Hotel Turan Princestersterstersterster

338 reviews over Hotel Turan Prince

• 2019
    6Nicole29-09-2019

Nooit meer

Een vakantie niet meer voor herhaling vatbaar, al 20 keer Turkije maar een van de slechtste hotels ooit Prachtig hotel ,mooie kamers, prachtige tuin ,leuke pier om te liggen ,goede ligging maar daarmee is alles gezegd Niet wat in de brochure stond i.v.m. All in Kinderen niet te doen,huilende baby's , onbeschofte kinderen, vervelende mensen die al hun eten laten staan nadat de tafel vol staat met eten, niet te doen Eten meestal lauw, geen show cooking, nooit iets vers afgesneden, desserts alle dagen hetzelfde , pruimen en fruit steenhard, restaurant aan zee altijd hetzelfde , steeds dezelfde bakken met hetzelfde eten, dranken lauw en hete glazen ,cocktails is siroop met een scheutje lokale drank in ,geen service aan het strand of pier, ver stappen om een drankje te halen,geen vitaminearm die eens rondkwam De Italiaanse restaurant , geen Italiaanse kost en op een uur was het afgelopen,vlug,vlug,vlug Visrestaurant hetzelfde

Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 03-10-2019

Dear Guest, thanks for spending some time sharing your negativ and positive experiences with us. We will be very glad to you again soon to welcome in our house. Best Regards, Sentido Turan Prince

Gereisd met partner in september 2019

• 8Fam den Hollander26-08-2019

Zeer fijn, een aanrader voor families met kinderen

Erg prettige vakantie gehad. Check-in duurde lang, wel een uurtje in de lobby mogen hangen. Mooi resort, goed onderhouden en schoon, mooie kamer. Eten was goed, na 7 dagen kwam er een beetje de sleur in qua variatie, maar wel voor ieder wat lekkers qua salades, soep, hoofdgerechten en toetjes. Ontbijt uitgebreid met vers fruit, diverse broodjes en beleg. Middageten uitgebreid zoals avondeten, wel steeds wat anders. Onze dochter moet glutenvrij eten, chef deed er steeds moeite voor en nam tijd voor onze meid om te laten zien wat ze wel en niet van het buffet kon eten. Wel zelf pannenkoekenmeel en glutenvrije spaghetti meegenomen die door de chef dan werd gemaakt. Zwembaden mooi, leuke glijbanen en aardige animatie gedurende de dag en avonds voor de showtime. Handdoeken leggen belachelijk, s’ochtends vroeg opstaan om plek te reserven, vanaf 01:00 uur! Wifi is 3x waardeloos, echt niet van deze tijd. Grote bazaar letterlijk voor de deur.

Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 03-10-2019

Dear Guest, thanks for spending some time sharing your experiences with us. We will be very glad to you again soon to welcome in our house. Best Regards, Sentido Turan Prince

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Renata12-08-2019

Niet slecht maar volgende keer ergens anders

Dit was onze tweede keer all-inclusive in Turkije en er blijkt aardig wat verschil te zitten in de hotels. De eerste keer was echt een topvakantie, deze keer in een ander hotel en beduidend minder. Het verschil zat ‘m vooral in de gasten; enorm veel (onbeschofte) Russen, handdoekjes leggen vanaf 6 uur ‘s ochtends, groter hotel dus meer massa. Bij aankomst anderhalf uur op onze kamer moeten wachten waarbij je ziet dat wie de grootste mond heeft, eerder geholpen wordt. Familiekamer was op zich wel goed maar hele kleine bedden. Helaas ook een niet werkende en lekkende airco, waardoor oa het bed van dochter zeiknat was. Schimmel op de muur van het vocht. Meerdere keren aangegeven waarop de technische dienst het tevergeefs dacht te maken. Uiteindelijk maar om een andere kamer gevraagd. Zwembad was heerlijk, keuze uit verschillende zwembaden met veel glijbanen. Zee en strand wel mooi, maar alleen te doen met schoentjes want veel stenen.

Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 15-08-2019

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann

• 9Eva08-08-2019

Super

Het is erg netjes en kindvriendelijk park. Als je een jong gezin hebt, is dit hotel ideaal. Als je vakantie wilt houden zonder kleine kinderen om je heen, moet je hier niet heen gaan. Verder is het een top hotel.

Dear Guest;

Thank you for taking the time to write a review about our hotel SENTIDO TURAN PRINCE. As family SENTIDO Turan Prince we are pleased that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Nicole04-08-2019

Heerlijke vakantie , niets tekort gekomen

Verblijf met gezin ( kids van 16 en 13) in 1 van de bij-gebouwen tegenover het hotel, een 2 kamer appartement met 2 badkamers . Prachtig rustig apart gedeelte , mooie tuinen, ook met een zwembad. Even oversteken en je had alles bij de hand, zwembaden, restaurant, strand, terras .Handdoek leggen blijft een dingetje, maar dat is overal. Op het strand zijn er ook bedjes in overvloed. Leuke pier in de zee. Eten is prima, voor elk wat wils, en veel variatie. Animatie is voldoende en prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Thielens01-08-2019

Super goed hotel! Heerlijk eten mooie zwembaden. De zee is helder en rustig. En wat een gastvrijheid ongelofelijk wat een vriendelijk personeel allemaal stuk voor stuk. Wij zaten in het bijgebouw aan de overkant. Dat was heerlijk rustig met een apart zwembad dat was een extraatje. We hebben genoten. Normaal gesproken ga ik nooit terug naar het zelfde resort maar deze gaan we zeker nog eens over doen. Top!!

• 1Janssen22-07-2019

Zeer slecht

Voedselvergiftiging opgelopen in dit hotel!!! Eten is ook vooral Turks gericht. Overvol restaurant. Handdoeken al leggen om 7u. Anders geen ligbed meer. Kinderdisco elke dag juist dezelfde liedjes in juist dezelfde volgorde. Personeel helemaal niet vriendelijk! Kamer voor 4 personen is zeer krap. Wifi waardeloos!! Geen aanrader dit hotel!!!

Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 28-07-2019

Geachte gast; Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie! We danken u ook voor het delen met ons van uw ervaringen en indrukken met andere reizigers, We betreuren het ten zeerste dat we niet volledig aan uw persoonlijke verwachtingen en verwachtingen hebben kunnen voldoen en willen hier graag op wijzen Natuurlijk kunnen op sommige gebieden tekortkomingen steeds weer voorkomen, maar soms geven persoonlijke gevoelens een vertekend beeld. We hadden graag een open oor voor u om de tekortkomingen te bespreken. In de hoop u weer als gast in ons huis te mogen verwelkomen, wensen we u nog veel meer mooie vakanties in Turkije en sturen we u vriendelijke groeten.

• 3Daniels22-07-2019

Nooit meer

1 week verbleven in dit hotel.

Zeer ziek geworden. Ziekenhuisopname gehad in België. Verdict was een darmontsteking opgelopen door eten in dit hotel.

Ook helemaal niet kindvriendelijk.

Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 28-07-2019

• 10JentheM18-07-2019

Een hotel om terug te keren!

11 dagen enorm genoten van de vakantie! Bij aankomst vooral zelf initiatief moeten nemen voor het inchecken, en direct naar de ‘overkant’ gestuurd. Eerst vonden we dit een nadeel, maar juist daar is het rustig ‘s avonds (shows zijn aan het hoofdgebouw), juist wat je nodig hebt voor het slapen. Het domein was enorm groot, enorm mooi ingericht en ook goed onderhouden. Wat het eten betreft waren we sprakeloos, voor ieder wat wils! Pasta, grill, pita, dieet, kids,.. :D Het personeel is wat stijver, maar dat maakte dat we als vrouwen niet constant ‘prinses’ werden genoemd, ook eens aangenaam! De twee die ons het meeste plezier hebben bezorgd zijn Berrat (animation) en Güney Demircan (poolbar). Elke dag de killer dart, ons favoriete spelletje! En ‘s avonds na de show wist Güney ons met de nodige portie humor ons te voorzien van de nodige drankjes. De enige twee gasten die leven voor hun job en het echt graag doen!

Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 20-07-2019

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve opmerkingen en de tijd die u hebt genomen om ze te ontvangen. Het is altijd een plezier voor ons om te weten dat onze klanten zich prettig voelen bij ons en dat we hen kunnen tevreden stellen met onze diensten. We wensen je het allerbeste tot onze volgende vergadering en verblijf,

Met vriendelijke groeten SENTIDo Turan Prince Mangament

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Angela21-06-2019

Met moeite minpuntjes gevonden

Wij zijn 10 dagen geweest met 2 kinderen (4 en 2). Kamer A2A in hoofdgebouw, blok A, (zijkant tegenover ander resort) was prima. Geen moderne inrichting, maar netjes. Kamer ingericht met een 2-persoonsbed met daarnaast een stapelbed, afgeschermd met een houten kamerscherm. Nadeel: op het balkon zitten was niet prettig door het lawaai van de airco's die bij elkaar geplaatst waren. Badkamer: netjes. Leuke inrichting van het resort, gave zwembaden. Tof voor (kleine) kinderen, net als de speelplek. Eten, buffet, was goed, op een gegeven moment bekend. Jammer dat je altijd binnen zit. A la carte eten? Paar dagen van tevoren reserveren! Geen badhanddoeken meeslepen: krijg je daar. Leuk personeel, lekkere cocktails en gave shows! Kids disco is leuk, wel echt ingestudeerd. Nadeel: de wekker zetten om een handdoekje te leggen...waardeloos. 1e dagen was het 8u, daarna om 7u al..Ze doen er niks aan. Massage van Thaise vrouw gekregen: top!

Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 21-06-2019

Geachte gast

geachte gaste,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over ons hotel SENTIDO TURAN PRINCE. Als familie van SENTIDO Turan Prince, zijn we blij dat u tevreden bent met de kwaliteit en service in ons hotel. We verwelkomen je graag opnieuw.

SENTIDO Turan Prince

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

15 tips over Hotel Turan Prince

• Marloes, 26-04-2019

Voetbalpakje kopen in de bazaar naast het resort bij Freekick! Je wordt gek van al die opdringende verkopers maar in dit tentje staat een super aardige man. Er staat voor zijn ‘winkel’ een bord in het Duits met daarop dat je niet wordt lastiggevallen, dit is echt zo en daarom bij de Nederlanders erg populair. Pakjes: €9,90 en naam erop laten drukken €3,-. Hij bracht voor ons zelfs ‘s avonds laat een pakje in ons hotel. Top service!!

• Anit, 26-08-2013

Ga lekker met de domus naar de bazaar in Malvagat, veel keus,geen opdringerige verkopers,wel in voor een praatje en een stuk onordelijker dan Side. Met de gids door Antalya en dan een boottocht. Ook kom je dan bij de waterval die je ziet als je op Antalya aanvliegt.

• waus, 09-09-2013

Bezaar tegeover hotel duurder dan de grote bezaar in side, goed te bereiken met de bus (dolmus) deze kost 2 euro en rijdt elke 5 minuten, rafting is super, totaal niet gevaarlijk en de turken maken er een leuke show van. Zonnebrillen op sterkte niet duur daar.

8 vragen over Hotel Turan Prince

• Sophie, 24-04-2019

Glutenvrij eten

Iemand ervaring met Glutenvrij eten in dit Hotel?

Miranda, 04-06-2019

Ik ga dit jaar met twee dochters van 18 en 20 jaar, vanaf 10 juli, ben ook erg benieuwd hiernaar

• Maria, 14-04-2019

Zwembad water

Ik ben benieuwd of het zwembad water verwarmd is, weet iemand dat?

• Ilona, 11-05-2016

Transfer

Wie weet hoe lang het ongeveer rijden is vanaf het vliegveld naar het hotel?

Fabrice, 08-04-2019

+- 55 minuten . Dit is 1 van de eerste stops vanuit de luchthaven.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht