Hotel Turquoise Resort & Spa

Hotel Turquoise Resort & Spa
9,1

Score uit 1919 reviews

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

500 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

Dit resort verveeld nooit.

Margreet
10-10-2019

Voor de 4 maal naar dit fantastische resort geweest. Vriendelijk personeel, prima eten, mooie tuin met volop bloemen en prachtige oude bomen. Schone kamers. Mooi strand met 2 pieren. Klein aandachtspuntje zijn de tafels op de terrassen, daar mag wel vaker een doek over.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Fantastisch.

Monique
18-9-2019

Wat een heerlijk resort. Groots, personeel zeer vriendelijk, eten is top. Ontvangen met cocktail. Fijne zwembaden. Goede shows, veel te doen voor jong en oud. Luxe kamers waren tip top, leuke optredens van bekende dj’s. Voor herhaling vatbaar? Zeer zeker.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 21-9-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

Super hotel

Roos
10-9-2019

Entertainment is perfect! Eten goed en de kamers zijn schoon.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
t, Sales & Marketing , 15-9-2019

Genieten hier!

Anoniem
10-9-2019

Verblijf van 8-9-19 tot 15-9-19. Wil je een mooie nette rustige kamer? Boek er een in het hoofdgebouw en niet aan de achterkant met zee zicht want daar word in de avonden muziek gedraaid. Handdoekje leggen om 07:00 niet gedaan om 10:00 en later is er nog plek bij het grote zwembad. Door de parasols en bomen is er veel schaduw. Er word door het personeel anti insecten spul gespoten geen mug gezien af en toe een vlieg of wesp. Er is veel keuze in eten en het ziet er goed uit. Het personeel werkt keihard voor de gasten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 15-9-2019

Schitterend maar ook druk hotel

Frenk
8-9-2019

Mooi hotel, prachtige ligging, met geweldig aangelegde tuinen. Hotel beschikt over behoorlijk veel kamers en dus ook heel veel gasten. Dat laatste werkt zeker aan de buffetten nadelig, soms lange wachtrijen en als je dan aan de beurt ben is de kans groot dat het op is. De zondagbrunch verschilt niet van het ochtend ontbijt. Het overheerlijke eten tijdens de lunch en diner is helaas vaak koud, het eten warm houden lukt jammer genoeg niet altijd.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Volgende keer geen Seaview meer.

Susanne
3-9-2019

Momenteel nog in het resort. Hotel zelf mankeert niks aan, ook het eten is meer dan goed! Ruime kamers voor 2 personen, schoonmaak was uitstekend.

Maar boek je een deluxe Seaview kamer, wordt dan voorbereid op een hoop geluidsoverlast, iets anders kan ik het niet noemen. Of het de disco op de pier is of de livemuziek bij de bar, het is recht boven je neus dus of je ervan houdt of niet je zit in de herrie tot 00.00. Er zullen heus mensen zijn die ervan houden, maar als je dat zoals wij niet doen, dan heb je pech. Een kamer met land zicht of een villa kamer zou beter geweest zijn. Matras op de sofa bed is vrij hard, 1 melding naar de receptie en er werd gelijk een topdek geleverd! Klasse!! Markt in Manavgat is zeer aan te raden, met 10min sta je er middenin. Al met al een prima vakantie gehad, maar nooit meer een kamer met zeezicht.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 6-9-2019

Heel goede vakantie gehad

Leon
27-8-2019

Was met mijn vrouw en 3 kinderen. Hadden 2 kamers geboekt naast elkaar. Waren niet voorradig maar super upgrade naar 5 pers villa. Eigen zwembad en bediening namens het hotel TOP. Kamer super 3 minibars 3 slaapkamers 3 tv’s. Super schoon dagelijks en ook bijgevuld. TV met veel kanalen zelfs Engels voetbal live. Zwembad privé schoon en rustig. Complex mooi zee mooi met 2 pieren waar we konden snorkelen. Leuk waterpark. Paar mindere punten en ik ben geen milieu freak maar 3 rietjes in elk glas kn eigenlijk niet meer en waar waren de zonne panelen ? De zon schijnt de hele maand? Laatste punt eten vond ik tegenvallen. Was niet slecht maar heel gemiddeld en ik ben al bij veel all inclusive resorts geweest. Daar had ik gezien de reviews meer van verwacht.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pech vakantie in een overvol 5 sterren hotel

Frank
25-8-2019

Mooi hotel, prachtige tuinen, maar helaas overboekt. We hadden blijkbaar laatste kamer, heel erg verouderd nodige zaken kapot en ze waren helaas niet bereid om er veel aan te doen. Onze douchruimt zat vol met schimmel in de tegelvloeren. Ergste is nog wel de stress rondom de bedjes op de ligweide en zwembad en veel te weinig parasols. Lange wachtrijen in het restaurant. Niet echt 5 sterren waardig.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 6-9-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag met oprechte bedanken voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. Ook zijn wij dankbaar voor uw opmerkingen. Wij vinden het echter jammer dat deze vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij zullen uw opmerkingen zeker delen met hotelmanagement, Turquoise hotel.

mooi resort

Rob Claassen
17-8-2019

Zojuist terug van 10 dagen Turquoise met mijn gezin. Familiekamer in bijgebouw prima.Alleen lieten de schoonmakers de schuifpui wel eens open. Stond er ineens een vreemde jongen in onze kamer nederlandse toerist. Wij vonden vergeleken met Mega Saray in Belek het eten tegenvallen. Steakhouse was goed maar daar moest je ook bijbetalen. Verder mooi complex.

Prachtig hotel

Ingrid
6-8-2019

Super mooi hotel. Prachtig gelegen in een bos. Met een dolmusbusje zit je voor 1 euro in Side. ( ongeveer 4 minuten rijden ). Busstadion voor het hotel. Je kunt in turkije betalen met euro ‘s . Enigste minpunt was het Animatie team , deze viel erg tegen. Mijn zoon houd erg van voetballen en er is een groot voetbalveld . Elke dag om 16.30 is er een voetbalwedstrijd, maar de ene keer komt het animatieteam niet opdagen of het animatieteam zit aan de kant met hun mobieltjes . Erg jammer. Er is genoeg te eten in het hotel . Uitgebreid en om de dag is er een thema.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 11-8-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Reserveren van zonnebedjes dit is toegestaan van 06:00 uur. Dit is een regels van ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.