Hotel Verano Phoenix Resort

162 reviews over Hotel Verano Phoenix Resort in het Nederlands

dit nooit meer

alina asila
18-9-2010

hallo ik ben voor 5 dage geweest het was echt een vreselijk hotel eerst krege we kamers vol met ratten toen hebben we het terug geruild het doche is heel moeilijk er is te weinig water en er is geen enkel orde en het eten is elke dag zelfde pure, rijst , vlees de dessert is ook altyd zelfde maar vb een keer met aardbij andere keer met banaan de zwembaden waren heel ongegegnisch alleen de garcons waren wel heel vriendelijk de amateur groep trekt op niks en de hotel kamers waren te ver ik kan zo nog veel dinge opsommen zogezged 4 sterren het hotel is geen 1 ster waard en te veel russen ze drinken tot en met gewoon schande

Gereisd Met vrienden in september 2010

voor dit geld de moeite waard

Ber en Joke
11-6-2010

zijn van 7 mei tot 4 juni in dit hotel geweest Op het strand weinig ligbedden,moet vroeg komen anders geen ligbed,Heel veel Turken die in dit hotel met vakantie waren die zich Asociaal gedroegen tafels vol met eten waar de meer als de helft van weg gegooid werd De russen krijgen hier de schuld van maar die zijn zeer net eten tenminste alles op.Receptie is niet vriendelijk, Maar de obers zijn zeer vriendelijk en gastvrij ,Gezien de prijs die wij betaald hebben moet je wat door de vingers zien Prijs voor 4 weken 700,euro pp

Gereisd Met partner in juni 2010

Nooit meer

Kretaman
14-9-2009

In een woord verschrikkelijk de ratten lopen overal rond en alles is zeer slecht en erg onhygienisch. Het eten was elke avond een koud buffet.Alles in plastic bekers zelfs de koffie. De bediening is ver beneden de maat. Tot overmaat van ramp had het resaurant na een regenbui veel last van water. Enkele hotelkamers liepen onder In een woord SUPER SLECHT Dat dit hotel nog wordt aangeboden door hollandse touroperators is voor mij een groot raadsel en zeker geen reclame.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beslist weer een aanrader

E. Kleyburg
27-6-2009

Wij zijn in mei in Verano geweest.Vorig jaar was het heel erg slecht toen hadden ze het verhuurt aan een poolse organisatie.Wat we nu gezien en meegemaakt hebben in 1 woord fantastisch het restaurant is keurig schoon het personeel ook keurig en schoon en klant vriendelijk Het eten was goed alles keurig verzorgd Het hele Complex word keurig schoon gehouden.gaan beslist nog 1keer terug.1min puntje de laatse week kwamen er veel turken op vakantie en die laaien de tafel vol met eten en dan word de helft weggegooid

Gereisd Met partner in juni 2009

Wat een tegevaller zeg

toos
12-6-2009

OOk wij zijn in diet slechte hotel geweest 2 weken vakantie waarvan 10 dagen ziek diaree van het water. Waterkannen vullen ze gewoon met kraan water en dat is zeer slecht

Groetjes een aanrader ga alsjeblieft niet naar dit hotel

Gereisd Met partner in juni 2009

Veel russen

Leen
10-1-2009

gezien het aantal sterren mag je er ook niet meer van verwachten. "knokken" voor een tafeltje bij het eten

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2007

2008

Fijne vakantie gehad

Bert en Joke Kleyburg
2-11-2008

Wij waren voor de 2e maal dit jaar in Verano en hebben beide keren een fijne Vakantie gehad Zeer vriendelijk personeel ook in okt dat wij er waren hadden ze toch al veel gasten gehad,waren niet te beroerd om wat extra voor je te doen,wij hebben consant glazen en kopjes gehad,als ze er soms niet waren en je vroeg er om dan werd het altijd geregeld dat ze gehaald werden.Ook hadden wij een goede kamer die keurig schoon werd gehouden,met voldoende schoon hand en bed linnen.Ik snap niet dat de mense zoveel te klagen hebben want het is geen Hilton waar je verblijft maar een 3 sterren hotel ,En wat het eten Betreft dat is nergens in Turkije zo warm als dat wij in Nedreland gewend zjn,Wij hopen dat we volgend jaar weer naar dit Hotel kunnen,zeker kwa ligging

Gereisd Met partner in oktober 2008

Voor deze prijs een goed hotel

Jan en Marian Bennaars
27-10-2008

Al vele keren in dit hotel geweest. wij snappen niet dat een paar Nederlanders dit hotel afkraken en vervolgens weer doodleuk dit hotel boeken.Dit hotel dat als eenvoudig te boek staat in de reisgidsen is natuurlijk geen 5 sterren hotel wat de mensen graag willen .Kijk allen maar naar de prijs

Gereisd Met partner in oktober 2006

Voor herhaling vatbaar

Fam Dijk
26-10-2008

Wij zijn in van half sep tot half okt in dit hotel geweest en dit was de prijs meer als waard 1345 E voor 2 personen,We hadden een prima schone kamer dagelijks schoon bedlinnen en handdoeken,Eten was niet zo heet als wij in NL gewend zijn,Maar het was redelijk ,Maar voor de prijs die wij betaald hebben kan je ook regelmatig uit eten gaan.Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam Terwijl dit toch allemaal nieuw personeel was,Maar wij denken dat de terugval mede te danken is aan de manager die er dit seizoen was,Want deze ging liever met de vrouwelijke gasten naar de kamer dan dat hij leiding gaf.Maar de personen die denken met Russen en de Polen van doen te hebben vergissen zich toch wel want de meeste gasten waren dit seizoen Turken.Kortom ik begrijp niet dat mensen die al jaren in Verano kwamen nu dit in ene zo afkraken, Terwijl ze nota bene in een ander complex zaten,Wij hopen ondanks alle negatieve berichten hier volgend jaar weer naar toe te kunnen

Gereisd Met partner in september 2008

een droom is uit

Pauline Blonk
9-10-2008

wij zijn 5 jaar naar Club Verano geweest en hebben er leuke vakanties beleefd met in het achterhoofd 3 sterren we hebben een opbloei gezien en nu hebben we de afgang mee gemaakt ik noemde het mijn second home ben nu op advies van het reisburo naar een apaartementen complex gegaan en ben langs het strand gewandeld en ben gaan kijken bij Verano heb er vrienden onder het personeel waarmee sms kontakten en mails onderhoud ook in de winter in mei ben ik er met mijn man 14 dagen geweest toen was het eten er ronduit slecht om van de kelners maar niet te spreken het is qua ligging zijn fijne stek hoe kunnen de mensen dit zo uit hun vingers laten glippen het onderhoud is erbarmelijk en het strand zag er vies uit et lagen vaste klanten op het strand waarvan nu ook enkele zeiden dit is echt de laatste keer als er nog een volgende keer komt jammer jammer en vooral voor Fatuz en Hakan die er al zo lang werken en echt voor je klaar staan Ersoy was een goede vent hij rust in vrede

Gereisd Alleenreizend in oktober 2008

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

• AdresBingesik Mevkii 07330(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Verano Phoenix Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Verano Phoenix Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.