Hotel Turquoise Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

1921 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa

• 6Rudolf15-10-2019

Mooi resort maar nooit weer

Eind september/ begin oktober geweest voor de eerste maal Mooi resort uitgestrekt met grasvelden aan de rand van het hotel. Erg druk rond deze tijd van het jaar en handdoekje leggen was er wel bij rond 7 uur 's ochtends dus niet fijn. Personele bezetting was mager hetgeen resulteerde in lange wachttijden bij de restaurants en bars. Verder was men over het algemeen vriendelijk, maar het management zag dit blijkbaar niet en op 1 dag werd de airco uitgezet??? Bezuinigingsmaatregel? Al met al niet zo'n beste ervaring daar als we dit vergelijken met bijvoorbeeld Ali Bey hetgeen 300 meter verder ligt. Hygiene op de toiletten laat zeker te wensen over.

• 9Inez15-10-2019

Heerlijk

Top vakantie! Alleen standbar personeel laten je rustig staan .. eerst fooi wapperen .... De rest vh personeel zijn toppers

• 10Clement08-10-2019

Geweldig

Geweldig hotel, vanaf de aankomst tot het vertrek wad het een prachtige ervaring! Vriendelijk personeel, zowel huishouding als bediening! Meer dan voldoende keuze met eten!

• 10huip knoppers28-09-2019

paradijs in turkije

waren hier van 13 tm 24 september , wat een geweldig hotel , zaten in de villakamers , ontbreekt je aan niets , 2x per dag wordt de kamer schoongemaakt, eigen zwembad , eigen restaurant ,ontbijt en lunch a la cart , eigen bar het eten is echt voortreffelijk. we komen volgend jaar zeker terug

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 29-09-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

• 10Fam. Schuurmans24-09-2019

Geweldig resort waar veel aandacht is voor mens, dier en natuur! Het eten is perfect, volop keus en elke dag een ander thema! Mooie zwembaden, leuke animatie en een lekker strand! Personeel is geweldig, spreken meerdere talen en zorgen dat niemand iets te kort komt! Aanrader is de hamam! Volgend jaar weer genieten in dit geweldige hotel!

• 9Fam. Verheeze24-09-2019

Prachtig in het groen

Prachtig gelegen in een groen gebied. Zee, strand en zwembad op een geweldige manier gecombineerd. Bezoek vooral de mooie oude stad Side, echt een beleving.

Jammer dat er weinig personeel achter de bar beschikbaar was, met name in de avond. Vaak maar 1 barman op zo'n 400 personen. Helaas ook geen late uitcheck mogelijk, jammer dat ze hier wel mee adverteren. In ons geval moesten wij nu 7 uur wachten op je transfer in 35 graden.

• 9Fam. van Hoof21-09-2019

Men blijft zich hier overtreffen

Regelmatig in hotel Turquoise verbleven, de service, vriendelijkheid en kwaliteit van het eten was dit jaar weer beter dan voorgaande bezoeken. Wij komen zeker terug!!!

• 10Klarinda19-09-2019

Geweldig hotel. Hadden een mooie kamer, rustig gelegen in bijgebouw. Alles keurig schoon. Goed eten. Vriendelijk personeel. Genoeg ligbedden.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 21-09-2019

• 8Meijer16-09-2019

Ontspannen in een prachtige groene oase

Wij verbleven in een villakamer met balkon. Zeker een aanrader als je tot rust wilt komen en de drukte van het hoofdzwembad wilt ontvluchten. 4 x per dag komt een ober drankjes opnemen, een eigen a la carte restaurant waar je 3 x per dag terecht kunt, een gedeeld privezwembad en elke dag schone badlakens. Kamers zijn wel aan renovatie toe. Massage is geen aanrader. Had het idee dat medewerkers niet gediplomeerd zijn. Overigens vriendelijk personeel in het hotel. Ze proberen je wel te helpen waar nodig. Er is een groot aanbod van eten en drinken. Echter, mijn partner en ik zijn ziek geworden terwijl we heel goed opletten met eten. Later hoorde wij van meerderen met diarree/spuugklachten. Er is iets dus toch niet goed met de bereiding van het eten. Leuke pierparty's. Animatie was meer met zichzelf bezig als met de gasten. Voor ons geen Turquoise meer. Hadden er meer van verwacht gezien de recensies.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 21-09-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. Vanwege uw ziektegeval (in die periode was het hotel volgeboekt tot 100%), hebben we laboratoriumtests (ANT LAB in Antalya) uitgevoerd op voedselproducten, zwembadwater, drinkwater/ producten. Alles in overeenstemming met onze Gezondheids- en veiligheidsprocedure die we absoluut serieus nemen. De resultaten tonen ons dat er geen reden is voor een beschuldiging. Het is normaal omdat u niet gewend bent aan weersomstandigheden in augustus, aan traditionele lokale gerechten. Het kan vele redenen zijn voor uw ziekte (te veel alcohol drinken, vettig en gekruid voedsel eten, onder de airco slapen, met uw zweterige lichaam onder de airco blijven). Dit zijn allemaal redenen om ziek te worden. Wij vinden het echter jammer dat deze vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Turquoise hotel, management

• 8Richard16-09-2019

Heerlijke vakantie

Wij zijn hier van 31 augustus tot 10 september 2019 op vakantie geweest. Bij aankomst kregen wij een kamer met frans balkon toegewezen. Terwijl ik dacht dat ik een standaardkamer had geboekt. Ik ging hier mee naar guest relation (zij spreekt Nederlands). Zij was zeer onvriendelijk en toonde geen enkel begrip. Dan hadden jullie maar een duurdere kamer moeten boeken, was haar reactie. Dit was geen leuk begin van de vakantie. Een beetje meeleven had prettig geweest en zij was ook niet van plan om mee te denken. Jammer. Voor de rest hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Top hotel met alles er op en er aan.

131 tips over Hotel Turquoise Resort & Spa

• Paul, 19-05-2019

Neem waterschoenen mee en een snorkel. Klein bedrag aan turkse lira is voldoende voor Side stad om het museum en amfitheater te bezoeken, voor de rest kun je alles met euro's betalen. Op maandag en donderdags is er n bazaar in manavgat . Boottripje is ook makkelijk zelf te regelen aan de haven. Parasailen naast het hotel kost 50 pp en 70 voor 2 personen. Apart reserveren voor de a la carte restaurants kan max twee dagen van te voren. Keuze is niet reuze maar kwaliteit wel goed.

• Sarahhh, 28-04-2014

Voor het boeken van dit hotel zou ik bij verschillende aanbieders kijken, kan namelijk enorm schelen in de prijs. Leuk voor de man om je bij de kapper te laten scheren. Spreek wel vantevoren een prijs af! Zelfde geldt voor het knippen. Wij vonden het villa gedeelte erg fijn. Lekker a la carte lunchen en eigen bar voor cocktails waar ze zelfs aan je bedje komen bedienen. En je eigen rustige zwembad en gereserveerde bedjes per kamer.

• Wasim, 06-06-2014

Ontbijt is lekker, echter dit mag soms wel variëren aangezien alleen het ontbijt elke dag hetzelfde is.

323 vragen over Hotel Turquoise Resort & Spa

• frans nuyts, 21-08-2019

gala diner

Is er een gala diner in het hotel en op welke dag dan? Is de sauna naakt of met badkledij?

• van ommen, 02-08-2019

alcoholvrije cocktails

aangezien dat ik helaas geen alcohol meer mag is mijn vraag of ze ook alcoholvrije cocktails hebben zodat je toch het gevoel hebt dat je een beetje meedoet

Marc, 06-08-2019

De laatste keer dat wij er waren, en ook de keren daarvoor hadden ze alcoholvrije cocktails.

• Mary, 31-07-2019

Bedden

Zijn de bedden hard wij hebben kamers in het hoofdgebouw

Marc, 06-08-2019

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vond de bedden in het hoofdgebouw aan de harde kant. Bij de receptie aangegeven en er is direct een topping aangeleverd. Heerlijk geslapen.

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats