Hotel Turquoise Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

1921 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa

• 9Anoniem10-09-2019

Genieten hier!

Verblijf van 8-9-19 tot 15-9-19. Wil je een mooie nette rustige kamer? Boek er een in het hoofdgebouw en niet aan de achterkant met zee zicht want daar word in de avonden muziek gedraaid. Handdoekje leggen om 07:00 niet gedaan om 10:00 en later is er nog plek bij het grote zwembad. Door de parasols en bomen is er veel schaduw. Er word door het personeel anti insecten spul gespoten geen mug gezien af en toe een vlieg of wesp. Er is veel keuze in eten en het ziet er goed uit. Het personeel werkt keihard voor de gasten.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 15-09-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

• 8Leon27-08-2019

Heel goede vakantie gehad

Was met mijn vrouw en 3 kinderen. Hadden 2 kamers geboekt naast elkaar. Waren niet voorradig maar super upgrade naar 5 pers villa. Eigen zwembad en bediening namens het hotel TOP. Kamer super 3 minibars 3 slaapkamers 3 tv’s. Super schoon dagelijks en ook bijgevuld. TV met veel kanalen zelfs Engels voetbal live. Zwembad privé schoon en rustig. Complex mooi zee mooi met 2 pieren waar we konden snorkelen. Leuk waterpark. Paar mindere punten en ik ben geen milieu freak maar 3 rietjes in elk glas kn eigenlijk niet meer en waar waren de zonne panelen ? De zon schijnt de hele maand? Laatste punt eten vond ik tegenvallen. Was niet slecht maar heel gemiddeld en ik ben al bij veel all inclusive resorts geweest. Daar had ik gezien de reviews meer van verwacht.

• 9Rob Claassen17-08-2019

mooi resort

Zojuist terug van 10 dagen Turquoise met mijn gezin. Familiekamer in bijgebouw prima.Alleen lieten de schoonmakers de schuifpui wel eens open. Stond er ineens een vreemde jongen in onze kamer nederlandse toerist. Wij vonden vergeleken met Mega Saray in Belek het eten tegenvallen. Steakhouse was goed maar daar moest je ook bijbetalen. Verder mooi complex.

• 9Ingrid06-08-2019

Prachtig hotel

Super mooi hotel. Prachtig gelegen in een bos. Met een dolmusbusje zit je voor 1 euro in Side. ( ongeveer 4 minuten rijden ). Busstadion voor het hotel. Je kunt in turkije betalen met euro ‘s . Enigste minpunt was het Animatie team , deze viel erg tegen. Mijn zoon houd erg van voetballen en er is een groot voetbalveld . Elke dag om 16.30 is er een voetbalwedstrijd, maar de ene keer komt het animatieteam niet opdagen of het animatieteam zit aan de kant met hun mobieltjes . Erg jammer. Er is genoeg te eten in het hotel . Uitgebreid en om de dag is er een thema.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 11-08-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Reserveren van zonnebedjes dit is toegestaan van 06:00 uur. Dit is een regels van ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

• 8M van Driel29-07-2019

Prima

Mooi hotel in een bosrijke omgeving op 4 km van Side. Ontvangst perfect. Park ziet er goed verzorgd uit. Kamer was netjes, Schoonmaak matig/aanwezig. Gedeelte van het park ligt langs een drukke weg die je dan ook goed hoort. Entertainment overdag zeer matig en elke dag hetzelfde. Ook nog eens de hele dag dezelfde muziek bij het zwembad (om de paar uur dezelfde liedjes is best irritant) Wil je graag bij het zwembad liggen dan is handdoekje leggen om 6 uur s morgens helaas noodzakelijk...In de avond zijn er optredens of is er een show. Het nivo is wel heel erg wisselend. Bij enige optredens zie je de gasten (zeer terecht) snel weglopen, bij andere blijft men zitten. Personeel is zeer service gericht. Men werkt erg hard om het de gasten naar de zin te maken Keuken zou ik oppervlakkig willen noemen. Er staat veel maar vaak zonder al te veel smaak. Wel elke avond een thema.

• 9Lotte27-07-2019

Fantastisch! Alles was perfect, voor iedereen wat!

Het is het chillste verblijf waar ik ooit ben geweest in Turkije. Het chillste van dit resort vind ik dat het strand zo dicht bij het resort zit, je kan er gewoon heen lopen. Ook is dit resort geschikt voor alle leeftijden, en met alle bedoel ik letterlijk alle. Je hebt een kidsclub, een apart bad met 3 glijbanen ( leuke glijbanen, je hebt een snelle, een wat langzamere en een ‘normale’). Je hebt 1 heel groot bad, een binnenzwembad en een 16+ bad. In dat 16+ bad zitten vooral de ‘oudere’ mensen die rust willen. Bij het binnenzwembad is een aparte kamer; kleedkamers, 4 douches en 2 wastafels, daar hebben wij gebruik van gemaakt voordat we weer terug vlogen. Je hebt meestal om de 2 dagen een party on The pier, geweldig vonden wij dat. Het animatieteam was ook leuk, je had 1x per dag een poolgame en voor de rest andere leuke activiteiten. ‘s middags had je ook nog gezellige muziek. Het eten was top! Volgend jaar weer heen met de familie

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 03-08-2019

• 9JJ15-07-2019

Top accommodatie!!

Hier ga je heen voor een goede en relaxte vakantie. Vriendelijk personeel en goed schoongemaakte kamers. Het eten is goed en zeer gevarieerd. Veel ruimte langs het zwembad en op de ligweides. Het enige minpuntje is het handdoekje leggen.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 21-07-2019

• 8L.Appelman08-07-2019

De moeite waard om eens heen te gaan.

Heerlijk hotel, fijn dat er ook Nederlands sprekend personeel aanwezig is. Schoon ressort, eten wisselt van kwaliteit. Jammer dat de live muziek maar van 21.30 t/m 23.00 was terwijl de naaste hotels tot na 12en super gezellige muziek had. Personeel goed, super leuke fotograaf. Mooie bosrijke omgeving. Met de dolmus prima te doen naar omliggende stadjes voor 1 euro p.p enkele reis

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 14-07-2019

• 8Fam. Uit brabant08-07-2019

Mooi er goed hotel met handdoekleggers.

Mooi hotel met bijgebouwen. Wij hebben de voorkeur om in het hoofdgebouw te zitten omdat daar alles gebeurd. Het eten is goed niet super. Er worden Leuken bezigheden georganiseerd voor elk wat wils. Voldoende bedjes wel veel mensen die bedjes onnodig bezet houden (handdoekleggers), ze zouden er goed aan doen om hier iets aan te doen.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 22-07-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Over het reserveren van zonnebedjes dit is toegestaan van 06:00 uur. Dit is een regels van ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

• 9Inge28-06-2019

Wat een geweldig resort. ❤️ Voor jong en oud wat te doen. Geweldig onderhouden. Alles even mooi en schoon.. Personeel is lief en heel erg behulpzaam. Leuk animatie team. Eten is goed en genoeg keus. Ondanks er veel mensen zijn heb je er totaal geen last van door de ruimte wat het resort bied... Turquoise we komen zeker terug.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 30-06-2019

131 tips over Hotel Turquoise Resort & Spa

• Paul, 19-05-2019

Neem waterschoenen mee en een snorkel. Klein bedrag aan turkse lira is voldoende voor Side stad om het museum en amfitheater te bezoeken, voor de rest kun je alles met euro's betalen. Op maandag en donderdags is er n bazaar in manavgat . Boottripje is ook makkelijk zelf te regelen aan de haven. Parasailen naast het hotel kost 50 pp en 70 voor 2 personen. Apart reserveren voor de a la carte restaurants kan max twee dagen van te voren. Keuze is niet reuze maar kwaliteit wel goed.

• Sarahhh, 28-04-2014

Voor het boeken van dit hotel zou ik bij verschillende aanbieders kijken, kan namelijk enorm schelen in de prijs. Leuk voor de man om je bij de kapper te laten scheren. Spreek wel vantevoren een prijs af! Zelfde geldt voor het knippen. Wij vonden het villa gedeelte erg fijn. Lekker a la carte lunchen en eigen bar voor cocktails waar ze zelfs aan je bedje komen bedienen. En je eigen rustige zwembad en gereserveerde bedjes per kamer.

• Wasim, 06-06-2014

Ontbijt is lekker, echter dit mag soms wel variëren aangezien alleen het ontbijt elke dag hetzelfde is.

323 vragen over Hotel Turquoise Resort & Spa

• frans nuyts, 21-08-2019

gala diner

Is er een gala diner in het hotel en op welke dag dan? Is de sauna naakt of met badkledij?

• van ommen, 02-08-2019

alcoholvrije cocktails

aangezien dat ik helaas geen alcohol meer mag is mijn vraag of ze ook alcoholvrije cocktails hebben zodat je toch het gevoel hebt dat je een beetje meedoet

Marc, 06-08-2019

De laatste keer dat wij er waren, en ook de keren daarvoor hadden ze alcoholvrije cocktails.

• Mary, 31-07-2019

Bedden

Zijn de bedden hard wij hebben kamers in het hoofdgebouw

Marc, 06-08-2019

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vond de bedden in het hoofdgebouw aan de harde kant. Bij de receptie aangegeven en er is direct een topping aangeleverd. Heerlijk geslapen.

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats