Hotel Turquoise Resort & Spa

Hotel Turquoise Resort & Spa
9,1

Score uit 1919 reviews

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

241 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

Een aanrader voor iedere leeftijd!!

Anja kooistra
11-6-2018

Super mooi resort, vriendelijke bediening, bijzonder lekker en vers eten en heel veel keus. De hele dag door kun je eten en drinken! Heerlijke cocktails gemaakt door Ali!!! Wel heel veel Nederlanders! Leuke stadjes in de buurt . Manavgat en Side, met de Dolmus voor maar 1 euro p.p. naar het centrum, ook met de taxi goed te doen.(staan voor het hotel) Winkelcentrum Novamall ook een aanrader! (taxi) Wij hadden een luxe kamer maar dan aan de kant waar de geuren van het koken erg aanwezig waren als je op het balkon zat. Volgende keer zou ik kiezen voor zeezicht of een villakamer!

Voor herhaling vatbaar!!

Gabrielle en Amber
18-5-2018

Het was echt Heerlijk, mijn dochter en ik hebben een weekje genoten. Het is er schoon, gezellig en met vriendelijk personeel. Het is een echte verwen vakantie. Als je aangeeft dat je met rust gelaten wil worden laten ze je ook daadwerkelijk de hele vakantie met rust. Wij denken er over om zeker een keertje terug te gaan🌝

in een woord ge-wel-dig!

Ilse Daalder
15-5-2018

Dit is een prachtig resort waar vooral rust en comfort heerst. Een prachtige tuin waar de mooiste bloemen bloeien en veel aandacht aan wordt besteed. Wij waren hier voor de 6e keer. Het eten is waanzinnig goed. Er zijn in het hoofdrestaurant 7 keukens waar elke dag een koks het eten vers staan te bereiden. Een keuken waar een lammetje wordt geroosterd, een waar een kippetje wordt gegrild en een waar pizza's worden gebakken etc. Wij hebben een dochter met coeliakie (glutenallergie) en dat is hier prima te doen daar ze alles gescheiden bereiden. De service is bijzonder vriendelijk van werkelijk al het personeel. Je wordt hartelijk ontvangen en bij vertrek weer uitgezwaaid. Wij komen hier zeker weer terug. Als je op zoek bent naar een vakantie met de hele dag schreeuwerige disco dreunen zit je hier verkeerd. Er is wel entertainment maar absoluut niet opdringerig en schreeuwerig.

Kras

Wil hier echt nog wel een keer naar toe

Liesje
13-5-2018

Mooi gelegen aan zee in het groene Sorgun. Mooie kamers, eten en drinken was goed. Ruim complex met meerdere zwembaden. Zelfs glijbanen( geen gebruik van gemaakt). Ontzettend enthousiast animatie team. Hele dag kinderopvang aanwezig. Watersport bij het complex tegen betaling. Met Dolmus naar Side (15 minuten) voor 1 euro. Taxi is 8 euro.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ons tweede thuis!

Ido en Thea
7-11-2017

Voor de 18de keer geweest. Wat een warm ontvangst. Het personeel is top, altijd vriendelijk en behulpzaam niks is hen teveel. we hebben erg genoten volgend jaar zeker weer.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een herhaling waard

Wim Bijsterbosch
5-11-2017

Prachtige locatie op loopafstand van Side (over het strand, rustig wandelend in 30 minuten). Maar met de taxi nog geen 10 minuten. Vriendelijk personeel. Prachtige (familiekamer de luxe) kamer, goed schoongemaakt. Heerlijk eten, zowel buffetvorm als door meerdere koks klaargemaakt. Veel ruimte rond zwembaden. Prachtig terras op zee.

Prachtig resort. Mooie tuin. Schoon en goed

Fam de Groot
29-9-2017

Het eten in het restaurant was super de a la carte restaurants vond ik tegenvallen

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Mooie vakantiebestemming met gedateerde kamers

Anoniem
29-8-2017

Turquoise hotel is na de derde keer nog steeds een goed hotel. Het eten, de ligging en de kindvriendelijkheid zijn uitstekend. De service is overwegend goed alleen lopen er een aantal klantonvriendelijke personeelsleden rond. De villakamers zijn goed, ruim en schoon. Wel zijn deze aan vernieuwing toe. Dit geldt ook voor de parasols van de ligbedden. Al met al raden wij dit hotel zeker aan en wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Goed hotel

Sjarel
16-8-2017

Deze reis last minute geboekt (5 dagen voor vertrek). Bij aankomst hadden wij ipv een standaard een familiekamer gekregen. De kamers zijn groot en proper, minibar wordt dagelijks aangevuld. Het eten valt goed mee maar na een dag of 6 heb je het wel gezien. Er zijn verschillende restaurants maar die waren op één na allemaal bezet (volgeboekt)! Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie

Marmara
6-8-2017

Verzorging is gewoon goed, vriendelijk personeel, eten in eetzaal vonden wij matig, lauw eten en af en toe niet gaar. Het eten in de restaurants daarentegen vonden wij wel erg lekker en dat kon 5x ( je kunt ze allemaal ( indien plaats, reserveren bij guest-relations) tijdens je verblijf proberen, Vis restaurant Italiaans restaurant Chinees restaurant Kebap En Steak

Via het strand kun je een flinke wandeling naar stadje Side lopen met opgravingen. (Cultuur. Theater) Wij hebben met kinderen 18+ Een quad safari en Raften gedaan in de buurt 1,5 uur in het busje.

Hotel heeft mooie professionele shows ( extern dansgroep en andere artiesten) en diverse keren live muziek en karaoke.

Overdag wordt door animatieteam zelf, watergym, darts, beachcolleybal etc gedaan.

Er was tijdens ons verblijf precies genoeg fijne schaduw plekjes te vinden in de tuin onder de bomen of aan het zwembad met een parasolletje. Er wordt wel door iedereen handdoeken neergelegd. Dat is jam

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.