Hotel Turquoise Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

1922 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa

• 2018
    8Ed25-06-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Een leuk en gezellig hotel. Ruim van opzet, je loopt er elkaar niet voor de voeten. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat er toch altijd ("perfecte")mensen zijn die als tijdverdrijf moeten lopen te zeuren om niets!

• 9Kamps11-05-2018

Fijn hotel waar je lekker bij kunt komen.

Goed hotel met fijn personeel. Ik was alleen en ik voelde me zeker veilig. Werd helaas ziek en de dokter van het hotel stuurde mij door naar het ziekenhuis, zonder te vertellen dat je daar per direct wel 350 euro moet neerleggen zodra je een stap in het ziekenhuis bij de dokter binnen zet. Let dus op. Hotel zelf heeft mooie zwembaden, mooi strand en fijne pier. Ook leuk voor de kids een zwembad met glijbanen. Mooie bosrijke omgeving. 1 persoons kamer helaas wat simpel. Maar dat viel alleen op omdat ik de hele vakantie ziek in de kamer zat. Eten is prima en veel keuze. Hotel is goed schoon en geeft een zen gevoel. Animatie prima en gezellig.

• 9Karin02-05-2018

Heerlijke week gehad in dit prettige hotel!

Up to date kamer en badkamer met badjassen & slippers. Smakelijk eten, voldoende keus en royaal toetjesbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Buiten alles keurig onderhouden. Heerlijk rustig in het voorseizoen. Bus stopt aan de weg voor de deur, korte rit naar Side. Voor herhaling vatbaar!

• 9Danny01-03-2018

Top!!

Top hotel. bij binnenkomst goed ontvangen met champagne. mooie kamers. Elke dag ander eten! Net als eten in de stad Manavgat of Side. kortom een aanrader.

• 2017
    8Mc Smit18-06-2017

Prachtig resort

Wij hebben in mei 2017 hier een heerlijke week vakantie gehad. Een superhotel/ resort waar je echt als gast verwend word, dus een echte aanrader ik ga er zeker nog een keer terug !

• 9Fred22-05-2017

Relaxed !

Hele leuke accomodatie. Super mooie kamers met regendouche, minibar gevuld , WiFi op Het hele complex. Erg schoon ook bij het zwembad en het strand. Het personeel is accuraat en erg vriendelijk, tot de towelboy. Heb een relaxed verblijf gehad daar en kan het iedereen aanbevelen.

• Oude reviews

10Mel18-06-2016

Geweldig hotel!

7 dagen in dit mooie hotel geweest! De sfeer is super heel relaxed. het animatie team is vriendelijk en totaal niet opdringerig. Had een kamer in het hoofd gebouw wat super mooi was alles is perfect schoon. Ik kom zeker terug naar dit hotel!

• 10Fam de Kivit24-05-2016

Fantastisch resort!!!

In één woord geweldig! Prachtig Resort met een hele mooie ligging. Veel groen en mooie tuinen waarin je helemaal tot rust komt. Aankomst was keurig! Champagne en een hele goede uitleg over hoe en wat. Kamer (deluxe) was perfect. Zeer schoon en ruime luxe badkamer. Prima bed! Alles gewoon naar behoren maar toch een beetje beter. Zwembad was heerlijk en ook het strand is van het hoofdgebouw een minuut lopen. Veel variatie qua eten en steeds weer iets extra's. Als je hier niet kunt eten kan je het nergens. De spa was voortreffelijk. Heerlijke en ruime keus in massages. Animatie was geweldig! Niet opdringerig! Leuk om zelfs als volwassenen aan mee te doen. Taxi's staan buiten hèt resort en voor 8 euro sta je midden in Side. Je kan ook de dolmus nemen alleen word je dan voor in Side afgezet. Personeel en dan ik bedoel ik iedereen werkt zich uit de naad om alles netjes te houden en alles zo flexibel mogelijk te laten verlopen. Kortom; wij gaan zeker vaker terug!!!!

• 9.15-05-2016

Top vakantie

Leuk hotel met goede voorzieningen en lekker eten. Het animatieteam is super gezellig en doet leuke dingen. Toffe mensen. Mooie omgeving met leuke plaatsjes Zeer goede service, de medewerkers zijn altijd vriendelijk en willen je graag helpen. Goed en lekker eten , uitgebreid buffet en elke avond variatie. Mooie zwembaden , leuke activiteiten en een te gek animatie team !

• 9.27-04-2016

Super vakantie in Turquoise

Goede service Mooie ligging Heerlijk eten Mooie omgeving Goede service Zeer leuk animatie team! Leuke groep gevarieerde mensen! Zwembad ook mooi! Meerdere aanwezig! Was qua temperatuur nu net aan te doen Is ook een binnen zwembad aanwezig Nederlandstalige mensen aanwezig Aan het strand en midden in een bosrijk gebied Via t strand loop je in een half uur naar het stadje, geen zin om te lopen dan gaat er om de 5 min een busje

131 tips over Hotel Turquoise Resort & Spa

• Paul, 19-05-2019

Neem waterschoenen mee en een snorkel. Klein bedrag aan turkse lira is voldoende voor Side stad om het museum en amfitheater te bezoeken, voor de rest kun je alles met euro's betalen. Op maandag en donderdags is er n bazaar in manavgat . Boottripje is ook makkelijk zelf te regelen aan de haven. Parasailen naast het hotel kost 50 pp en 70 voor 2 personen. Apart reserveren voor de a la carte restaurants kan max twee dagen van te voren. Keuze is niet reuze maar kwaliteit wel goed.

• Sarahhh, 28-04-2014

Voor het boeken van dit hotel zou ik bij verschillende aanbieders kijken, kan namelijk enorm schelen in de prijs. Leuk voor de man om je bij de kapper te laten scheren. Spreek wel vantevoren een prijs af! Zelfde geldt voor het knippen. Wij vonden het villa gedeelte erg fijn. Lekker a la carte lunchen en eigen bar voor cocktails waar ze zelfs aan je bedje komen bedienen. En je eigen rustige zwembad en gereserveerde bedjes per kamer.

• Wasim, 06-06-2014

Ontbijt is lekker, echter dit mag soms wel variëren aangezien alleen het ontbijt elke dag hetzelfde is.

323 vragen over Hotel Turquoise Resort & Spa

• frans nuyts, 21-08-2019

gala diner

Is er een gala diner in het hotel en op welke dag dan? Is de sauna naakt of met badkledij?

• van ommen, 02-08-2019

alcoholvrije cocktails

aangezien dat ik helaas geen alcohol meer mag is mijn vraag of ze ook alcoholvrije cocktails hebben zodat je toch het gevoel hebt dat je een beetje meedoet

Marc, 06-08-2019

De laatste keer dat wij er waren, en ook de keren daarvoor hadden ze alcoholvrije cocktails.

• Mary, 31-07-2019

Bedden

Zijn de bedden hard wij hebben kamers in het hoofdgebouw

Marc, 06-08-2019

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vond de bedden in het hoofdgebouw aan de harde kant. Bij de receptie aangegeven en er is direct een topping aangeleverd. Heerlijk geslapen.

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats