Hotel Turquoise Resort & Spa *****

Hotel Turquoise Resort & Spa *****

Hotel Turquoise Resort & Spa

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1691 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

side mooi deel in Turkije

belinda, 19-1-2018

Hotel , vriendelijkheid , eten zeer goed .

Winkels en uitstap zeer goed of de diversen boottochten ok

ik raad er om mensen die dit deel van turkije nog niet gezien te hebben eens gedaan te hebben .

Het enige wat ik wil meegeven aan de vrouwen die zonder partner gaan , zo was ik met mijn vriendin en wordt ge wel voordurend aangesproken door de turkse mannen aan de winkels en zelfs hun beste verleidings truks boven halen om zo met hen een uit te gaan of meer dan geld te lenen . Zo had mijn vriendin die hier ook zonder haar man was even aan de charme toegegeven geld en zelf een GSM gekocht voor hem . Eens in Nederland terug bleef deze contact houden nog meer geld en zelfs vragen om te regelen om naar Nederland te komen , en wanneer ze er niet op inging de foto's naar haar echtgenoot te sturen . Dus ga gewoon op reis of uitstap maar als ze te vriendelijk worden hou OP TIJD afstand deze persoon/winkel werkte in een apotheek , dus daar ook op passen o ja met de plaatselijke vrouwen heb je totaal geen probleem

Ons tweede thuis!

Ido en Thea, 7-11-2017

Voor de 18de keer geweest. Wat een warm ontvangst. Het personeel is top, altijd vriendelijk en behulpzaam niks is hen teveel. we hebben erg genoten volgend jaar zeker weer.

Een ruime voldoende

Fam van Wijk, 6-11-2017

Groot hotel, rustige omgeving, mooie ligging, voor 8 euro naar de stad, vriendelijk personeel, mooi groot zwembad (wel koud) en prive strand. Grote kamers, gratis safe en minibar, iedere dag schone handdoeken.Minpuntje was het avondeten, had meer variatie gekund, kan geen shoarma en kip meer zien, kwaliteit van de ligbedden is slecht.

een herhaling waard

Wim Bijsterbosch, 5-11-2017

Prachtige locatie op loopafstand van Side (over het strand, rustig wandelend in 30 minuten). Maar met de taxi nog geen 10 minuten.

Vriendelijk personeel. Prachtige (familiekamer de luxe) kamer, goed schoongemaakt.

Heerlijk eten, zowel buffetvorm als door meerdere koks klaargemaakt. Veel ruimte rond zwembaden. Prachtig terras op zee.

Aanrader.Kom zeker voor de 3e keer terug!

Walinga, 5-11-2017

Alles perfect voor elkaar.

Alleen ivm einde seizoen verschillende restaurants gesloten en de animatie iets minder.

Het was weer geweldig!

Judith Janssen, 24-10-2017

Onze 5e keer in Turquoise.

Weer een super vakantie gehad.

Kamers netjes ruim en schoon, eten lekker maar wat we jammer vonden was dat toen het rustiger werd in het hotel ook de keuze van het eten minder werd. Kwaliteit daarentegen nog steeds super! Animatie hartstikke leuk, proberen je echt te vermaken. Twee meiden in de kidsclub helemaal top voor ons dochtertje van 4.

Kortom tot volgend jaar!!!

Geweldige accommodatie voor ons als 70+/80+

Cees Boom, 19-10-2017

Geweldig hotel, vriendelijk personeel, goed onderhouden tuin en mooi zwembad.

Ligt direct aan zee. Kamers schoon en het eten is prima. Voor elk wat wils. The Steakhouse is een aanbeveling. Ook voor de kleintjes is er animatie. Animatieteam doet erg zijn best om de vakantiegangers te motiveren deel te nemen aan de aktiviteiten. Elke avond of op terras een liveband of in theater optredens van groepen acrobaten e.d.

Het was fantastisch en voelde als thuis komen.

Willem en Marianne van Hassel, 15-10-2017

Het hotel ligt in een mooie bosrijke omgeving. Het gehele personeel van huishoudelijke dienst tot en met management, probeert het je naar de zin te maken. Bij ons is dat dan ook volledig geslaagd en hebben een fantastische vakantie gehad. We waren voor de vierde keer in dit hotel. Het is een hotel waar vele (Nederlandse en Duitse) gasten terug naartoe gaan. Ontbijt, lunch en diner zijn zeer uitgebreid en keuze is er volop. Het restaurant had elke dag een ander thema, wat zeer gevarieerd was. Veel van het eten werd 's avonds buiten vers bereid.

het was een geweldige fijne vakantie

Janny, 3-10-2017

er was voor ons niks op aan te merken de mensen zijn vriendelijk schone kamers en er was voldoende en lekker eten alleen wij zouden niet weer bij de chinees eten het eten was wel lekker maar ik voelde niet de sfeer zoals bij een chinees hoort te wezen maar het was voor ons de tweede keer en nog net zo goed dus een echte aanrader.

is de laatste jaren een beetje op zijn retour

Jose Tijssens, 2-10-2017

Goed is dat het personeel ondanks lage bezetting nog steeds ontzettend vriendelijk is en behulpzaam. De kamers zijn goed alleen de badkamers zouden opgeknapt kunnen worden. Ontbijt is fantastisch. Klachten worden direct verholpen. Veel plaats in zwembad en strand."s Avonds is er vaak life muziek en kun je er lekker dansen, heel gezellig .Minder goed is dat het eten vaak koud is en weinig variatie. Jammer dat er weer voor 9 uur bedjes kunnen worden gereserveerd,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Turquoise Resort & Spa scoort een 9.03 uit 10 op basis van 1705 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: