Hotel Turquoise Resort & Spa

Hotel Turquoise Resort & Spa
9,1

Score uit 1909 reviews

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

302 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

Familie
10-9-2019

Het is een erg fijn hotel en zeer geschikt voor vakanties met kinderen

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 15-9-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

Echt top! Fantastiche ligging en topservice!

fam. Hendriks
9-9-2019

Na een fantastisch verblijf nog een keer extra kunnen genieten van de topservice van dit hotel! Onze zoon had zijn knuffels laten liggen. Deze werden nagestuurd. Helemaal gelukkig gemaakt! Superbedankt!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 15-9-2019

Boek een villa!

Debby
16-8-2019

Wat een verademing! Wij hebben een villa geboekt met eigen stoelen en zwembad! Dus geen wekker zetten in je vakantie om handdoeken te leggen. Daarnaast kan je gebruik maken van het Bougainville restaurant waar je niet in de rij hoeft te staan maar a la carte eten kan bestellen. Heerlijk rustig en goede service. Prachtig gelegen complex in groene omgeving, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 6-9-2019

Fam kools
1-8-2019

Net 2 dg thuis van dit schitterende hotel, wij hebben 15 dg een top vakantie gehad! Onze 1 x in dit hotel, wat super groot is mooi beplant en veel groen is. Wij hadden een standart kamer deze was voor ons ruim genoeg met zn drietjes want je slaapt en doucht er uiteindelijk alleen maar, kamer en badkamer waren erg netjes en schoon iedere dag kregen we nieuwe handdoeken. De restaurants zijn schoon genoeg personeel die je bediend, erg veel keuze aan eten maar na 15 dg zijn we toch een keer uit eten geweest in side stad. Erg groot zwembad, er zijn ligbedjes genoeg maar wel iedere morgen rond half 7 handdoekje leggen als je aan het zwembad wil liggen ivm een parasol. Erg fijn dat het direct aan de zee ligt. Het personeel werkt erg hard voor je altijd met een glimlach.Het is ruim op gezet dus je hebt niet in de gaten dat het druk is in het hotel.
Wij hebben een top vakantie gehad, zeker iets om naar terug te gaan

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 3-8-2019

Heel fijn

Franca
18-7-2019

Tweede keer naar Turquoise, fijn rustig en overzichtelijk hotel, ideaal voor kinderen. Prijs/ kwaliteit is prima. Geweldig groot terras om s avonds te vertoeven onder het genot van een drankje en live muziek. Aanrader!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 21-7-2019

Nooit meer naar huis

Mienie turk
10-7-2019

Mooi en heel goed voor herhaling vatbaar alles is daar mooi en ze zijn vriendelijk

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 14-7-2019

Fantastisch!

Dani
10-7-2019

Super vakantie gehad! Service is top, alles is schoon. Het is eten is heerlijk. Leuk animatieteam, de Spa is heel relaxed. Ik zou zo terug gaan naar dit resort!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 10-7-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Wolfs
9-7-2019

Super geweldig verblijf! Schoon, netjes, goede service, vriendelijk en goede faciliteiten!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 10-7-2019

Ondanks harde muziek, fijne vakantie gehad.

Fam. K
15-6-2019

Prachtig hotel met fijne familiekamer. Kamer in de annex wel erg gehorig. Je kunt letterlijk verstaan wat de buren zeggen. Eten was goed en lekker. Voor ons was een groot minpunt de herrie bij het grote zwembad. Bijna de hele dag staat de muziek knoerthard aan. Kan best een stuk zachter. De dames van het entertaimentteam die de watergym en waterpolo enz. begeleiden waren niet eens te verstaan boven de muziek uit. Helaas konden we ook niet ergens rustiger gaan zitten, want dit was ook het enige zwembad waar onze dochter van 6 kon staan. Het bad met de glijbanen is te diep voor iemand van 6 jaar oud, dus daar kon ze niet zwemmen, en er was een bad voor 16+, waar we dus ook niet terecht konden. Voor ons zal dit een reden zijn om niet terug te komen, ondanks dat het eten, bediening, de kamer enz.. echt uitstekend is! Denk hier dus over na bij het boeken van een vakantie met jonge kinderen.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 14-7-2019

Geweldig

LvdG
28-5-2019

Super mooi resort, goed onderhouden heel kindvriendelijk. Lekker eten en genoeg ruimte voor iedereen. Iedere avond amusement

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.