Hotel Turquoise Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

Contact

1921 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa

• 9San19-10-2019

Een aanrader voor een ontspannen vakantie.

Top resort! Nette kamers, ruim balkon. Strand dichtbij, maar je kunt geen lange strandwandeling maken doordat de resorts naast elkaar liggen en afgesloten zijn van elkaar. Het wordt overal goed schoongehouden. Drankjes aan tafeltjes en aan de bar wordt geschonken in een glas en anders in een papieren beker. (Voor het milieu, afval kan gescheiden worden weggegooid of opgehaald). De temperatuur van het zwembad is goed. Genoeg ligbedden, zowel bij de zwembaden als op het gras of op het strand. (Handdoeken die te vroeg op een ligbed worden neergelegd, worden weggehaald). Het eten is elke avond een ander thema, zoals Mexicaans, vis, Aziatisch met daarnaast ook wel de vaste Turkse gerechten, en natuurlijk elke dag patat en pasta. Het animatieteam is zo spontaan en heeft veel actieve variatie voor jong en oud. Ook is er elke avond op verschillende tijden en plekken wel iets leuks. Een aanrader voor een geweldige vakantie.

• 9Jacob23-09-2019

Mooi hotel! Aanrader!

Top Hotel! Iets ouder hotel maar dat zie je er niet aan. Alles netjes. Eten is goed. Kamers zijn iets ouder maar heel netjes. Zwembad goed onderhouden. Zeer kindvriendelijk. Service van het personeel is super. Side ligt op 2 km. Voor 8 euro met de taxi. Het enigste minpuntje was dat de minidisco pas om 21.15 uur begon. Dat is wel erg laat en jammer voor de kinderen. We gaan hier zeker nog eens terug. Een aanrader.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 29-09-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

• 9M. Rijkes-de Kort22-09-2019

Zeker een aanrader!

7 jaar geleden al eens geweest met een vriendin (toen al een topvakantie gehad), nu met mijn gezin. In de avond aangekomen, heel fijn ontvangst. Prima, nette kamers, alles aanwezig wat je nodig hebt (inclusief minibar die elke wordt aangevuld)! Dag 2 om een kinderbed gevraagd, werd gelijk geregeld. Vooral bij 1 van de 2 zwembaden gelegen, waar altijd wel een bedje te krijgen was. Eten was prima, veel van hetzelfde, maar genoeg variatie. (Kinder) entertainment aanwezig, maar niet opdringerig, mijn dochter van 3 kon zich prima vermaken! Wel meer oudere mensen dan gezinnen met kinderen. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Vlakbij Side, met een busje (of taxi) goed te doen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 29-09-2019

• 9Familie10-09-2019

Het is een erg fijn hotel en zeer geschikt voor vakanties met kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Anoniem10-09-2019

Genieten hier!

Verblijf van 8-9-19 tot 15-9-19. Wil je een mooie nette rustige kamer? Boek er een in het hoofdgebouw en niet aan de achterkant met zee zicht want daar word in de avonden muziek gedraaid. Handdoekje leggen om 07:00 niet gedaan om 10:00 en later is er nog plek bij het grote zwembad. Door de parasols en bomen is er veel schaduw. Er word door het personeel anti insecten spul gespoten geen mug gezien af en toe een vlieg of wesp. Er is veel keuze in eten en het ziet er goed uit. Het personeel werkt keihard voor de gasten.

• 10fam. Hendriks09-09-2019

Echt top! Fantastiche ligging en topservice!

Na een fantastisch verblijf nog een keer extra kunnen genieten van de topservice van dit hotel! Onze zoon had zijn knuffels laten liggen. Deze werden nagestuurd. Helemaal gelukkig gemaakt! Superbedankt!

• 8Leon27-08-2019

Heel goede vakantie gehad

Was met mijn vrouw en 3 kinderen. Hadden 2 kamers geboekt naast elkaar. Waren niet voorradig maar super upgrade naar 5 pers villa. Eigen zwembad en bediening namens het hotel TOP. Kamer super 3 minibars 3 slaapkamers 3 tv’s. Super schoon dagelijks en ook bijgevuld. TV met veel kanalen zelfs Engels voetbal live. Zwembad privé schoon en rustig. Complex mooi zee mooi met 2 pieren waar we konden snorkelen. Leuk waterpark. Paar mindere punten en ik ben geen milieu freak maar 3 rietjes in elk glas kn eigenlijk niet meer en waar waren de zonne panelen ? De zon schijnt de hele maand? Laatste punt eten vond ik tegenvallen. Was niet slecht maar heel gemiddeld en ik ben al bij veel all inclusive resorts geweest. Daar had ik gezien de reviews meer van verwacht.

• 9Rob Claassen17-08-2019

mooi resort

Zojuist terug van 10 dagen Turquoise met mijn gezin. Familiekamer in bijgebouw prima.Alleen lieten de schoonmakers de schuifpui wel eens open. Stond er ineens een vreemde jongen in onze kamer nederlandse toerist. Wij vonden vergeleken met Mega Saray in Belek het eten tegenvallen. Steakhouse was goed maar daar moest je ook bijbetalen. Verder mooi complex.

• 9Debby16-08-2019

Boek een villa!

Wat een verademing! Wij hebben een villa geboekt met eigen stoelen en zwembad! Dus geen wekker zetten in je vakantie om handdoeken te leggen. Daarnaast kan je gebruik maken van het Bougainville restaurant waar je niet in de rij hoeft te staan maar a la carte eten kan bestellen. Heerlijk rustig en goede service. Prachtig gelegen complex in groene omgeving, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 06-09-2019

• 9Ingrid06-08-2019

Prachtig hotel

Super mooi hotel. Prachtig gelegen in een bos. Met een dolmusbusje zit je voor 1 euro in Side. ( ongeveer 4 minuten rijden ). Busstadion voor het hotel. Je kunt in turkije betalen met euro ‘s . Enigste minpunt was het Animatie team , deze viel erg tegen. Mijn zoon houd erg van voetballen en er is een groot voetbalveld . Elke dag om 16.30 is er een voetbalwedstrijd, maar de ene keer komt het animatieteam niet opdagen of het animatieteam zit aan de kant met hun mobieltjes . Erg jammer. Er is genoeg te eten in het hotel . Uitgebreid en om de dag is er een thema.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 11-08-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Reserveren van zonnebedjes dit is toegestaan van 06:00 uur. Dit is een regels van ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

131 tips over Hotel Turquoise Resort & Spa

• Paul, 19-05-2019

Neem waterschoenen mee en een snorkel. Klein bedrag aan turkse lira is voldoende voor Side stad om het museum en amfitheater te bezoeken, voor de rest kun je alles met euro's betalen. Op maandag en donderdags is er n bazaar in manavgat . Boottripje is ook makkelijk zelf te regelen aan de haven. Parasailen naast het hotel kost 50 pp en 70 voor 2 personen. Apart reserveren voor de a la carte restaurants kan max twee dagen van te voren. Keuze is niet reuze maar kwaliteit wel goed.

• Sarahhh, 28-04-2014

Voor het boeken van dit hotel zou ik bij verschillende aanbieders kijken, kan namelijk enorm schelen in de prijs. Leuk voor de man om je bij de kapper te laten scheren. Spreek wel vantevoren een prijs af! Zelfde geldt voor het knippen. Wij vonden het villa gedeelte erg fijn. Lekker a la carte lunchen en eigen bar voor cocktails waar ze zelfs aan je bedje komen bedienen. En je eigen rustige zwembad en gereserveerde bedjes per kamer.

• Wasim, 06-06-2014

Ontbijt is lekker, echter dit mag soms wel variëren aangezien alleen het ontbijt elke dag hetzelfde is.

323 vragen over Hotel Turquoise Resort & Spa

• frans nuyts, 21-08-2019

gala diner

Is er een gala diner in het hotel en op welke dag dan? Is de sauna naakt of met badkledij?

• van ommen, 02-08-2019

alcoholvrije cocktails

aangezien dat ik helaas geen alcohol meer mag is mijn vraag of ze ook alcoholvrije cocktails hebben zodat je toch het gevoel hebt dat je een beetje meedoet

Marc, 06-08-2019

De laatste keer dat wij er waren, en ook de keren daarvoor hadden ze alcoholvrije cocktails.

• Mary, 31-07-2019

Bedden

Zijn de bedden hard wij hebben kamers in het hoofdgebouw

Marc, 06-08-2019

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vond de bedden in het hoofdgebouw aan de harde kant. Bij de receptie aangegeven en er is direct een topping aangeleverd. Heerlijk geslapen.

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats