Hotel Turquoise Resort & Spa

Hotel Turquoise Resort & Spa
9,1

Score uit 1909 reviews

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

156 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

Super!

Noomi
27-7-2013

Turquoise resort is echt geweldig! vanaf de eerste stap binnen super netjes behandeld! Animatie voor jong en oud! Mooie shows in het resort zelf, wij zijn maar een keer van het resort af geweest,omdat Turquoise vanalles te bieden heeft! Eten is ook super, en personeel werkt superhard om je het naar je zin te maken. Mijn kids van 6 en 8 vonden de glijbanen geweldig! een topper was dat je vanaf de steiger in de zee kon snorkelen, wij zagen een schildpad van bijna een meter groot, deze blijkt daar al jaren rond te zwemmen,voor de kids echt een avontuur!

Ik zou zo terug willen! Enige nadeel is dat je er geen "echte disco "hebt maar meer een bar met discomuziek, maar voor ons was dat niet erg gezien wij daar met kinderen op vakantie waren, wel jammer voor de jeugd....

Gereisd Familie in juli 2013
2008

Een aanrader!

Familie Vandenberghe
8-12-2008

Wij zijn 3 x op rij naar dit hotel geweest en telkens weer beleefden wij een fantastische vakantie! 2 coole glijbanen voor de kinderen, nederlandstalige kinderanimatie, ontspanning voor iedereen zonder dat men opdringerig is, nette kamers en een lekkere (naar hotelnormen)keuken. Mooi domein met veel natuurlijk groen. Mochten we nog es naar Turkije reizen, dan kiezen we zonder twijfel opnieuw voor Hotel Turquoise (Side)!

Gereisd Familie in december 2008

Ik mis de vakantie

Robert
30-10-2008

We hebben hier een hele leuke vakantie gehad. Elke dag lkkr bij het zwembad. En af en toe naar de stijger, en daar in de zee. relax ! Eten was ook uitstekend. Elke avond toch weer iets anders. S'avonds leuke shows in amphitheater, en daarna nog lekker op het terras zitten bij de Sultan Bar. Als je wilde kon je s'avonds naar de disco. Erg jammer dat we vrijdag de 24ste s'morgens vroeg weer naar huis moesten. Ik wil gewoon weer terug !

Toppertje!

Elsa
27-10-2008

Een geweldig hotel met een prachtige ligging vlak aan zee. Verder prachtige zwembaden en een mooie strandpieren om heerlijk te liggen en te zwemmen. Zeer schoon en het eten is super!! Vriendelijk personeel en veel te doen voor ouders en kinderen.

Super hotel,sfeer,eten,personeel,geweldig

Anita
26-10-2008

Geweldig hotel!!!!We hebben zo ontzettend genoten.De sfeer,aardig personeel,drankjes super,eten top,het strand,de stijger met de ligbedden.Heerlijk zwemmen in zee vanaf de steiger het animatieteam wat de hele dag in touw was.Het was in 1 woord helemaal het einde.Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.1 minpuntje was dat de vloerbedekking in het appartement aan een opknapbeurt toe was maar omdat de rest zo super was wil ik daar eigenlijk maar weinig over zeggen.We kregen ook een welkomsdrankje en werden bij aankomst ook meteen heel gastvrij ontvangen en geholpen.2e dag fruit en koekjes op de kamer,wat een service en de koelkast was dagelijks gevuld met allerlei drankjes.We willen zeker nog een x terug naar dit prachtige hotel!!!!

Gereisd Familie in oktober 2008

Ik ben eigenlijk alleen maar positief!

Roos
25-10-2008

het is gewoon een super hotel niets op aan te merken. er is veel te doen voor kinderen en volwassenen. het eten is super elke dag weer iets anders bij het dinner elke avond een ander thema. O.a Mexicaans,Turks, enz. en als de kinderen het niet zo lekker vinden is er een apart gedeelte voor de kids, met frietjes kipnuggets hamburger, kindergroente, enzo)

Super IK WIL TERUG

Peters
20-10-2008

Echt een top hotel. Samen met mijn familie hebben we erg genoten gedurende ons verblijf. Het eten was echt verukkelijk. Het personeel erg vriendelijk. Je hebt vaak niet in de gaten dat ze tot laat in de avond/nacht bezig zijn om jou te bedienen en de volgende ochtend er toch maar weer staan. Zulke werktijden kennen we niet in Nederland. Petje af. Veel keuze uit verschillende cocktails (heb ze bijna allemaal op zijn er stuk of 15). De kamer werd iedere dag netjes schoongemaakt. We lagen bijna iedere dag op de korte steiger en hebben daar enkele keren een zeeschildpad gezien. Helaas konden sommige mensen het niet laten om dat dier met rust te laten en moesten hem zo nodig vastpakken, aaien en zelfs op gaan staan. Mijn vriend en ik hebben ook een foto-shoot laten maken door de fotograaf, erg mooie foto's. Verder is het zeker de moeite waard om naar het Italiaans en Turks restaurant te gaan, de andere zijn we niet geweest. Mensen dit is zeker een aanrader.Ik wil terug!

Gereisd Familie in oktober 2007

Super geweldig fantastisch top!!

Jeffrey Cox
19-10-2008

Wat een vakantie zeg!! Dit hotel is zo goed. De animatie was helemaal super en ik heb nog nooit zow'n plezier gehad. Mooi was dat er zoveel Nederlanders waren. We waren op het laatst met een groep van 30 jongeren en dat was geweldig. Ik heb mijn ouders de hele week niet gezien. De sauna het Turks stoombad en de zwembaden waren egt netjes en goed verzorgd. Ook het voetbalveld, Volleybalveld en de andere sport faciliteiten waren goed. De bars waren lang genoeg open en je had altijd plaats om ergens te zitten. De ligbedjes waren goed er waren er genoeg en ze stonden overal waar je wilde aan het strand, zwembad en op de grasvelden. En eten was goed en er was altijd genoeg het was niet koud en er was genoeg keus.

Ik ga hier zeker terug!!

Groetjes, Jeffrey

perfekt

L.Gelissen
19-10-2008

Maar een minpuntje :de bedden.Keihard. Dit zou voor ons de enige reden kunnen zijn om niet meer terug te gaan.Verder alles perfekt

Gereisd Familie in mei 2008

Echte aanrader!

Judith
10-10-2008

Super hotel! Mooie ligging in de pijnboombossen. Wij zaten in de bijgebouwen gebouw F, supernieuw! Het eten is er fantastisch, veel variatie. Zwembaden en animatie prima. Personeel supervriendelijk. Ik zou zeggen TOP hotel voor iedereen met in het bijzonder gezinnen! Boeken maar!

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.