Hotel Victory Resort

8,7

249 reviews over Hotel Victory Resort in het Nederlands

nooit meer

Sofie, 17-8-2017

Verouderd hotel, zeer Russisch gericht en zelfs Russisch personeel in dienst. Turken daarentegen wel aardig en behulpzaam. Eten was wel goed met live cooking. Andere kamer aan moeten vragen en extra moeten betalen, kinderen van 15 jaar stop je toch niet meer in een smurfen kamertje....

fantastisch hotel, aanrader!

anke, 7-5-2017

Een erg goed hotel, 5*, ruime kamer met net balkon.

erg gastvrij, bediening aan tafel(drinken).

Het eten was top, niet eerder zo goed gegeten in Turkije, elke avond live cooking aan het zwembad. Veel variatie!!.

2 mooie zwembaden, het strand is op loopafstand maar er rijd ook een busje naar toe.

Aan het strand een mooie strandtent waar heerlijk geluncht kan worden.

Ook daar alles inclusive, (bedjes, drankjes etc.)

Heb niets kunnen ontdekken wat niet goed was.

in de buurt een bazaar of dolmusje pakken naar dichtbij gelegen plaatsjes.

Het was een fantastische vakantie en een aanrader voor iedereen die niet van een massaal hotel houdt.

Zeer gastvrij 4*hotel, een aanrader

Bea Meppelink, 5-9-2016

Wij hadden een 4 pers.kamer (3 volwassenen, 1 kind 16 jaar) geboekt en de kamer was prima. Aparte slaapkamer voor onze kinderen van 18 en 16 jaar. (2x 1-pers.bed) Douche in bad, wastafel en wc. Balkon iets aan de kleine kant. Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt, dus ook niet gemist. Prima voor ophangen natte badkleding en evt. handdoeken. Handdoeken voor strand en zwembad zijn gratis af te halen. Er rijdt elk half uur een busje van/naar het beachhouse en het strand voor de gasten (300 m afstand) Gastvrijheid, schoonmaak en animatie top. AI buffetten uitstekend. 1 x A la carte 'thema Osmaans' vonden wij niet zo geslaagd.

We hebben een aantal aanbieders voor Victory Resort voor je op een rij gezet:

Net resort voor een mooie prijs.

Chantal, 11-8-2016

Voor de eerste keer in juli naar Turkije. Normaal in de meivakantie.

Een net resort voor een goede prijs.

Het resort ligt ongeveer 400 meter van het strand.Je kunt met busje naar strand die om het kwartier gaat.

Een geweldig mooi strand met een gezellige strandtent waar je ook heerlijk kunt eten.Het eten is geweldig in Victory.Alleen jammer dat er bij de wok maar 1 iemand aan t bakken is, waardoor je heel lang in de rij staat te wachten.De kamer was ook netjes, we zaten in gebouw 3. Animatie was redelijk. Victory heeft 2 zwembaden.We hebben bij de glijbanen gelegen. Moest wel voor 8 uur handdoekje leggen, anders geen plek meer. Het resort zit vol met duitsers 95%.Daarom voor ons geen 2e keer meer naar Victory.

fantastisch

John, 30-6-2016

Het hotel bestaat uit 5 seperate gebouwen. Het personeel is zeer vriendelijk en het complex en kamers zijn zeer schoon. Zowel op het strand als in het hotel zijn diverse bars. In de strandbar kun je 's middags ook lunchen. Eten is voortreffelijk. Het animatieteam is ook zeer goed en is verdeeld over het strand en het hotel. Strand ligt op 300 meter maar er gaat ook een gratis shuttle busje. Naast het hotel ligt een bazaar (markt) met diverse (souvenirs) winkels.

Geweldig

Jan Prins, 30-5-2016

Wij zijn 11 dagen in het all in Victory hotel in Colakli geweest dit was voor de zevende keer en zeker niet de laatste keer. Het is zeker niet het nieuwste hotel, maar wel zeer schoon en erg vriendelijk personeel, ook het eten is er super en het middag eten is er tenminste lekker warm. Het hotel is erg op Duitsland gericht maar dat is voor ons geen probleem, en wij raden dit hotel dan ook zeker aan.

Zoals altijd was het weer geweldig !

Demi zeen, 17-5-2016

Het eten, weer en strand zijn fantastisch. Eten wordt waar je bij staat vers bereid. Bedden slapen heerlijk. Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. We komen volgend jaar zeker weer...:-))

Elk jaar weer geweldig!

Fam. Zeen, 6-5-2016

Het eten is hier heerlijk. Elke avond rond het zwembad wordt het eten ter plaatse klaargemaakt. Dus geen bakken vol koud eten!!! Veel leuke winkeltjes naast het hotel. Schone kamers met elke dag schone handdoeken.

Geweldig Hotel een echte aanrader

Fam van Beek, 5-5-2016

Dit is een hotel waar niets te veel is vaak in de lobby gezeten en het is een en al service en vriendelijk personeel en heel veel gasten die al jaren komen een echte aanrader

Heerlijke vakantie gehad

Willem Koopmans, 16-8-2015

Een echte aanrader! Animatie was erg leuk, met leuke shows en leuke activiteiten. Eten was erg lekker en afwisselend en werd soms vers bereid. Veel saaie Duitsers, is voor ons wel een reden om voor volgend jaar toch een ander hotel te zoeken, maar we hebben ondanks dat toch een heerlijke vakantie gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Victory Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victory Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victory Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victory Resort scoort een 8.7 uit 10 op basis van 256 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: