Hotel Turquoise Resort & Spa

Hotel Turquoise Resort & Spa
9,1

Score uit 1909 reviews

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

1890 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch, gaan zeker weer

Marijke Gorter
12-7-2019

Super hotel. Zijn hier voor de 10e keer geweest en gaan weer in september. Ligt mooi in de bossen en direct aan zee. Zeer vriendelijk personeel. Willen alles doen wat in hun macht ligt. Eten goed. Kamers goed. Bedden prima. Genoeg ligbedden rondom zwembad, op de ligweide en op het strand. Alles goed schoon. Mooi groot plein voor de avonduren waar dan vaak iets is te doen zoals live muziek.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 14-7-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

Voor herhaling vatbaar, zo houden?

BEN EN ANNIE v.Asperen
12-7-2019

Eind mei voor de 18de keer in Hotel Turqoiase. waren weer goed ontvangen. hadden weer dezelfde kamer in het A gebouw. zag er schoon uit. Onze vriendenclub was weer compleet.Het was er weer goed. de service. Het eten. Personeel vriendelijk. alles naar wens. Top Hotel. tot volgend jaar.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 14-7-2019

Voor altijd mijn reisbestemming!

Marie-Ange de Jong-Thomassen
11-7-2019

Nét buiten Side rijd je in je transfervoertuig een prachtig bosgebied in. Dáár vind je je eindbestemming...Hotel Turquoise Resort. De ontvangst is fantastisch, je wordt naar je kamer begeleid en dan kan je superdeluxe vakantie écht beginnen. Heerlijke bufetten en à la carte-restaurants, een fenomenale tuin om te wandelen of te sporten, supervriendelijke mensen overal, prachtige zwembaden...Ik was er nu al drie keer en ga snel weer terug... Het voelt als thuiskomen...

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer naar huis

Mienie turk
10-7-2019

Mooi en heel goed voor herhaling vatbaar alles is daar mooi en ze zijn vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch!

Dani
10-7-2019

Super vakantie gehad! Service is top, alles is schoon. Het is eten is heerlijk. Leuk animatieteam, de Spa is heel relaxed. Ik zou zo terug gaan naar dit resort!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 10-7-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Wolfs
9-7-2019

Super geweldig verblijf! Schoon, netjes, goede service, vriendelijk en goede faciliteiten!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Merian
9-7-2019

Prachtig hotel heerlijke mooie grote tuin, medewerkers waren supervriendelijk erg behulpzaam. Eten was zeer goed erg veel keus en thema avonden. Het hotel ligt wel wat van side af maar met Dolmans of taxi ben je er zo. Zeker een hotel waar we nog eens terug naar toe gaan. We hadden een kamer in het hoofdgebouw deze zijn erg mooi.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 10-7-2019

Prachtig hotel met goede service!

Lisanne&Joey
9-7-2019

Samen met partner 14 nachten in Turquoise hotel gebleven. Het is een prachtig groen hotel, niks is teveel en ze doen alles voor je! Gevarieerd eten, goed dag programma je heb geen moment om je eigen te vervelen. Het hotel heeft 2 minpunten. Wanneer je een parasol wilt, moet je tussen half 6 en half 7 uit je bed om je handdoek neer te leggen. Hier zou het hotel wat aan moeten doen. Bij het avond eten vormen mensen rijtjes, waardoor je eigenlijk soms een kwartier moet wachten om iets op te scheppen. Het animatie team zou wat meer betrokken kunnen zijn over al de gasten.. De pierparty’s waren FANTASTISCH! Volgend jaar zouden wij zeker terugkomen.

Gereisd Met partner in juli 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 22-7-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Over het reserveren van zonnebedjes dit is toegestaan van 06:00 uur. Dit is een regels van ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

Super hotel in een fantastische mooie omgeving

monique
8-7-2019

Een super gezellig hotel in een mooie omgeving een aanrader is zeker om in de zee te snorkelen en soms tussen de zeeschildpadden te zwemmen en met heel veel geluk in de nacht de aan het strand komende schildpadden eieren te zien leggen

Gereisd Met partner in juni 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 10-7-2019

Erg ontspannen vakantie door villakamer!

Yves
8-7-2019

De lakehouse/villakamer met zwembad exclusief voor gasten die in dat gedeelte verblijven(plus eigen ligbedjes), heeft voor een groot deel bijgedragen aan een zeer ontspannen vakantie. Ook de bijbehorende bar en restaurant zijn erg prettig! Je wordt aan de ligbedjes ook een aantal keer per dag bediend door het vriendelijk personeel. Het eten in het algemeen restaurant is nooit vies maar begint na 4/5 dagen wel te vervelen. Personeel is overall netjes en aardig met een paar uitschieters naar beneden en naar boven. Van irritante zenuwlijers die je wegjagen tot echte kanjers! Het personeel bestaat voor 50% uit stagiairs die nog harder werken dan medewerkers, maar werden zichtbaar slecht behandeld door vast personeel en managers. Het grote zwembad is te klein om fijn te kunnen zwemmen en de glijbanen zijn ronduit gevaarlijk. Volwassenen maken teveel snelheid waardoor we met stuit op de bodem van het ondiepe opvangbad kwamen.

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.