Hotel Venus

142 reviews over Hotel Venus in het Nederlands

Nooit meer

Nienke
11-9-2018

Goed; - zwembad is zeer ruim met genoeg bedjes. - ontbijt en lunch - genoeg animatie voor kinderen. - schone kamers

Slecht: - IJsjes, cocktails, verse jus in de ochtend en WiFi tegen betaling! - eten in de avond is koud, geen variatie, smakeloos. Na 2 dagen waren wij het avond eten zo zat dat we de andere 10 dagen uit eten zijn geweest, niet echt leuk voor de portemonee. - bij uitchecken op de dag van vertek moet je om 12 uur je kamer uit, dan stopt ook gelijk je all inclusive. Tegen betaling kun je dit verlengen. Je mag dan in principe niks meer, dus als je dan pas om 8 uur savonds opgehaald word, word je aan je lot over gelagen. Met oplossinging komt het personeel niet, je word gewoon aan je lot over gelaten. - onvriendelijk personeel. - De wijn en koffie zijn echt niet te doen en buiten fris, bier, gin en wodka is er niets. ( ook het bier is zeer waterig) -

Gereisd Met partner in augustus 2018

Matig..

Michael
19-6-2018

Ontbijt en lunch is prima. Avondeten is erg matig. Geen variatie, geen enkele keer patat. Vlees alleen in combinatie met saus.

90% is Russisch. Dat betekent Russische praktijken; volle borden niet opeten, voordringen bij het buffet.

Personeel is zeer onvriendelijk. Betalen voor WiFi? Nog nooit meegemaakt.

Pluspunten: schoonmaak is in orde, bedden zijn prima en het zwembad was heerlijk.

Nee, wij komen hier niet meer terug.

Gereisd Met partner in juni 2018

Kleinschalig hotel met gemoedelijke sfeer

Ingrid
7-8-2017

15 dagen hier geweest. Wij waren op zoek naar een niet al te massaal all-inclusive hotel waarbij alles nog een beetje overzichtelijk is. Dat is dit absoluut. + Geen ligbedden race (en gratis), fijne zwembaden (waarvan 1 met leuke glijbanen), lekkere drankjes, mooie tuin, gemoedelijke sfeer, leuk animatieteam, fijne kamers en ok bedden. - Het eten is in de basis prima, maar bijna geen variatie. Eens per week een Turkse avond met Doner Kebab maar dat is het. IJsjes en WiFi tegen betaling. Strand erg druk, hoge golven en kiezels.

Komen vnl. turken en duitsers. Wij vonden het wel fijn om niet tussen de Nederlanders te zitten maar onze kinderen waren vooral op elkaar aangewezen.

Side is een mooi dorpje op een 20 minuutjes rijden. Hier heb je leuke winkeltjes, sfeervolle restaurants en genoeg vertier. Met de bus zit je hier voor een paar euro. Managrat (bekend om haar beroemde waterval) was een tegenvaller. Waterval stelde niets voor en stad veel te druk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten!

Liss
18-5-2017

Voor de tijd van het jaar enigszins rustig, maar niet minder gezellig. Achter het hotel ligt een straatje met een paar winkeltjes waar je op je gemak rond kunt kijken. Mocht je willen shoppen, dan hebben ze hier alles wat ze in de winkels in Side ook hebben. Voor wat betreft het hotel zelf, de douche is goed, de bedden lagen lekker, het hotelpersoneel enorm vriendelijk (zowel voor Duitsers als voor Nederlanders) en het eten was ook prima. De kinderen hebben voornamelijk in het zwembad gelegen en gegleden van de glijbanen. De tuin met bloemen geeft het hotel een mooie sfeer. Zeker wel voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke vakantie

Elisabeth
4-5-2017

Hotel Venus is een relatief rustig All inclusive hotel, zeker als je het vergelijkt met de grote resorts in Turkije. Het is geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Daar is een leuk animatieteam voor. Er zijn 2 zwembaden, aan elke kant van het hotel een. Een zwembad heeft leuke glijbanen. De tuin is mooi en verzorgd. In het hotel zelf heb je nog een Turkse sfeer. De kamers zijn netjes met goede bedden. Voor een upgrade van een B naar een A kamer moesten wij voor 6 nachten 75 euro betalen. Dat vond ik vrij veel, zeker als je kijkt naar de maar halfvolle bezetting van dit hotel. Vaak hoor je dat mensen een gratis upgrade krijgen, juist omdat het niet zo druk is. Om de laatste dag de kamer tot 6 uur aan te kunnen houden en van het lunch en dinerbuffet gebruik te kunnen maken moesten we nog 20 euro p.p. bij betalen. Het hotel ligt vlak bij de zee. Daar is ook een bar waar je drinken kunt krijgen. Deze bar kan wel wat gezelliger gemaakt worden. De ligbedden zijn gratis, maar voor een matrasje moet je 1 euro p.p. betalen! De kwaliteit van het eten vonden wij prima, ook afwisselend genoeg. De mensen van het hotel zijn vriendelijk. Bij het hotel, in een apart gebouw, zit ook een spa en welness. De hammam en massages zijn goed. We kijken terug op een heerlijke week.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig familiehotel in een rustige omgeving.

Gera
28-8-2016

Gericht op familie's en ook senioren vinden het hier prima, voor uitgaansjongeren minder geschikt. Het eten is geweldig en iedere donderdag is er een thema avond en kun je er heel uitgebreid eten. Wij vonden het meer waard dan 4 sterren. Het dorpje Tetreyengol is wel klein, maar voor 1 euro p.pers. pak je de dolmus en ben je in een kwartier in Side of Manavgat, vanwaar je oudheden kunt bekijken, geweldig kunt shoppen, een rondvaart kunt maken of de markt bezoeken. De bezoekers van hotel Venus waren voornamelijk duits en turks, maar dat vonden wij prima.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

geweldig

S v.d Hurk
26-6-2016

Alles was goed . Ben al 20 keer in turkije geweest. Dit hotel behoort tot de top. Geweldig eten, ruime keus, fantatisch verzorgd. Kamer prima en personeel uitstekend. Geef deze mensen een fooi en alles wordt net iets beter. Duitser geen probleem. We hebben enorm genoten van 2 weken vakantie. Zeker om nog eens terug te komen.

Top hotel voor een zeer betaalbare prijs

Marcel sengers
21-6-2016

Venus hotel in side was top we zijn net terug van een weekje in venus en de kamers zijn prima met goede airconditioning na 12.00 alles rustig en zoals we wisten veel Duitse gasten daarom ons bericht wie weet komen er meer Hollanders eten was 5 sterren niveau dus geen reden tot klagen en we komen er zeker weer terug

Gereisd Met partner in juni 2016

Nooit meer!

Maud
20-6-2016

Dit hotel zit voor 95% vol met Duitse gasten. Op zich geen probleem. Het personeel is echter alleen op de Duitsers gericht. Als Nederlander word je volledig genegeerd. Regelmatig geen bediening aan tafel en de leuke tafels worden door personeel gereserveerd voor Duitse gasten. De wijn en koffie zijn echt niet te doen en buiten fris, bier en gin is er niets.

De kamers zijn ok en schoon, eten is prima, kleine afstand tot het strand. Dus de ingrediënten voor een prima vakantie zijn aanwezig. Helaas draagt het onvriendelijke personeel als spelbreker.

Let op dat voor strandlakens huur betaald moet worden, evenals de bedjes aan het strand.

Wat ons betreft past dit hotel niet in het NL aanbod van touroperator.

Gereisd Met partner in mei 2016

Mooi hotel

eljardinero
3-5-2016

Heel erg mooi hotel, bedekt met bougainvilles. Veel mooie beplanting op het terrein. Alles is erg netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Goede sfeer. Lekker en goed gegeten! Was elke dag goed. Ligging vlakbij winkeltjes, de zee en het strand loop je zo naar toe en daar heeft het hotel een strandbar, waar je ook lekker kunt zitten. Er zijn voornamelijk veel Duitse gasten. Je kunt je in en rondom het hotel ook beter verstaanbaar maken in het Duits dan Engels.

Toen wij er zaten, was het nationale kinderdag. Bij terugkomst op de kamer lag er een cadeautje voor de kinderen. Erg leuk! Bedankt!

Receptie mag wel wat vriendelijker, bij het inleveren van de sleutel, was het afrekenen van de rekening en een bedankt en dag of tot ziens kon er niet eens vanaf!

Een afrader is de fotoshoot in het hotel, ze maken prachtige foto's, maar vragen belachelijke hoge prijzen. Als wij alles afnamen, zou ons dat 210 euro kosten!

Tip: als je een uitstapje naar antique Side doet, neem dan wel gewoon de Dolmus. Dit kost maar 1 euro pp Wij gingen (4 pers) met de taxi heen voor 8 euro (de taxi zou ons 1km dichter bij het centrum brengen) maar de terugreis vroegen ze 12 euro, niet onderhandelbaar! Het Dolmusstation was achteraf maar 400m lopen vanaf het centrum.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venus in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.