Hotel Turquoise Resort & Spa

Hotel Turquoise Resort & Spa
9,1

Score uit 1909 reviews

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

1890 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

Schitterend maar ook druk hotel

Frenk
8-9-2019

Mooi hotel, prachtige ligging, met geweldig aangelegde tuinen. Hotel beschikt over behoorlijk veel kamers en dus ook heel veel gasten. Dat laatste werkt zeker aan de buffetten nadelig, soms lange wachtrijen en als je dan aan de beurt ben is de kans groot dat het op is. De zondagbrunch verschilt niet van het ochtend ontbijt. Het overheerlijke eten tijdens de lunch en diner is helaas vaak koud, het eten warm houden lukt jammer genoeg niet altijd.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Heerlijk!!

Stolsz
7-9-2019

Heerlijk hotel, hygiënisch, mooie groene omgeving, vriendelijk en behulpzaam personeel, groot zwembad en elke dag entertainment voor jong en oud. De zee ligt voor de deur, neem wel waterschoentjes mee om over de steentjes te lopen die in de zee liggen. Overal goede WiFi en de stadjes liggen om de hoek. Eten is gevarieerd en uitzonderlijk goed, goede kruiden en niet alles smaakt hetzelfde.

Gereisd Met partner in september 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 15-9-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

Volgende keer geen Seaview meer.

Susanne
3-9-2019

Momenteel nog in het resort. Hotel zelf mankeert niks aan, ook het eten is meer dan goed! Ruime kamers voor 2 personen, schoonmaak was uitstekend.

Maar boek je een deluxe Seaview kamer, wordt dan voorbereid op een hoop geluidsoverlast, iets anders kan ik het niet noemen. Of het de disco op de pier is of de livemuziek bij de bar, het is recht boven je neus dus of je ervan houdt of niet je zit in de herrie tot 00.00. Er zullen heus mensen zijn die ervan houden, maar als je dat zoals wij niet doen, dan heb je pech. Een kamer met land zicht of een villa kamer zou beter geweest zijn. Matras op de sofa bed is vrij hard, 1 melding naar de receptie en er werd gelijk een topdek geleverd! Klasse!! Markt in Manavgat is zeer aan te raden, met 10min sta je er middenin. Al met al een prima vakantie gehad, maar nooit meer een kamer met zeezicht.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Maria van der veer
3-9-2019

Een top Hotel echt familie Hotel van eind juni tot 8 juli Juni voor de vijfde keer geweest alleen maar lof. Mijn man kan niet slapen van de warmte en airco deed het niet goed. na 3 keer klagen kregen wij een andere kamer een villa met zwembad. Top We gaan 3 okt er weer heen 10 dagen kan niet wachten dat wij er weer zijn.

Heel goede vakantie gehad

Leon
27-8-2019

Was met mijn vrouw en 3 kinderen. Hadden 2 kamers geboekt naast elkaar. Waren niet voorradig maar super upgrade naar 5 pers villa. Eigen zwembad en bediening namens het hotel TOP. Kamer super 3 minibars 3 slaapkamers 3 tv’s. Super schoon dagelijks en ook bijgevuld. TV met veel kanalen zelfs Engels voetbal live. Zwembad privé schoon en rustig. Complex mooi zee mooi met 2 pieren waar we konden snorkelen. Leuk waterpark. Paar mindere punten en ik ben geen milieu freak maar 3 rietjes in elk glas kn eigenlijk niet meer en waar waren de zonne panelen ? De zon schijnt de hele maand? Laatste punt eten vond ik tegenvallen. Was niet slecht maar heel gemiddeld en ik ben al bij veel all inclusive resorts geweest. Daar had ik gezien de reviews meer van verwacht.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pech vakantie in een overvol 5 sterren hotel

Frank
25-8-2019

Mooi hotel, prachtige tuinen, maar helaas overboekt. We hadden blijkbaar laatste kamer, heel erg verouderd nodige zaken kapot en ze waren helaas niet bereid om er veel aan te doen. Onze douchruimt zat vol met schimmel in de tegelvloeren. Ergste is nog wel de stress rondom de bedjes op de ligweide en zwembad en veel te weinig parasols. Lange wachtrijen in het restaurant. Niet echt 5 sterren waardig.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 6-9-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag met oprechte bedanken voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. Ook zijn wij dankbaar voor uw opmerkingen. Wij vinden het echter jammer dat deze vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij zullen uw opmerkingen zeker delen met hotelmanagement, Turquoise hotel.

mooi resort

Rob Claassen
17-8-2019

Zojuist terug van 10 dagen Turquoise met mijn gezin. Familiekamer in bijgebouw prima.Alleen lieten de schoonmakers de schuifpui wel eens open. Stond er ineens een vreemde jongen in onze kamer nederlandse toerist. Wij vonden vergeleken met Mega Saray in Belek het eten tegenvallen. Steakhouse was goed maar daar moest je ook bijbetalen. Verder mooi complex.

Boek een villa!

Debby
16-8-2019

Wat een verademing! Wij hebben een villa geboekt met eigen stoelen en zwembad! Dus geen wekker zetten in je vakantie om handdoeken te leggen. Daarnaast kan je gebruik maken van het Bougainville restaurant waar je niet in de rij hoeft te staan maar a la carte eten kan bestellen. Heerlijk rustig en goede service. Prachtig gelegen complex in groene omgeving, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

rust en genieten

Rianne Kamphorst
10-8-2019

In oktober ga ik voor de 4e keer naar dit hotel! Het bevalt zo goed, dat we steeds weer terug komen. Allereerst is het hotel mooi in het groen gelegen en ruim opgezet met een prachtige tuin. Heerlijk tot rust komen! Het personeel, echt iedereen, is uiterst vriendelijk. Je kan ook heerlijk eten. Bij het buffet restaurant worden diverse gerechten ter plekke vers voor je bereid. Alleen 's avonds op het terras moet je lang wachten om je drankje te kunnen bestellen en vervolgens op je drankje.... Dan is er wat mij betreft te weinig personeel. Je kan kiezen waar je graag ligt, aan het zwembad, op het strand of lekker op het gras. Over de standaard kamers kan ik niets zeggen, maar de luxe kamers in het hoofdgebouw zijn prima. De bedden vind ik wel wat hard. Wat ik aan kan raden zijn de villa kamers in de tuin. Hier deel je samen met een aantal kamers een klein zwembad en heb je je eigen ligbed bij het zwembad.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Goed en gezellig hotel

P Huijps
6-8-2019

Wij zijn al 17 keer in dit hotel geweest en het bevalt ons nog steeds we komen elk jaar heel veel bekende tegen ,dat is heel gezellig ,nu al afgesproken dat we volgend jaar weer bij elkaar komen ,ook Belgische vriende ,heel gezellig ,komen allemaal ook al heel veel ,en zijn ook goed tevreden over het eten en de kamers ,tot volgend jaar

Gereisd Met partner in juni 2019

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.