Hotel Turquoise Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

1921 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa

• 2018
    8Ed25-06-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Een leuk en gezellig hotel. Ruim van opzet, je loopt er elkaar niet voor de voeten. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat er toch altijd ("perfecte")mensen zijn die als tijdverdrijf moeten lopen te zeuren om niets!

• 9Kamps11-05-2018

Fijn hotel waar je lekker bij kunt komen.

Goed hotel met fijn personeel. Ik was alleen en ik voelde me zeker veilig. Werd helaas ziek en de dokter van het hotel stuurde mij door naar het ziekenhuis, zonder te vertellen dat je daar per direct wel 350 euro moet neerleggen zodra je een stap in het ziekenhuis bij de dokter binnen zet. Let dus op. Hotel zelf heeft mooie zwembaden, mooi strand en fijne pier. Ook leuk voor de kids een zwembad met glijbanen. Mooie bosrijke omgeving. 1 persoons kamer helaas wat simpel. Maar dat viel alleen op omdat ik de hele vakantie ziek in de kamer zat. Eten is prima en veel keuze. Hotel is goed schoon en geeft een zen gevoel. Animatie prima en gezellig.

• 9Karin02-05-2018

Heerlijke week gehad in dit prettige hotel!

Up to date kamer en badkamer met badjassen & slippers. Smakelijk eten, voldoende keus en royaal toetjesbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Buiten alles keurig onderhouden. Heerlijk rustig in het voorseizoen. Bus stopt aan de weg voor de deur, korte rit naar Side. Voor herhaling vatbaar!

• 9Danny01-03-2018

Top!!

Top hotel. bij binnenkomst goed ontvangen met champagne. mooie kamers. Elke dag ander eten! Net als eten in de stad Manavgat of Side. kortom een aanrader.

• 2017
    9Fred22-05-2017

Relaxed !

Hele leuke accomodatie. Super mooie kamers met regendouche, minibar gevuld , WiFi op Het hele complex. Erg schoon ook bij het zwembad en het strand. Het personeel is accuraat en erg vriendelijk, tot de towelboy. Heb een relaxed verblijf gehad daar en kan het iedereen aanbevelen.

• Oude reviews

10Mel18-06-2016

Geweldig hotel!

7 dagen in dit mooie hotel geweest! De sfeer is super heel relaxed. het animatie team is vriendelijk en totaal niet opdringerig. Had een kamer in het hoofd gebouw wat super mooi was alles is perfect schoon. Ik kom zeker terug naar dit hotel!

• 8Ton12-10-2015

zoals 't bij een 5 sterren hotel hoort te zijn!

Mooi hotel gelegen tussen de bomen met een prachtige tuin. Eten erg goed incl. service. Bedden iets te hard;-( Een 9 of 10, tja dan zouden er geen of weinig verbeterpunten zijn, da's natuurlijk niet zo.

Guest Relations, Sales & Marketing , 14-10-2015

Geachte Mr. Ton,

Dankuwel voor uw beoordeling. Wij hopen u nogmaals te verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Hotel Turquoise

• 10Anita22-08-2013

prijs/ kwaliteit is super.

hotel Turquoise is een prima resort voor jonge mensen en van middelbare leeftijd..ook voor gezinnen met kinderen. Het hotel is superschoon, mooie kamers en zeer vriendelijk personeel.Het eten is erg uitgebreid en heeft verschillende thema's.zowel binnen als buiten staan verschillende gerechten. dus voor ieder wat wils. verwacht echter geen gekookte aardappelen, want je zit niet in Nederland.Onze tienerdochter van 15 heeft de vakantie van haar leven gehad, mede door het animatie team dat heel leuk met de jeugd omgaat..speciale dank aan Ibrahim en Martine.We zijn al in veel landen geweest in verschillende accommodaties, maar dit is een aanrader. je zit ook dichtbij Side en Manavgat, die met de bus of taxi prima te bereiken zijn. verder voor de mensen die dit hotel afkraken, die zijn alleen maar de absolute en niet te betalen top gewend , of weten niet waar ze over praten.en de beoordelingen op Zoover worden NIET gemanipuleerd. Dus prima resort gezien prijs/kwaliteit verhouding.

• 10Noomi27-07-2013

Super!

Turquoise resort is echt geweldig! vanaf de eerste stap binnen super netjes behandeld! Animatie voor jong en oud! Mooie shows in het resort zelf, wij zijn maar een keer van het resort af geweest,omdat Turquoise vanalles te bieden heeft! Eten is ook super, en personeel werkt superhard om je het naar je zin te maken. Mijn kids van 6 en 8 vonden de glijbanen geweldig! een topper was dat je vanaf de steiger in de zee kon snorkelen, wij zagen een schildpad van bijna een meter groot, deze blijkt daar al jaren rond te zwemmen,voor de kids echt een avontuur!

Ik zou zo terug willen! Enige nadeel is dat je er geen "echte disco "hebt maar meer een bar met discomuziek, maar voor ons was dat niet erg gezien wij daar met kinderen op vakantie waren, wel jammer voor de jeugd....

Familie

• 10brenda04-06-2010

SUPER vakantie

Het hotel verdient een 10+ voor fantastische service, faciliteiten, lekker eten, netheid en fraaie ligging. Het heeft echt alles wat de verwende toerist zich maar kan wensen. Kortom, een absolute aanrader.

Volgend jaar ga ik beslist weer naar dit hotel.

Maria van der Weijden

131 tips over Hotel Turquoise Resort & Spa

• Paul, 19-05-2019

Neem waterschoenen mee en een snorkel. Klein bedrag aan turkse lira is voldoende voor Side stad om het museum en amfitheater te bezoeken, voor de rest kun je alles met euro's betalen. Op maandag en donderdags is er n bazaar in manavgat . Boottripje is ook makkelijk zelf te regelen aan de haven. Parasailen naast het hotel kost 50 pp en 70 voor 2 personen. Apart reserveren voor de a la carte restaurants kan max twee dagen van te voren. Keuze is niet reuze maar kwaliteit wel goed.

• Sarahhh, 28-04-2014

Voor het boeken van dit hotel zou ik bij verschillende aanbieders kijken, kan namelijk enorm schelen in de prijs. Leuk voor de man om je bij de kapper te laten scheren. Spreek wel vantevoren een prijs af! Zelfde geldt voor het knippen. Wij vonden het villa gedeelte erg fijn. Lekker a la carte lunchen en eigen bar voor cocktails waar ze zelfs aan je bedje komen bedienen. En je eigen rustige zwembad en gereserveerde bedjes per kamer.

• Wasim, 06-06-2014

Ontbijt is lekker, echter dit mag soms wel variëren aangezien alleen het ontbijt elke dag hetzelfde is.

323 vragen over Hotel Turquoise Resort & Spa

• frans nuyts, 21-08-2019

gala diner

Is er een gala diner in het hotel en op welke dag dan? Is de sauna naakt of met badkledij?

• van ommen, 02-08-2019

alcoholvrije cocktails

aangezien dat ik helaas geen alcohol meer mag is mijn vraag of ze ook alcoholvrije cocktails hebben zodat je toch het gevoel hebt dat je een beetje meedoet

Marc, 06-08-2019

De laatste keer dat wij er waren, en ook de keren daarvoor hadden ze alcoholvrije cocktails.

• Mary, 31-07-2019

Bedden

Zijn de bedden hard wij hebben kamers in het hoofdgebouw

Marc, 06-08-2019

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vond de bedden in het hoofdgebouw aan de harde kant. Bij de receptie aangegeven en er is direct een topping aangeleverd. Heerlijk geslapen.

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats