Hotel Turquoise Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

1921 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa

• 10Jolanda31-05-2019

Geweldig

Geweldige verblijf gehad in turquoise , echt TOP! Enige minpuntje zijn de stenen( in het ondiepe water ) van de zee , aanrader om waterschoentjes mee te nemen.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 03-06-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

• 10Fam. voor den Dag27-05-2019

Echt relaxen!

Afgelopen week voor de 13e keer in Turquoise geweest, zoals altijd weer geweldig. Top ontvangst door de Nederlandse Mareije,supersnelle incheck👍. Het blijft een geweldig resort en wat een super vriendelijk personeel. Het eten is super,met name in het Begonvillea restaurant en het steakhouse. Neem vooral een kijkje bij de winkels op het resort,goede kwaliteit en betere prijzen dan buiten het resort. Op naar Augustus!!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 27-05-2019

• 9Jos13-05-2019

fantastisch met een tuin waar je U tegen zegt

Wat een mooi en gastvrij hotel met een tuin voor ieder wat wils zoals zon, schaduw en windbeschutte plekken in overvloed. Service ten top. Mijn dochter had de oortjes van de tel. stuk en direct werd de technische dienst erbij geroepen om deze te plakken. Er is ruim voldoende personeel zodat iedereen aandacht voor je heeft en goed gemutst is. Met de bus voor de deur voor 1 euro naar Side of Manavgat iedere 10 min. Taxi kost 8 euro. Er is altijd iemand in de lobby die goed nederlands spreekt. Het eten is zeer uitgebreid en lekker. Jetski, banaan, parasail enz zijn direct aan het hotelstrand en in het voorjaar afdingbaar. Een echte aanrader !!!!!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 13-05-2019

Namens Turquoise familie hotel willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

• 10Yvonne04-05-2019

Wat een heerlijke plek!

Wat een heerlijke plek! We hebben al div mooie hotels gezien in Turkije, maar vonden Turquoise toch echt het mooiste. Met name om de mooie ligging, zó groen en rustig. Als je van wandelen houdt langs de boulevard en winkeltjes etc. Dan kun je beter een hotel boeken aan de andere kant van Side. Want vanuit Turquoise, mort je eigenlijk wel met de bus of taxi naar de winkeltjes toe. Deze staan wel voor het hotel dus dat is ook erg makkelijk. Wij zaten in een familiekamer in een tuingebouw. Top locatie en mooi uitzicht over de mooi aangelegde en goed onderhouden tuin. Minibar wordt dagelijks aangevuld, (water, cola, fanta, sprite en bier) Genoeg ligbedden op het resort om lekker te relaxen. Er is altijd wel een plekje te vinden aan het strand, langs het zwembad of heerlijk op de pier, (lekker het water in en uit zonder zand aan je voeten😉) Ik kan nog uren schrijven over déze heerlijke plek, maar ik zou zeggen: 'Ga het echt zelf ervaren'

• 9G. van Winkoop02-05-2019

Geweldig en voor herhaling vatbaar!

Voor ons de eerste keer Turkije en eerste keer all-inclusive. We zaten in een familiekamer. Wij vonden het een geweldige ervaring. In de mei vakantie zodat het niet te warm was. Vriendelijke ontvangst, behulpzame medewerkers, nette kamer, alle dagen schoongemaakte kamer, eenvoudige minibar die iedere dag werd aangevuld, heerlijk eten, voldoende variatie. De keuze was reuze! Eten in de restaurants was echt geweldig. Deze waren niet alle avonden allemaal open, maar het was ook voorseizoen. We waren hier op aanraden van andere bezoekers. Het zal vast zo zijn dat de ervaring afhangt van de verwachting. De verwachting was hoog, de ervaring was geweldig.

• 9Brigitte Liebregts22-04-2019

Heerlijk ontspannen, overal word voor gezorgd

• 2018
    10Michael kuhs17-11-2018

Perfect hotel, geweldige sfeer fenomenale animatie

Dit was onze 2de keer een zeker niet de laatste keer. We reisde met touroperator ook dat is helemaal geweldig geregeld. Het hotel is super de villa's nog mooier rust is er ook volop, maar voor de feestneuzen is er zeker ok meer dan genoeg te doen. Eten is helemaal goed, maar wat voor mij het leukste is gaat toch wel over het animatie team, yilmaz en sefa zorgen voor de muziek dames alla en rudoba etc zorgen voor de dansvloer dat hij toch zeker vol staat met mensen. Gewoon een heerlijke ongedwongen sfeer voor jong maar zeker ook voor oud. Is het een aanrader? Jazeker, er zijn velen al meer dan 20 keer geweest wij zelf gaan volgend jaar voor de derde en dat blijft het echt niet bij.

• 9Herman geuverink06-11-2018

Kom graag nog een keer terug

Kan het hotel van harte aanbevelen, prima service en lekker eten en drinken

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Fam. Van den Eijnden30-10-2018

Super!!

Top resort! Zelfs 2 weken voor het einde van het seizoen. Grote familie kamers met 2 gescheiden slaapkamers. Zaten aan de weg maar totaal geen last van. Overal vriendelijke gezichten en behulpzame mensen. Ze doen ècht hun best. Guestrelation dames zijn er 3, waarvan 1 Nederlandse. Zitten niet alleen maar achter hun bureau maar vind je overal in het park om te vragen of alles naar wens is. Bed te hard: geen probleem, binnen een uur ligt er een topper op! Airco problemen: direct opgelost. Ook eten heerlijk en divers, alles goed op smaak, niet overal dezelfde kruiden in gedaan. Ook heerlijk à la carte, erg lekker en meer dan voldoende. Bartenders maken ondanks de drukte toch veel verschillende lekkere cocktails. Goede mengverhouding, niet alleen maar zo veel mogelijk alcohol. Ook veel lokale drank: Rum, Bailey's, Malibu. In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit. Hele middag goed schepijs, versgebakken wafels en zelfs diverse nootjes

• 9michel diesveld05-10-2018

Geweldig resort met enkele verbeterpunten.

Een zeer mooi resort wat zijn prijs dubbel en dwars waard is. Eten is zeer goed.(dat er mensen zijn die hierover klagen!) onbegrijpelijk. Alleen het handdoekje leggen is een bron van ergenis. (Turquoise: Doe hier iets aan) De Animatie is ronduit waardeloos,ze hebben alleen maar oog voor de vaste gasten.Ik ben in 10 dagen niet een keer aangesproken door de verwaande personen.Ook de shows zijn allemaal wel goed maar worden verzorgd door externe groepen.(zelf doen ze niks) Ga hier eens iets aan doen management! Het resort zit voor 70% vol met Nederlanders maar hier wordt door het resort te weinig op ingespeeld.(ze denken dat elke gast een Duitser is) Werk hieraan en ik kom zeker met plezier terug.

131 tips over Hotel Turquoise Resort & Spa

• Paul, 19-05-2019

Neem waterschoenen mee en een snorkel. Klein bedrag aan turkse lira is voldoende voor Side stad om het museum en amfitheater te bezoeken, voor de rest kun je alles met euro's betalen. Op maandag en donderdags is er n bazaar in manavgat . Boottripje is ook makkelijk zelf te regelen aan de haven. Parasailen naast het hotel kost 50 pp en 70 voor 2 personen. Apart reserveren voor de a la carte restaurants kan max twee dagen van te voren. Keuze is niet reuze maar kwaliteit wel goed.

• Sarahhh, 28-04-2014

Voor het boeken van dit hotel zou ik bij verschillende aanbieders kijken, kan namelijk enorm schelen in de prijs. Leuk voor de man om je bij de kapper te laten scheren. Spreek wel vantevoren een prijs af! Zelfde geldt voor het knippen. Wij vonden het villa gedeelte erg fijn. Lekker a la carte lunchen en eigen bar voor cocktails waar ze zelfs aan je bedje komen bedienen. En je eigen rustige zwembad en gereserveerde bedjes per kamer.

• Wasim, 06-06-2014

Ontbijt is lekker, echter dit mag soms wel variëren aangezien alleen het ontbijt elke dag hetzelfde is.

323 vragen over Hotel Turquoise Resort & Spa

• frans nuyts, 21-08-2019

gala diner

Is er een gala diner in het hotel en op welke dag dan? Is de sauna naakt of met badkledij?

• van ommen, 02-08-2019

alcoholvrije cocktails

aangezien dat ik helaas geen alcohol meer mag is mijn vraag of ze ook alcoholvrije cocktails hebben zodat je toch het gevoel hebt dat je een beetje meedoet

Marc, 06-08-2019

De laatste keer dat wij er waren, en ook de keren daarvoor hadden ze alcoholvrije cocktails.

• Mary, 31-07-2019

Bedden

Zijn de bedden hard wij hebben kamers in het hoofdgebouw

Marc, 06-08-2019

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vond de bedden in het hoofdgebouw aan de harde kant. Bij de receptie aangegeven en er is direct een topping aangeleverd. Heerlijk geslapen.

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats