323 vragen over Hotel Turquoise Resort & Spa

• frans nuyts, 21-08-2019

gala diner

Is er een gala diner in het hotel en op welke dag dan? Is de sauna naakt of met badkledij?

• van ommen, 02-08-2019

alcoholvrije cocktails

aangezien dat ik helaas geen alcohol meer mag is mijn vraag of ze ook alcoholvrije cocktails hebben zodat je toch het gevoel hebt dat je een beetje meedoet

Marc, 06-08-2019

De laatste keer dat wij er waren, en ook de keren daarvoor hadden ze alcoholvrije cocktails.

• Mary, 31-07-2019

Bedden

Zijn de bedden hard wij hebben kamers in het hoofdgebouw

Marc, 06-08-2019

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vond de bedden in het hoofdgebouw aan de harde kant. Bij de receptie aangegeven en er is direct een topping aangeleverd. Heerlijk geslapen.

• Claudia Frenken , 24-07-2019

Luxe villa

Lig je hier niet de hele dag in schaduw??

Kim, 29-07-2019

Ik verblijf in villa en bij zwembad volop zon hoor

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Corendon
    Vakanties.nl
    Travel Store
    Travel Store

• [email protected], 24-07-2019

heren lange broek tijdens het diner

even een vraagje; is het écht verplicht om tijdens het diner voor de heren een lange broek te dragen of is een nette bermuda tot net boven de knie ook goed? graag jullie ervaring, alvast bedankt!

Monique, 27-07-2019

Al een paar keer geweest, nette bermuda met t-shirt is prima voor de avond!

• Jolanda de Wit, 02-07-2019

villa kamer balkon

Als je de villa kamer met balkon boekt, mag je dan ook gebruik maken van zwembad en ligbedjes die voor de villa kamer met terras ligt?

Kim, 29-07-2019

Elke villa heeft eigen bedjes , ook die boven zitten

• A Kruissen, 25-06-2019

nederlanders

komen hier ook veel nederlanders en oudere jeugd

• Erij, 18-06-2019

Pinnen in hotel

Hallo,

Korte vraag; is het mogelijk om contant geld te pinnen in het hotel?

• Maria, 22-05-2019

Upgrade?

Hallo een vraagje als je al meer keren bent geweest krijg je dan een upgrade van je kamer als je dat vraagt? En is er nu verse jus d"orange

• Christian Workel, 09-05-2019

Nederlandse zenders

Zijn er ook meer Nederlandse zenders dan alleen BVN op de televisie te zien?

Onze bezoekers bekeken ook