Hotel Turquoise Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

1921 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa

• 9Jacob23-09-2019

Mooi hotel! Aanrader!

Top Hotel! Iets ouder hotel maar dat zie je er niet aan. Alles netjes. Eten is goed. Kamers zijn iets ouder maar heel netjes. Zwembad goed onderhouden. Zeer kindvriendelijk. Service van het personeel is super. Side ligt op 2 km. Voor 8 euro met de taxi. Het enigste minpuntje was dat de minidisco pas om 21.15 uur begon. Dat is wel erg laat en jammer voor de kinderen. We gaan hier zeker nog eens terug. Een aanrader.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 29-09-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

• 9M. Rijkes-de Kort22-09-2019

Zeker een aanrader!

7 jaar geleden al eens geweest met een vriendin (toen al een topvakantie gehad), nu met mijn gezin. In de avond aangekomen, heel fijn ontvangst. Prima, nette kamers, alles aanwezig wat je nodig hebt (inclusief minibar die elke wordt aangevuld)! Dag 2 om een kinderbed gevraagd, werd gelijk geregeld. Vooral bij 1 van de 2 zwembaden gelegen, waar altijd wel een bedje te krijgen was. Eten was prima, veel van hetzelfde, maar genoeg variatie. (Kinder) entertainment aanwezig, maar niet opdringerig, mijn dochter van 3 kon zich prima vermaken! Wel meer oudere mensen dan gezinnen met kinderen. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Vlakbij Side, met een busje (of taxi) goed te doen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 29-09-2019

• 9Familie10-09-2019

Het is een erg fijn hotel en zeer geschikt voor vakanties met kinderen

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 15-09-2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10fam. Hendriks09-09-2019

Echt top! Fantastiche ligging en topservice!

Na een fantastisch verblijf nog een keer extra kunnen genieten van de topservice van dit hotel! Onze zoon had zijn knuffels laten liggen. Deze werden nagestuurd. Helemaal gelukkig gemaakt! Superbedankt!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 15-09-2019

• 9Debby16-08-2019

Boek een villa!

Wat een verademing! Wij hebben een villa geboekt met eigen stoelen en zwembad! Dus geen wekker zetten in je vakantie om handdoeken te leggen. Daarnaast kan je gebruik maken van het Bougainville restaurant waar je niet in de rij hoeft te staan maar a la carte eten kan bestellen. Heerlijk rustig en goede service. Prachtig gelegen complex in groene omgeving, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 06-09-2019

• 10Fam kools01-08-2019

Net 2 dg thuis van dit schitterende hotel, wij hebben 15 dg een top vakantie gehad! Onze 1 x in dit hotel, wat super groot is mooi beplant en veel groen is. Wij hadden een standart kamer deze was voor ons ruim genoeg met zn drietjes want je slaapt en doucht er uiteindelijk alleen maar, kamer en badkamer waren erg netjes en schoon iedere dag kregen we nieuwe handdoeken. De restaurants zijn schoon genoeg personeel die je bediend, erg veel keuze aan eten maar na 15 dg zijn we toch een keer uit eten geweest in side stad. Erg groot zwembad, er zijn ligbedjes genoeg maar wel iedere morgen rond half 7 handdoekje leggen als je aan het zwembad wil liggen ivm een parasol. Erg fijn dat het direct aan de zee ligt. Het personeel werkt erg hard voor je altijd met een glimlach.Het is ruim op gezet dus je hebt niet in de gaten dat het druk is in het hotel.
    Wij hebben een top vakantie gehad, zeker iets om naar terug te gaan

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 03-08-2019

• 9Franca18-07-2019

Heel fijn

Tweede keer naar Turquoise, fijn rustig en overzichtelijk hotel, ideaal voor kinderen. Prijs/ kwaliteit is prima. Geweldig groot terras om s avonds te vertoeven onder het genot van een drankje en live muziek. Aanrader!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 21-07-2019

• 10Mienie turk10-07-2019

Nooit meer naar huis

Mooi en heel goed voor herhaling vatbaar alles is daar mooi en ze zijn vriendelijk

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 14-07-2019

• 10Dani10-07-2019

Fantastisch!

Super vakantie gehad! Service is top, alles is schoon. Het is eten is heerlijk. Leuk animatieteam, de Spa is heel relaxed. Ik zou zo terug gaan naar dit resort!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 10-07-2019

• 9Wolfs09-07-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Super geweldig verblijf! Schoon, netjes, goede service, vriendelijk en goede faciliteiten!!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 10-07-2019

131 tips over Hotel Turquoise Resort & Spa

• Paul, 19-05-2019

Neem waterschoenen mee en een snorkel. Klein bedrag aan turkse lira is voldoende voor Side stad om het museum en amfitheater te bezoeken, voor de rest kun je alles met euro's betalen. Op maandag en donderdags is er n bazaar in manavgat . Boottripje is ook makkelijk zelf te regelen aan de haven. Parasailen naast het hotel kost 50 pp en 70 voor 2 personen. Apart reserveren voor de a la carte restaurants kan max twee dagen van te voren. Keuze is niet reuze maar kwaliteit wel goed.

• Sarahhh, 28-04-2014

Voor het boeken van dit hotel zou ik bij verschillende aanbieders kijken, kan namelijk enorm schelen in de prijs. Leuk voor de man om je bij de kapper te laten scheren. Spreek wel vantevoren een prijs af! Zelfde geldt voor het knippen. Wij vonden het villa gedeelte erg fijn. Lekker a la carte lunchen en eigen bar voor cocktails waar ze zelfs aan je bedje komen bedienen. En je eigen rustige zwembad en gereserveerde bedjes per kamer.

• Wasim, 06-06-2014

Ontbijt is lekker, echter dit mag soms wel variëren aangezien alleen het ontbijt elke dag hetzelfde is.

323 vragen over Hotel Turquoise Resort & Spa

• frans nuyts, 21-08-2019

gala diner

Is er een gala diner in het hotel en op welke dag dan? Is de sauna naakt of met badkledij?

• van ommen, 02-08-2019

alcoholvrije cocktails

aangezien dat ik helaas geen alcohol meer mag is mijn vraag of ze ook alcoholvrije cocktails hebben zodat je toch het gevoel hebt dat je een beetje meedoet

Marc, 06-08-2019

De laatste keer dat wij er waren, en ook de keren daarvoor hadden ze alcoholvrije cocktails.

• Mary, 31-07-2019

Bedden

Zijn de bedden hard wij hebben kamers in het hoofdgebouw

Marc, 06-08-2019

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vond de bedden in het hoofdgebouw aan de harde kant. Bij de receptie aangegeven en er is direct een topping aangeleverd. Heerlijk geslapen.

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats