Hotel Turquoise Resort & Spa

Hotel Turquoise Resort & Spa
9,1

Score uit 1919 reviews

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

14 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

voor de vierde maal oprij een succes

bert
3-7-2009

Voor de vierde maal oprij naar dit geweldige resort geweest en weer opnieuw een geweldige vakantie gehad.Het is of dat je thuiskomt in dit hotel. Weer genoten van het geweldige eten en de lekkere drankjes.Veel (oude bekenden) en nieuwe mensen leren kennen.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jul 03 2009 11:04:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Voor de tweede keer dit seizoen in Turquoise geweest en en

Monica
27-6-2008

Voor de tweede keer dit seizoen in Turquoise geweest en het was weer fantastisch. Heerlijk eten, zeer goede animatie en ik ben het helemaal eens met Rony. Fantastische massages door Fatih, een echte professional. De spa is zeker een aanrader om te bezoeken. De laatste avonden was er ook meer te doen 's avonds en er wordt zeker geluisterd naar de suggesties van de gasten. Weinig last gehad van de russen. Ga zeker nog eens terug

Gereisd Alleenreizend in juni 2008

Zit momentheel in Turquoise en dat voor het derde jaar en

bert
24-6-2008

Zit momentheel in Turquoise en dat voor het derde jaar oprij.Voortreffelijk eten en uitstekende service.Alleen de Russen is een beetje jammer maar daar moet je doorheen kijken en dan heb je een geweldige vakantie. Dus mensen trek je niets aan van de kritiek van diverse mensen op dit forum en kom gewoon naar Turquoise en geniet.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jun 24 2008 21:45:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kras

Nou nou nou,ik lees hier heel veel verkeerde dingen die al

Halil
17-6-2008

Nou nou nou,ik lees hier heel veel verkeerde dingen die niet waar zijn. Wellicht hebben een aantal personen mij al gezien en door me geholpen,ik ben halil, de nederlandstalige jongen van de receptie. Nou ik snap niet wat er te klagen valt over het eten,het is hier zo uitgebreid en weet ik veel wat nog meer,als je dit niet goed vind moet je naar Dubai. Ook over het animatie vind ik het wel ovedreven. Wat me het meest stoort is dat het gerucht over de russen die dit hotel overnemen,DAT IS NIET WAAR. Een gerucht kan veel doen zie ik zo op zo een beoordelingswebsite. Wie komt heeft geluk,ik ben er die jullie altijd kan helpen,we hebben van alles en maken iedereen zeer blij, mensen als jullie beoordelen, wees kritisch maar lieg niet,want ik zie dat er te veel gelogen wordt.

Vriendelijk gegroet, receptionist Halil- Turqouise

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
      • Tennisbaan2, Aanwezig
      • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.