Hotel Turquoise Resort & Spa

Hotel Turquoise Resort & Spa
9,1

Score uit 1909 reviews

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

257 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

Super hotel

Roos
10-9-2019

Entertainment is perfect! Eten goed en de kamers zijn schoon.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
t, Sales & Marketing , 15-9-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

Schitterend maar ook druk hotel

Frenk
8-9-2019

Mooi hotel, prachtige ligging, met geweldig aangelegde tuinen. Hotel beschikt over behoorlijk veel kamers en dus ook heel veel gasten. Dat laatste werkt zeker aan de buffetten nadelig, soms lange wachtrijen en als je dan aan de beurt ben is de kans groot dat het op is. De zondagbrunch verschilt niet van het ochtend ontbijt. Het overheerlijke eten tijdens de lunch en diner is helaas vaak koud, het eten warm houden lukt jammer genoeg niet altijd.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Volgende keer geen Seaview meer.

Susanne
3-9-2019

Momenteel nog in het resort. Hotel zelf mankeert niks aan, ook het eten is meer dan goed! Ruime kamers voor 2 personen, schoonmaak was uitstekend.

Maar boek je een deluxe Seaview kamer, wordt dan voorbereid op een hoop geluidsoverlast, iets anders kan ik het niet noemen. Of het de disco op de pier is of de livemuziek bij de bar, het is recht boven je neus dus of je ervan houdt of niet je zit in de herrie tot 00.00. Er zullen heus mensen zijn die ervan houden, maar als je dat zoals wij niet doen, dan heb je pech. Een kamer met land zicht of een villa kamer zou beter geweest zijn. Matras op de sofa bed is vrij hard, 1 melding naar de receptie en er werd gelijk een topdek geleverd! Klasse!! Markt in Manavgat is zeer aan te raden, met 10min sta je er middenin. Al met al een prima vakantie gehad, maar nooit meer een kamer met zeezicht.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 6-9-2019

Pech vakantie in een overvol 5 sterren hotel

Frank
25-8-2019

Mooi hotel, prachtige tuinen, maar helaas overboekt. We hadden blijkbaar laatste kamer, heel erg verouderd nodige zaken kapot en ze waren helaas niet bereid om er veel aan te doen. Onze douchruimt zat vol met schimmel in de tegelvloeren. Ergste is nog wel de stress rondom de bedjes op de ligweide en zwembad en veel te weinig parasols. Lange wachtrijen in het restaurant. Niet echt 5 sterren waardig.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 6-9-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag met oprechte bedanken voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. Ook zijn wij dankbaar voor uw opmerkingen. Wij vinden het echter jammer dat deze vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij zullen uw opmerkingen zeker delen met hotelmanagement, Turquoise hotel.

Gewoonweg fantastisch.

fam.schamp
31-7-2019

Een van de betere verblijven die we al gehad hebben, minpunten aangeven kan ik niet want er waren er geen, heel goed en vriendelijk personeel, eten voor elk wat wils lekker en iedere dag afwisselend, animatieteam goed en zeker niet opdringerig heel toffe kerels vooral Leo en Ozkan,kamers wij zaten in de bijgebouwen en was heel proper, minibar iedere dag correct bijgevuld en kamers goed gepoetst, goede liveshows en leuke party's op de kleine pier, zwembaden genoeg en vooral proper, ligzetels meer dan genoeg en overal te vinden, leuk was het kleine strand zee heel kortbij, en leuke schuimparty meegemaakt in het zwembad ,kortom alles was volgens ons perfect zeker een om nog ne keer terug te komen.

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 3-8-2019

Wij komen weer terug

Olislagers
18-7-2019

Het is weer geweldig hier, vriendelijk en service gericht personeel.

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 21-7-2019

Voor altijd mijn reisbestemming!

Marie-Ange de Jong-Thomassen
11-7-2019

Nét buiten Side rijd je in je transfervoertuig een prachtig bosgebied in. Dáár vind je je eindbestemming...Hotel Turquoise Resort. De ontvangst is fantastisch, je wordt naar je kamer begeleid en dan kan je superdeluxe vakantie écht beginnen. Heerlijke bufetten en à la carte-restaurants, een fenomenale tuin om te wandelen of te sporten, supervriendelijke mensen overal, prachtige zwembaden...Ik was er nu al drie keer en ga snel weer terug... Het voelt als thuiskomen...

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 14-7-2019

Prachtig hotel met een rustgevende vibe

Kelsey
7-7-2019

Eind juni voor het eerst naar dit resort geweest (al wel meerdere ervaringen in Turkije). Het is een mooi hotel met losstaande gebouwtjes dat maakt het wel gezellig had een kamer in een van de tuingebouwtjes. Prachtige tuin en omgeving heel groen. Ligt in een rustige omgeving maar met de taxi ben je binnen 5-10 min in Side centrum en kost 8eu enkele reis. Even de rest korter samengevat:

Minpuntjes: - Gehorige kamer en airco - Weinig parasols/ligbedden rondom het zwembad, heel vroeg al bezet. - 1 dag last gehad van stekende vliegjes omdat ze de kamers hadden gesprayt. - Kamer schoonmaak matig. - Zachte stralen uit de douche en steeds temperatuur wisseling. -Stenen in de zee; zwemschoenen mee

Pluspunten: - Lekker eten / variatie -Leuk entertainment; vooral de poolgames; organisator - Goed bed - Leuke barman Isa; cocktails! -Poolen,gamehal,shows,live muziek, feestjes

Al met al een goede vakantie gehad en zou hier zeker nog terugkomen!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

De gast staat hier centraal!

Ruud
2-6-2019

Voor ons de 30ste keer naar Turkije en de erste keer naar Turquoise. Dit resort staat zeker in onze top 5, en o.b.v. prijs/kwaliteit op nummer 1. Heerlijk gelegen in bosrijk park. Diverse zwembaden in het park en een groot bad aan de kust. 24 uur eten en drinken en het personeel is niets te veel. Indien je wat meer kan besteden, boek dan een Park House. Je hebt dan een ''eigen'' zwembad voor je kamer en je eet alle maaltijden exclusief en a la carte in een eigen restaurant alleen voor Park House gasten. Er zijn genoeg bars om de dorst te lessen. 's Avonds muziek op het centrale plein; en entertainmentshow en soms een danceparty op de pier. Wil je oor middernacht rust, boek dan geen kamer met zeezicht want dan hoor je de beats van de bands en de disco. Wij zaten in het park en hebben genoten. Overwegend Nederlandse gasten en een aardige Nederlandse dame bij de Guest relations. Steakrestaurant (+ 10,00 euro) is en aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 3-6-2019

Super hotel!!

Jill
21-11-2018

Super mooi hotel! Geweldig personeel.

Eerste hotel wat wij hebben meegemaakt in Turkije waar je niet hoeft te wachten voor een tafel tijdens ontbijt, lunch en diner. rook gedeelte en niet rokers gedeelte.

Het hotel heeft een kattenhuis. Waardoor de katten goed zijn gevoed, geënt, ontvlooit, ontwormt en gesteriliseerd. Hierdoor heb je geen bedelende katten aan je tafeltje.

Speciaal zwembad voor 18+ en een speciaal 18+ gedeelte aan het strand. Het hoofdzwembad ligt direct aan de zee! Het kinderzwembad ligt apart zodat je hier geen ‘last’ van hebt als je geen zin hebt in kinderen. Nadeel is wel dat het handdoekje leggen is. Voorheen was hier goede controle op door het hotel. Helaas nu niet meer.

Met de dolmus ben je zo in het centrum, de halte ligt tegenover het hotel. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in september 2018

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.