Hotel Turquoise Resort & Spa

Hotel Turquoise Resort & Spa
9,1

Score uit 1919 reviews

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Turquoise Resort Hotel & Spa begint je vakantie meteen goed. Je koffer wordt direct naar de kamer gebracht bij aankomst en Chantal schrijft dat je dan ook een drankje en uitleg in het Nederlands krijgt. In dit hotel verblijven veel stamgasten. Keer je terug? Dan zie je dus veel bekenden. En dat zorgt er toch voor dat je vakantie extra gezellig is. Hou je van een ruim opgezet hotel met veel groen? Dan zit je goed in Turquoise Resort & Spa.

Lange rijen bij de all-inclusive buffetten? Daar heb je in Turquoise Resort & Spa geen last van. Het eten is ook nog eens goed. En vind je dat een cocktail een beetje hoort bij relaxen aan het zwembad? Familie van den Eijnden zegt dat de bartenders in Turquoise Resort & Spa heerlijke cocktails maken. Er staan zoveel cocktails op de kaart dat je elke dag van je vakantie een andere kunt uitproberen. Kies je een plekje uit op het terras? Dan hoef je niet zelf te lopen voor je drankje. Al vinden reviewers dat de bediening op het terras niet optimaal is. Zin in een middagsnack? Familie van den Eijnden tipt: ‘In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit.’ Dat is smullen!

In Turquoise Resort & Spa vind je een goede balans tussen rust en gezelligheid. De animatie is prima, maar niet heel bijzonder. Wel zorgen de animateurs er elke avond voor dat de dansvloer gevuld is. Zo worden die avondjes erg gezellig. Overdag wordt er ook het een en ander georganiseerd bij het zwembad. Wil je dit juist niet en wil je even zonnen in alle rust? Jill nam plaats bij het 18+ zwembad waar het lekker rustig was.

Vind je het belangrijk dat je hotelkamer schoon is? Volgens reviewers is dit in Turquoise Resort & Spa dik in orde. Ruim zijn de kamers ook en boek je een familiekamer? Dan zijn beide slaapkamers gescheiden. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vraag het personeel om een topper om dit probleem op te lossen.

Ligging

Turquoise Resort Hotel & Spa ligt pal aan het strand. Vanaf het hoofdzwembad stap je zelfs zo het strand op. Zo wissel je dat zwembad en het strand wel heel makkelijk af. Ook voor het strand geldt dat er een apart deel is waar je alleen kunt zonnen als je 18 jaar of ouder bent.

Turquoise Resort & Spa ligt niet in het centrum, maar wel in de buurt hiervan. Wat dacht je van Side of Manavgat? Voor de deur van het hotel vind je een bushalte wat het bereiken van beide steden makkelijk maakt. Manavgat is kleiner dan Side, maar een aanrader. Ga op maandag want dan is er een leuke markt. Na wat inkopen te hebben gedaan kun je meteen door naar de Manavgat waterval, een echte must see! Ga je naar Side? Dan heeft reviewer Chantal nog een leuke tip: ‘Side in geweest met de taxi en de nieuwe Nova mall is een aanrader.’

Ook enthousiast geworden over Turquoise Resort & Spa? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Contact

1900 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

Dit resort verveeld nooit.

Margreet
10-10-2019

Voor de 4 maal naar dit fantastische resort geweest. Vriendelijk personeel, prima eten, mooie tuin met volop bloemen en prachtige oude bomen. Schone kamers. Mooi strand met 2 pieren. Klein aandachtspuntje zijn de tafels op de terrassen, daar mag wel vaker een doek over.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Geweldig

Clement
8-10-2019

Geweldig hotel, vanaf de aankomst tot het vertrek wad het een prachtige ervaring! Vriendelijk personeel, zowel huishouding als bediening! Meer dan voldoende keuze met eten!

paradijs in turkije

huip knoppers
28-9-2019

waren hier van 13 tm 24 september , wat een geweldig hotel , zaten in de villakamers , ontbreekt je aan niets , 2x per dag wordt de kamer schoongemaakt, eigen zwembad , eigen restaurant ,ontbijt en lunch a la cart , eigen bar het eten is echt voortreffelijk. we komen volgend jaar zeker terug

Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 29-9-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

Fam. Schuurmans
24-9-2019

Geweldig resort waar veel aandacht is voor mens, dier en natuur! Het eten is perfect, volop keus en elke dag een ander thema! Mooie zwembaden, leuke animatie en een lekker strand! Personeel is geweldig, spreken meerdere talen en zorgen dat niemand iets te kort komt! Aanrader is de hamam! Volgend jaar weer genieten in dit geweldige hotel!

Prachtig in het groen

Fam. Verheeze
24-9-2019

Prachtig gelegen in een groen gebied. Zee, strand en zwembad op een geweldige manier gecombineerd. Bezoek vooral de mooie oude stad Side, echt een beleving.

Jammer dat er weinig personeel achter de bar beschikbaar was, met name in de avond. Vaak maar 1 barman op zo'n 400 personen. Helaas ook geen late uitcheck mogelijk, jammer dat ze hier wel mee adverteren. In ons geval moesten wij nu 7 uur wachten op je transfer in 35 graden.

Mooi hotel! Aanrader!

Jacob
23-9-2019

Top Hotel! Iets ouder hotel maar dat zie je er niet aan. Alles netjes. Eten is goed. Kamers zijn iets ouder maar heel netjes. Zwembad goed onderhouden. Zeer kindvriendelijk. Service van het personeel is super. Side ligt op 2 km. Voor 8 euro met de taxi. Het enigste minpuntje was dat de minidisco pas om 21.15 uur begon. Dat is wel erg laat en jammer voor de kinderen. We gaan hier zeker nog eens terug. Een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker een aanrader!

M. Rijkes-de Kort
22-9-2019

7 jaar geleden al eens geweest met een vriendin (toen al een topvakantie gehad), nu met mijn gezin. In de avond aangekomen, heel fijn ontvangst. Prima, nette kamers, alles aanwezig wat je nodig hebt (inclusief minibar die elke wordt aangevuld)! Dag 2 om een kinderbed gevraagd, werd gelijk geregeld. Vooral bij 1 van de 2 zwembaden gelegen, waar altijd wel een bedje te krijgen was. Eten was prima, veel van hetzelfde, maar genoeg variatie. (Kinder) entertainment aanwezig, maar niet opdringerig, mijn dochter van 3 kon zich prima vermaken! Wel meer oudere mensen dan gezinnen met kinderen. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Vlakbij Side, met een busje (of taxi) goed te doen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 29-9-2019

Men blijft zich hier overtreffen

Fam. van Hoof
21-9-2019

Regelmatig in hotel Turquoise verbleven, de service, vriendelijkheid en kwaliteit van het eten was dit jaar weer beter dan voorgaande bezoeken. Wij komen zeker terug!!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Klarinda
19-9-2019

Geweldig hotel. Hadden een mooie kamer, rustig gelegen in bijgebouw. Alles keurig schoon. Goed eten. Vriendelijk personeel. Genoeg ligbedden.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 21-9-2019

Fantastisch.

Monique
18-9-2019

Wat een heerlijk resort. Groots, personeel zeer vriendelijk, eten is top. Ontvangen met cocktail. Fijne zwembaden. Goede shows, veel te doen voor jong en oud. Luxe kamers waren tip top, leuke optredens van bekende dj’s. Voor herhaling vatbaar? Zeer zeker.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Turquoise Hotel, Sales & Marketing , 21-9-2019

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.