Hotel Turquoise Resort & Spa

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°25°
Hotel Turquoise Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Turquoise Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1748 reviews over Hotel Turquoise Resort & Spa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Top vakantie gehad!!!

Fam. Buis
20-7-2018

Het hotel is zo mooi en rustig gelegen ,maar toch dichtbij het centrum.

Je kunt met de dolmus of taxi naar het centrum.

Het hotel ( met Nederlands sprekende receptie medewerkers) en de animatie was erg goed ,hotel is groots opgezet ,zodat je niet merkt dat het druk is in de zomervakantie .Het hotel en de tuinen worden heel goed onderhouden .

Er is voor iedereen wat te doen in het hotel ,voor jong en oud.

Het aanbod van excursies ie ook heel groot en wij waren zeer tevreden over de excursies die wij gedaan hebben.

Kortom is dit een hotel om echt een keer naar terug te gaan, we hebben mensen ontmoet die er al voor de 8 ste keer waren.Er zijn veel Nederlanders en Belgen,prettige sfeer in het hotel onder de gasten.

Kortom een top hotel en omgeving voor een vakantie!!

Een prima plek!

Annemiek Vlootman
18-7-2018

Heerlijk oord! Goede kamer, vriendelijk en zeer gastvrij personeel, de maaltijden waren heerlijk. Voor ieder wat wils.

Animatie gezellig. `S avonds werd flink uitgepakt op de pier.

Het bezoek aan de hamam in Side was goed geregeld door Guest Relations. Ook de hamam zelf is een aanrader.

Nadeel: het eeuwige bezet houden van ligbedjes in de tuin en aan het zwembad.

Dit al ruim voor 7 uur in de ochtend. Alleen op het strand was plek genoeg...

Maar : een heerlijke vakantie hier doorgebracht!

Super!

Rouslan
8-7-2018

Echt super vakantie gehad. Domein is heel groot en groen. Het was eigenlijk een minidorp want het hotel bestaat uit meerdere gebouwen. Glijbanen waren super leuk voor de kinderen.

Eten was heel lekker en gevarieerd.

Het hotel heeft een eigen voetbalveld waar er dagelijks gespeeld wordt. Er is ook twee keer per dag beachvolley.

Mensen van mini club (Rudy en Irina) verdienen een extra vermelding want ze waren echt goed bezig. Ons zoontje ging daar graag naartoe en wij konden kiezen of hij zelf de club mocht verlaten. Veel vrije tijd gekregen zo.

Avondshows waren kwalitatief.

Zeer goed Hotel waar wij beslist terug komen

Henk Mol
6-7-2018

Eten en de bediening zijn zeer goed liggen hotel en tuin perfect.

Flonder in zee fantastisch. Sommige kamers hebben een opknapbeurt nodig. En voor een vijf sterren hotel moeten de handdoeken en ligbedden in perfecte staat te zijn. Heerlijk buiten terein met veel zitjes en veel plaatsen om buiten te eten.

Zeer goed

Rob van der Brugghen
2-7-2018

Schitterend complex met heerlijk groot zwembad en mooi zandstrand met 2 extra pieren welke in zee liggen. Overzichtelijk complex met vriendelijke bediening.

Eten en drinken de gehele dag door en van goede kwaliteit. Apart kindergedeelte.

Erg goed

Karin Challa
28-6-2018

2de keer in Turquoise. Eten was heerlijk, personeel vriendelijk.

Isolatie slecht... zoals de meeste hotels in Turkije.

Deze vakantie was fantastisch. Super goed Hotel

Trees Kuijpers
28-6-2018

Geweldig hotel alles heel schoon

We gaan beslist nog n keer terug.

Wel 1 minpuntje jammer dat het annimatie team niet zo veel organiseerde.

Naar verder gewoon geweldig

Goed hotel , rustig gelegen

Bert
26-6-2018

Kamers zijn aan renovatie toe..toen wij er waren waren hebben ze een week lang gewerkt aan een promo film waar echt alles moest voor wijken, de tafels werden niet meer gereinigd en de omgeving van het zwembad werd niet meer gekuist..het personeel was vriendelijk en behulpzaam.aan de receptie werden we ontvangen in het nederlands , wat zeer positief was.het eten was zeer goed geen opmerkingen daarover.

Goed hotel, niet bijzonder!

Jacky
26-6-2018

Het is een goed hotel, vergeleken met de hotels in Lara viel het wat tegen. We hadden kamer 1049 die zit zo dicht bij de keuken dat je op het balkon in de stank/ rook zat, niet echt lekker. Veel te weinig bedjes buiten bij het zwembad. Je moet de wekker zetten om een plaatsje te bemachtigen ( vreselijk in je vakantie) ver bij de winkels vandaan. Taxi heen kost 7 euro en de taxi terug 8 euro. Wel hele muziek bij het zwembad en leuke avonden op de pier en life muziek. Het tweepersoons bed was ook erg klein. Voor ons geen tweede keer maar toch een lekkere vakantie gehad. Wij hadden een luxe kamer maar vond het meer een standaard kamer, de vloer zag er niet uit.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Ed
25-6-2018

Een leuk en gezellig hotel. Ruim van opzet, je loopt er elkaar niet voor de voeten.

Personeel super vriendelijk en behulpzaam.

Jammer dat er toch altijd ("perfecte")mensen zijn die als tijdverdrijf moeten lopen te zeuren om niets!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Turquoise Resort & Spa scoort een 9.03 uit 10 op basis van 1762 reviews.