Hotel Turquoise Resort & Spa

Hotel Turquoise Resort & Spa
9,1

Score uit 1909 reviews

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

674 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

Ontspannen in een prachtige groene oase

Meijer
16-9-2019

Wij verbleven in een villakamer met balkon. Zeker een aanrader als je tot rust wilt komen en de drukte van het hoofdzwembad wilt ontvluchten. 4 x per dag komt een ober drankjes opnemen, een eigen a la carte restaurant waar je 3 x per dag terecht kunt, een gedeeld privezwembad en elke dag schone badlakens. Kamers zijn wel aan renovatie toe. Massage is geen aanrader. Had het idee dat medewerkers niet gediplomeerd zijn. Overigens vriendelijk personeel in het hotel. Ze proberen je wel te helpen waar nodig. Er is een groot aanbod van eten en drinken. Echter, mijn partner en ik zijn ziek geworden terwijl we heel goed opletten met eten. Later hoorde wij van meerderen met diarree/spuugklachten. Er is iets dus toch niet goed met de bereiding van het eten. Leuke pierparty's. Animatie was meer met zichzelf bezig als met de gasten. Voor ons geen Turquoise meer. Hadden er meer van verwacht gezien de recensies.

Heerlijke vakantie

Richard
16-9-2019

Wij zijn hier van 31 augustus tot 10 september 2019 op vakantie geweest. Bij aankomst kregen wij een kamer met frans balkon toegewezen. Terwijl ik dacht dat ik een standaardkamer had geboekt. Ik ging hier mee naar guest relation (zij spreekt Nederlands). Zij was zeer onvriendelijk en toonde geen enkel begrip. Dan hadden jullie maar een duurdere kamer moeten boeken, was haar reactie. Dit was geen leuk begin van de vakantie. Een beetje meeleven had prettig geweest en zij was ook niet van plan om mee te denken. Jammer. Voor de rest hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Top hotel met alles er op en er aan.

Heerlijke vakantie

Lex Hartholt
15-9-2019

Goed hotel, gelegen in een prachtige omgeving en in een prachtige en goed onderhouden tuin. Side is vlakbij en goed bereikbaar met dolmus en taxi. Je wordt bij aankomst heel gastvrij ontvangen. Het personeel is verder ook zeer vriendelijk. De kamer is goed. Het strand is iets minder, veel steentjes en rotsparijen in zee. Als je echter op de pier gaat liggen (er zijn twee pieren in zee) heb je er geen last van. Het eten is goed, het ontbijt is geweldig, de lunch goed en het avondeten redelijk (iets minder geworden tov de vorige keer). Het is daarom aan te bevelen om alle a la carte mogelijkheden te gebruiken (tijdens je verblijf kun je er zo'n 4 tot 5 kiezen). De animatie 's-avonds is ok. Regelmatig een optreden van een redelijke band.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

terug geweldig

Boons Peter
13-9-2019

Juist terug van dit hotel. wij verbleven in een deluxe room aan de kant van de tuin in het hoofdgebouw. Mooie kamer die alle dagen proper werd gepoetst. Vroeger waren wij hier enkele keren geweest, maar jaar na jaar zag je de kwaliteit achteruit gaan. Nu, na een bezoek van onze zoon in het hotel, bleek er toch wel wat verandert te zijn, en dit moeten we nu ook beamen. Het eten is van geweldig goede kwaliteit, en het personeel probeert U nu ook op een vriendelijke manier, zo snel mogelijk te behelpen. Een nieuwe wind is door dit hotel gejaagd. in tegenstelling tot de vorige keer, overwegen we nu om zeker terug te keren. Proficiat aan het management.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 15-9-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

rustige vakantie

patrick obbers
13-9-2019

mooie hotel vriendelijk personeel kameronderhoud kan veel beter in de spiegel kan je je naam schrijven eten goed en afwisselend je kan overal drankjes krijgen zonder lang te wachten ik ga toch terug naar de limak hotels

Geweldig hotel

Wenting
11-9-2019

Geweldig hotel. Eten is super, vriendelijk personeel en een hele relaxte sfeer. Iedereen doet ze best voor je. Wij zaten in een voordeelkamer en die was super. Enige minpunt was de kapper. Misselijke kwal en je bent veel duurder uit als dat je beloofd word plus hij is niet bepaald vriendelijk. Verder geen min punten

Heerlijk!!

Stolsz
7-9-2019

Heerlijk hotel, hygiënisch, mooie groene omgeving, vriendelijk en behulpzaam personeel, groot zwembad en elke dag entertainment voor jong en oud. De zee ligt voor de deur, neem wel waterschoentjes mee om over de steentjes te lopen die in de zee liggen. Overal goede WiFi en de stadjes liggen om de hoek. Eten is gevarieerd en uitzonderlijk goed, goede kruiden en niet alles smaakt hetzelfde.

Maria van der veer
3-9-2019

Een top Hotel echt familie Hotel van eind juni tot 8 juli Juni voor de vijfde keer geweest alleen maar lof. Mijn man kan niet slapen van de warmte en airco deed het niet goed. na 3 keer klagen kregen wij een andere kamer een villa met zwembad. Top We gaan 3 okt er weer heen 10 dagen kan niet wachten dat wij er weer zijn.

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 6-9-2019

rust en genieten

Rianne Kamphorst
10-8-2019

In oktober ga ik voor de 4e keer naar dit hotel! Het bevalt zo goed, dat we steeds weer terug komen. Allereerst is het hotel mooi in het groen gelegen en ruim opgezet met een prachtige tuin. Heerlijk tot rust komen! Het personeel, echt iedereen, is uiterst vriendelijk. Je kan ook heerlijk eten. Bij het buffet restaurant worden diverse gerechten ter plekke vers voor je bereid. Alleen 's avonds op het terras moet je lang wachten om je drankje te kunnen bestellen en vervolgens op je drankje.... Dan is er wat mij betreft te weinig personeel. Je kan kiezen waar je graag ligt, aan het zwembad, op het strand of lekker op het gras. Over de standaard kamers kan ik niets zeggen, maar de luxe kamers in het hoofdgebouw zijn prima. De bedden vind ik wel wat hard. Wat ik aan kan raden zijn de villa kamers in de tuin. Hier deel je samen met een aantal kamers een klein zwembad en heb je je eigen ligbed bij het zwembad.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 6-9-2019

Goed en gezellig hotel

P Huijps
6-8-2019

Wij zijn al 17 keer in dit hotel geweest en het bevalt ons nog steeds we komen elk jaar heel veel bekende tegen ,dat is heel gezellig ,nu al afgesproken dat we volgend jaar weer bij elkaar komen ,ook Belgische vriende ,heel gezellig ,komen allemaal ook al heel veel ,en zijn ook goed tevreden over het eten en de kamers ,tot volgend jaar

Gereisd Met partner in juni 2019

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.