Hotel Vera Club Lindita

8,5

2 reviews over Hotel Vera Club Lindita in het Nederlands

Lizzy
16-8-2011

Goed hotel Leuk personeel Mooie afstand te lopen naar de zee Leuke vakantie daar gehad

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2005

Goed hotel

njeroense
10-7-2011

In 2005 zijn wij hier 2x geweest. Klein hotel, direct aan het strand. De dolmus gebruikt naar het centrum.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vera Club Lindita in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vera Club Lindita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.