Hotel Turquoise Resort & Spa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°13°
Hotel Turquoise Resort & Spa
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1817 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

Kom hier zeker weer terug

Ben de jong
11-11-2018

Hier ga je heen voor een goede vakantie en rust

Personeel vriendelijk geen verloop personeel kamers goed schoon gehouden

Goed en gevarieerd eten leuke winkels en goede animatie en voldoende ruimte,

aan het strand zwembaden en ligweides

Conclusie aan te bevelen voor jong en oud

prima verblijf alleen nooit meer via touroperator

wat een slechte service van dit bedrijf ter plekke

nooit doen , wel via een andere organisatie want het hotel is super

zeker terug maar dichterbij cntrum

Joanna
8-11-2018

Onze vakantie was goed. Hotel was ook top. Eten ook lekker.

Minpunten: buiten hotel is helemaal niets, je moet altijd met de bus of taxi..

wij waren in oktobergewest, water was beetje koud, zwembad was helaas niet verwarmd.

WTC.nl

Kom graag nog een keer terug

Herman geuverink
6-11-2018

Kan het hotel van harte aanbevelen, prima service en lekker eten en drinken

Super,fantastisch😉

C.Janssen.
4-11-2018

Echt een super verblijf,heerlijk aan het water het is net een paradijs! Vriendelijke bediening,heerlijk eten!

Ik zou zo terug willen alleen helaas nu aan de prijzige kant!

Geweldig naar ons zin gehad! 😁

Nicole
3-11-2018

Geweldige ontvangst, meteen als je de bus uitstapt worden de koffers van je overgenomen en begint je vakantie! Mooie schone kamers, overal word het goed bijgehouden, lekker eten ruime keus, fijn zwembad, genoeg bedjes, animatie ( je hoeft je niet te vervelen), 2 mooie pieren aan zee, vriendelijk personeel en een hele mooie omgeving.

Gerrie Peters
2-11-2018

Hotel Turquoise is en blijft een prachtig hotel, mooie ligging, al het personeel is super vriendelijk. Wij zijn er nu voor de 20e keer geweest, dat zegt genoeg. Hotel Turquoise heeft 50% stamgasten.

Fantastische ervaring,zeker voor herhaling vatbaar

Boelens Paul Baele Christa
1-11-2018

Samen met mijn partner voor de 3 keer in hotel,dit jaar mijn zus en nog 2 vrienden meegereisd met ons! We hebben niet anders of goed reactie’s gehad van hen 🤣 Heel lekkere keuken,elke dag ander thema..voor ieder wat wils! En vriendelijk personeel,alles heel netjes en proper !

Hotel is heel goed gelegen vlak bij het strand,en heel leuk om tot in Side te wandelen.Wij voelen ons er telkens helemaal thuis en zien er elk jaar bekende mensen terug.

Wij weten nu al zeker dat we er volgend jaar terug zullen zijn,is altijd leuk vertoeven van op de grote pier,Wij zijn tevreden klanten en kunnen het iedereen aanraden 👍

Top hotel.

Trees
31-10-2018

Het is een top hotel. Er ontbreek echt niets. De kamer, goede bedden, heerlijke douche, goed gevulde mini baren prima schoonmaak. Het eten is echt top, zowel in de het buffetrestaurant als in de alla cart resaurants. Leuke shows en gezellige muziek bij de bar. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Duikschool is aanwezig maar de duiken zijn niet echt spectaculair. Als je gaat snorkelen richting het rif zie je net zo veel. Je kunt prima met de bus naar Side. Leuke stadje. Verder naar de markt geweeest in Manavgat. Ook leuk, groot en veel van het zelfde. Toch een 9, er moet wat te verbeteren zijn alleen weet ik niet wat.

Super!!

Fam. Van den Eijnden
30-10-2018

Top resort! Zelfs 2 weken voor het einde van het seizoen. Grote familie kamers met 2 gescheiden slaapkamers. Zaten aan de weg maar totaal geen last van. Overal vriendelijke gezichten en behulpzame mensen. Ze doen ècht hun best. Guestrelation dames zijn er 3, waarvan 1 Nederlandse. Zitten niet alleen maar achter hun bureau maar vind je overal in het park om te vragen of alles naar wens is. Bed te hard: geen probleem, binnen een uur ligt er een topper op! Airco problemen: direct opgelost. Ook eten heerlijk en divers, alles goed op smaak, niet overal dezelfde kruiden in gedaan. Ook heerlijk à la carte, erg lekker en meer dan voldoende. Bartenders maken ondanks de drukte toch veel verschillende lekkere cocktails. Goede mengverhouding, niet alleen maar zo veel mogelijk alcohol. Ook veel lokale drank: Rum, Bailey's, Malibu. In de snackbar iedere dag kipdöner aan het spit. Hele middag goed schepijs, versgebakken wafels en zelfs diverse nootjes

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.