Hotel Turquoise Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

1921 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa

• 2017
    8Mc Smit18-06-2017

Prachtig resort

Wij hebben in mei 2017 hier een heerlijke week vakantie gehad. Een superhotel/ resort waar je echt als gast verwend word, dus een echte aanrader ik ga er zeker nog een keer terug !

• Oude reviews

10Fam de Kivit24-05-2016

Fantastisch resort!!!

In één woord geweldig! Prachtig Resort met een hele mooie ligging. Veel groen en mooie tuinen waarin je helemaal tot rust komt. Aankomst was keurig! Champagne en een hele goede uitleg over hoe en wat. Kamer (deluxe) was perfect. Zeer schoon en ruime luxe badkamer. Prima bed! Alles gewoon naar behoren maar toch een beetje beter. Zwembad was heerlijk en ook het strand is van het hoofdgebouw een minuut lopen. Veel variatie qua eten en steeds weer iets extra's. Als je hier niet kunt eten kan je het nergens. De spa was voortreffelijk. Heerlijke en ruime keus in massages. Animatie was geweldig! Niet opdringerig! Leuk om zelfs als volwassenen aan mee te doen. Taxi's staan buiten hèt resort en voor 8 euro sta je midden in Side. Je kan ook de dolmus nemen alleen word je dan voor in Side afgezet. Personeel en dan ik bedoel ik iedereen werkt zich uit de naad om alles netjes te houden en alles zo flexibel mogelijk te laten verlopen. Kortom; wij gaan zeker vaker terug!!!!

• 9.15-05-2016

Top vakantie

Leuk hotel met goede voorzieningen en lekker eten. Het animatieteam is super gezellig en doet leuke dingen. Toffe mensen. Mooie omgeving met leuke plaatsjes Zeer goede service, de medewerkers zijn altijd vriendelijk en willen je graag helpen. Goed en lekker eten , uitgebreid buffet en elke avond variatie. Mooie zwembaden , leuke activiteiten en een te gek animatie team !

• 9.27-04-2016

Super vakantie in Turquoise

Goede service Mooie ligging Heerlijk eten Mooie omgeving Goede service Zeer leuk animatie team! Leuke groep gevarieerde mensen! Zwembad ook mooi! Meerdere aanwezig! Was qua temperatuur nu net aan te doen Is ook een binnen zwembad aanwezig Nederlandstalige mensen aanwezig Aan het strand en midden in een bosrijk gebied Via t strand loop je in een half uur naar het stadje, geen zin om te lopen dan gaat er om de 5 min een busje

• 8Eliza01-10-2015

Prachtig hotel !!

Zeer mooi hotel met heel vriendelijk personeel ,alles prachtig onderhouden in een schitterende tuin !alles prima schoon . De ligbedjes waren voor ons een ramp ,iedere dag pijn in je rug ,je voelde het balkje door de stoel heen ! We waren wel verbaasd dat er zo weinig mensen in zee waren ,en daar zijn we ook achter gekomen ,hoge stenen met heel scherpe punten ,mijn man zijn benen zaten vol kleine sneetjes en mijn dochter had 1 grote snee ,we zijn dan ook niet meer verder dan een paar meter de zee in geweest !en het eten vonden we ook een beetje smakeloos ,als je van patat en hamburgers hou zit je helemaal goed ook kebab ,ik heb wel genoten van de soep !iedere dag hoopte we op iets anders maar veel variatie was er niet ,voor de prijs die we betaald hebben had ik toch iets anders verwacht ! Nu zullen er wel mensen zijn die zeggen wat een zeikers ,dat snap ik ! Maar we hebben genoeg andere hotels gehad om te kunnen vergelijken

Guest Relations, Sales & Marketing , 06-10-2015

Geachte Mevr. Eliza,

Dankuwel voor uw evuluatie. Wij zijn blij dat u een fijne vakantie heeft gehad. Wij vinden het heel vervelend om te horen dat u zich bezeerd heeft in de zee, er zijn inderdaad stenen in de zee. Het gebied in Sorgun heeft deze stenen in de zee om de beroemde Caretta Schilpadden te beschermen. De Turquoise keuken is beroemd vanwege de chefkok die er al jaren werkt en alle internationale gerechten klaarmaakt. Geen dag is hetzelfde in het hoofd restaurant, er zijn thema avonden die voor elke gast wat wils te bieden heeft.

Met vriendelijke groet,

Hotel Turquoise

• 10Canisia de Bruijn15-09-2015

Geweldig wat een top resort

Gevraagd twee kamers naast elkaar dit was niet mogelijk dus kregen we een upgrade. Er werd ons de villa aangeboden, super alternatief, hier konden we met z'n vieren in. Grote slaapkamers, twee badkamers en een huiskamer, leuk balkon. Een eigen zwembad met het appartementenblok, drankjes en hapjes worden er geserveerd gewoonweg genant zo lux. Een eigen restaurant voor de appartementen zodat je s'morgens lekker je ontbijt en smiddags lunch met een bescheiden goepje mensen nuttigt, zo heerlijk rustig. Het eten was er super, zoveel en zo lekker, goed gekoeld en warm genoeg ter plekke klaargemaakt. S' avonds in het grote restaurant met alle gasten, dit zijn er wel heel veel maar er is voldoende en er word steeds weer aangevuld. Nederlands sprekende receptionistes is wel een voordeel. Als er iets stuk is bellen en het word dezelfde dag hersteld. We hebben echt een topvakantie gehad.

• 10Esmee31-08-2015

Super !

Enkele dagen geleden voor de 12de keer aangekomen in Hotel Turquoise Resort & Spa. Wederom ook dit jaar weer een warm onthaal. Het is een fijn hotel om in te verblijven, wanneer je klachten hebt of iets werkt niet zoals het hoort wordt dit zo snel mogelijk opgelost, ze zijn bereid om veel voor je te doen. Waaronder Sarah, ze is altijd bereid om het zo goed mogelijk en op de juiste manier voor de vakantie gangers optelossen, petje af. Er zijn altijd mensen die iets te klagen hebben en nooit tevreden zijn, wij hebben in al die 12 keer nog nooit gehad dat we er niet uit konden komen met het personeel.

Dit jaar hebben wij als aandachtspuntje het animatie team, wij vonden het animatie team van de afgelopen 2 jaar beter.

Kortom wij hebben iedere keer weer een top verblijf.

Guest Relations, Sales & Marketing , 02-09-2015

Geachte Esmee,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn heel blij u als vaste gast elk jaar weer te mogen verwelkomen. Fijn dat alles goed naar wens is en dat we u weer volgend jaar terug zien.

Met vriendelijke groet,

Hotel Turquoise

• 4Wildo28-08-2015

Zeker geen 5*en geen service

De entree ziet er mooi verzorgd. Mooie lobby. Maar alleen het hoofdgebouw is volledig gerenoveerd en niet zoals bij Turquoise op de site staat alle kamers. Wij haddebn bijvoorbeeld een kamer met vocht en schimmel plekken. En andere kamer die wij kregen stonk naar poep en het bad liep niet leeg tijdens het douchen.Toen wij dit melde vertelde Sara van guest relations dat dit bekend was maar elke week werd weggepoetst. Zeer ongezond dus. Sara is de slechtste dn klantonvriendelijke guest relation die ik ooit ben tegen gekomem. Wij gaan gemiddeld 4 maal per jaar op vakanties dus weten waar wij het over hebben. Dit was volgens Sara ons probleem Turquoise heeft niet de klasse zoals de Royals of de Limra's. Zoiets zeg je niet over het hotel waar je werkt. Wij waren lastig en eiste te veel. Verder was het eten smakeloos en alle drank is nep. Nog geen eens een goede Turkse variant. Wij hebben na deze ervaringen een overplaatsing aangevraagd en genoten van de service van Alba Queen.

• 10Simone28-05-2015

Toppertje !

Een heerlijk hotel ! Het eten ontzettend goed. Je komt hier niks tekort ! De kamers ruim en schoon. Het personeel zeer vriendelijk en het animatie team was erg actief. s'Avonds gezellige live muziek bij de bar op het terras !! Kortom, alles was prima. Wij komen zeker terug !!

Guest Relations, Sales & Marketing , 30-05-2015

Geachte Simone,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij met uw hoge punten. Wij hopen u graag terug te verwelkomen! Met vriendelijke groet Hotel Turquoise

• 9Anneke van den Hout24-05-2015

Hier gaan we zeker terugkomen!

Wat een fijn Hotel, alles prima in orde voor ons de eerste maal all- inclusive formule. Vooral het animatieteam was geweldig, de hele dag iets te doen en in de avond dansen op het terras.Het enige minpuntje was dat iedereen zijn handdoek op een bedje ging leggen en dan vaak om 15.00 in de middag er pas op gingen liggen!

Guest Relations, Sales & Marketing , 28-05-2015

Geachte mevr. van den Hout,

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u volgend jaar weer terug te verwelkomen!

131 tips over Hotel Turquoise Resort & Spa

• Paul, 19-05-2019

Neem waterschoenen mee en een snorkel. Klein bedrag aan turkse lira is voldoende voor Side stad om het museum en amfitheater te bezoeken, voor de rest kun je alles met euro's betalen. Op maandag en donderdags is er n bazaar in manavgat . Boottripje is ook makkelijk zelf te regelen aan de haven. Parasailen naast het hotel kost 50 pp en 70 voor 2 personen. Apart reserveren voor de a la carte restaurants kan max twee dagen van te voren. Keuze is niet reuze maar kwaliteit wel goed.

• Sarahhh, 28-04-2014

Voor het boeken van dit hotel zou ik bij verschillende aanbieders kijken, kan namelijk enorm schelen in de prijs. Leuk voor de man om je bij de kapper te laten scheren. Spreek wel vantevoren een prijs af! Zelfde geldt voor het knippen. Wij vonden het villa gedeelte erg fijn. Lekker a la carte lunchen en eigen bar voor cocktails waar ze zelfs aan je bedje komen bedienen. En je eigen rustige zwembad en gereserveerde bedjes per kamer.

• Wasim, 06-06-2014

Ontbijt is lekker, echter dit mag soms wel variëren aangezien alleen het ontbijt elke dag hetzelfde is.

323 vragen over Hotel Turquoise Resort & Spa

• frans nuyts, 21-08-2019

gala diner

Is er een gala diner in het hotel en op welke dag dan? Is de sauna naakt of met badkledij?

• van ommen, 02-08-2019

alcoholvrije cocktails

aangezien dat ik helaas geen alcohol meer mag is mijn vraag of ze ook alcoholvrije cocktails hebben zodat je toch het gevoel hebt dat je een beetje meedoet

Marc, 06-08-2019

De laatste keer dat wij er waren, en ook de keren daarvoor hadden ze alcoholvrije cocktails.

• Mary, 31-07-2019

Bedden

Zijn de bedden hard wij hebben kamers in het hoofdgebouw

Marc, 06-08-2019

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vond de bedden in het hoofdgebouw aan de harde kant. Bij de receptie aangegeven en er is direct een topping aangeleverd. Heerlijk geslapen.

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats