwassenen, 1 kind 16 jaar) geboekt en de kamer was prima. Aparte slaapkamer voor onze kinderen van 18 en 16 jaar. (2x 1-pers.bed) Douche in bad, wastafel en wc. Balkon iets aan de kleine kant. Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt, dus ook niet gemist. Prima voor ophangen natte badkleding en evt. handdoeken. Handdoeken voor strand en zwembad zijn gratis af te halen. Er rijdt elk half uur een busje van/naar het beachhouse en het strand voor de gasten (300 m afstand) Gastvrijheid, schoonmaak en animatie top. AI buffetten uitstekend. 1 x A la carte 'thema Osmaans' vonden wij niet zo geslaagd.

Net resort voor een mooie prijs.

Chantal
11-8-2016

Voor de eerste keer in juli naar Turkije. Normaal in de meivakantie.

Een net resort voor een goede prijs.

Het resort ligt ongeveer 400 meter van het strand.Je kunt met busje naar strand die om het kwartier gaat.

Een geweldig mooi strand met een gezellige strandtent waar je ook heerlijk kunt eten.Het eten is geweldig in Victory.Alleen jammer dat er bij de wok maar 1 iemand aan t bakken is, waardoor je heel lang in de rij staat te wachten.De kamer was ook netjes, we zaten in gebouw 3. Animatie was redelijk. Victory heeft 2 zwembaden.We hebben bij de glijbanen gelegen. Moest wel voor 8 uur handdoekje leggen, anders geen plek meer. Het resort zit vol met duitsers 95%.Daarom voor ons geen 2e keer meer naar Victory.

fantastisch

John
30-6-2016

Het hotel bestaat uit 5 seperate gebouwen. Het personeel is zeer vriendelijk en het complex en kamers zijn zeer schoon. Zowel op het strand als in het hotel zijn diverse bars. In de strandbar kun je 's middags ook lunchen. Eten is voortreffelijk. Het animatieteam is ook zeer goed en is verdeeld over het strand en het hotel. Strand ligt op 300 meter maar er gaat ook een gratis shuttle busje. Naast het hotel ligt een bazaar (markt) met diverse (souvenirs) winkels.

Geweldig

Jan Prins
30-5-2016

Wij zijn 11 dagen in het all in Victory hotel in Colakli geweest dit was voor de zevende keer en zeker niet de laatste keer. Het is zeker niet het nieuwste hotel, maar wel zeer schoon en erg vriendelijk personeel, ook het eten is er super en het middag eten is er tenminste lekker warm. Het hotel is erg op Duitsland gericht maar dat is voor ons geen probleem, en wij raden dit hotel dan ook zeker aan.

Zoals altijd was het weer geweldig !

Demi zeen
17-5-2016

Het eten, weer en strand zijn fantastisch. Eten wordt waar je bij staat vers bereid. Bedden slapen heerlijk. Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. We komen volgend jaar zeker weer...:-))

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victory Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victory Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.